![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze hebben toen intrieste Geert geofferd, net zoals de nazi's miljoenen joden geofferd hebben. Ze zijn geen haar veranderd, weet u.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
#24 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Intrieste Geert had toch een ministerpost? Was het niet Karige Kempense Kris die kans had om minister te worden?
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 6 juli 2010 om 17:39. |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() NVA mag van mijn part alle ministerposten inpalmen die ze maar kunnen krijgen.
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar goed, we zullen zien wat we zullen zien. Of niet zien. Want ik ben toch nog niet zeker of er een akkoord komt, want ik vertrouw Olijke Bart niet verder dan ik hem zie. En zeker nu dat ik pas vernomen heb (hetgeen ik al vermoedde) uit welk hevig anti-Belgisch extreemrechts Vlaams-nationalistisch nest Bart Dewever komt, samen met een grensloze bewondering voor zijn vader, dan heb ik zo mijn twijfels. Edoch, het is echter waar: de zoon hoeft niet perse te gelijken op zijn vader. Van de andere kant kan men alweer zeggen: de appel valt niet ver van de boom. En welke van de twee zal het zijn? We zullen het vlug weten. Laatst gewijzigd door system : 6 juli 2010 om 17:57. |
|
![]() |
![]() |
#28 |
Burger
|
![]() Een politicus die ambitieus is! SCHANDE!!!
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#32 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fonne : 6 juli 2010 om 19:34. |
|||
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Ach, aangezien de rest van de politici even onbekwaam zijn, kan het geen kwaad dat een journalist minister wordt.
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
#35 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb eigenlijk liever een 'academische' minister die zijn vakgebied door en door kent dan eentje die het gewoon goed kan uitleggen.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil best wel minister worden, van Brusselse Aangelegenheden of van Onderwijs. Ik heb het al tot 'ervaringsdeskundige' geschopt ![]() Enneuh, ik doe het voor de helft van de prijs van dien anderen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een minister doet niets op zijn eentje, hoe slim hij ook is. Waar het vooral om gaat is of hij een goed kabinet kan samenbrengen en daar leiding aan geven. Herinner je de verhalen van bepaalde groene ministers waar de kabinetsleden sneller wegliepen dan ze konden aangeworven worden. Wat hebben die ooit bereikt?
|
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van een journalist kan je nog aannemen dat hij in staat is met feiten om te gaan in plaats van met hersenspinsels zoals de rode en groene ministers uit de voorbije jaren dat deden.
|
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|