![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nuja Tinne heeft duidelijk aangegeven dat ze in de partij wil actief blijven rond deze thema's dus ze zal nog wel terugkomen en Brems is natuurlijk gezien haar curriculum en aantal stemmen (echt wow ![]() |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Wiley E Coyote : 8 juli 2010 om 13:27. |
|
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() "hoogzwaner"??? Met een zwaan zou ik haar nu niet gaan vergelijken, hoor. Kwestie van het beleefd en beschaafd te houden...
Of zou je dit bedoeld hebben als analogie op "Will Tura is een zaner", "Tia Hellebaut maakt haar come-back als sprinster" of "We zinen een toontje lager"? |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() geraak je jezelf af en toe niet beu, na altijd dat zelfde "credo" te herhalen ??
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, jouw Tinne was verachtelijk. door haar manier van optreden in de parlementaire commissie die moest stemmen over het op de kameragenda plaatsen van BHV.
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals jij het nooit beu wordt van me te achtervolgen en dezelfde anti-Vlaamse zever te posten. ![]()
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze lacht groen.
|
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Ofwel "dat raak ik nooit beu", ofwel "dat raak ik niet beu". "Nooit niet" is tweemaal negatief, en dus positief, en betekent dus zoveel als "dat raak ik inderdaad beu". Wat wellicht nooit jouw bedoeling kan geweest zijn, zo vermoed ik?
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe bedoel je?
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De geschiedenis toont toch wel aan dat een kolonie eerst beschaafd moet worden vooraleer er sprake kan zijn van onafhankelijkheid, anders loopt het grondig verkeerd. Dus zouden de Vlamingen toch wel eerst perfect het Algemeen Nederlands moeten beheersen vooraleer de Belgen hen hun eigen weg laten gaan. Kwestie van humaan te blijven, hé. ![]()
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 8 juli 2010 om 15:48. |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ben jij hier aangesteld door iemand om vriend en vijand te bestoken zodra er een taalfout vastgesteld wordt ? Of is het gewoon een eigen initiatief, te vergelijken met het gevecht met de windmolens door Don Quichote ? Ben je mogelijks een onderwijzer of regent Nederlands, gebuisd bij herhaalde pogingen om de eerste kan germaanse binnen te halen, en daardoor gefrustreerd in hart en nieren ? Heb je al voorgesteld om het algemeen enkelvoudig kiesrecht te wijzigen: enkel wie een taalproef bij jou zou lukken, mag nog gaan stemmen ? Afijn, ik zou voorstellen dat je gewoon meedoet aan de discussies, en respect betoont voor de mening van die mensen die niet de tijd, de mogelijkheden en de goesting hebben om te schrijven zoals jij dat nu toevallig wenst.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Ieder diertje zijn pleziertje. Hij schrijft zelf foutvrij.
![]() Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 8 juli 2010 om 17:32. |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit alles natuurlijk geheel volgens mijn persoonlijke mening. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#38 | |