Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 8 juli 2010, 13:07   #21
toccata
Europees Commissaris

toccata's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Mijn post was niet sarcastisch bedoeld hoor. Ik geef je volledig gelijk. Ik heb tien keer liever Vanderstraeten in het parlement dan Brems.
Ik heb uiteraard liever beiden maar als ik écht moet kiezen geef ik je volledig gelijk, haar portefeuille was zowat de kern van Groen! en zoals vriend en vijand toegeven stond ze op eenzame hoogte qua competentie en dossierkennis.
Nuja Tinne heeft duidelijk aangegeven dat ze in de partij wil actief blijven rond deze thema's dus ze zal nog wel terugkomen en Brems is natuurlijk gezien haar curriculum en aantal stemmen (echt wow) een grote aanwinst voor Groen!

toccata is offline  
Oud 8 juli 2010, 13:17   #22
Wiley E Coyote
Minister

Wiley E Coyote's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
Tinne gaat nu anders gaan leven.
Zal wel moeten want ze was hoogzwaner

Een leven met nen kleine is immers AGALEV
Wiley E Coyote is offline  
Oud 8 juli 2010, 13:18   #23
Wiley E Coyote
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toccata Bekijk bericht
Ik heb uiteraard liever beiden maar als ik écht moet kiezen geef ik je volledig gelijk, haar portefeuille was zowat de kern van Groen! en zoals vriend en vijand toegeven stond ze op eenzame hoogte qua competentie en dossierkennis.
Nuja Tinne heeft duidelijk aangegeven dat ze in de partij wil actief blijven rond deze thema's dus ze zal nog wel terugkomen en Brems is natuurlijk gezien haar curriculum en aantal stemmen (echt wow) een grote aanwinst voor Groen!
Inderdaad. Vanderstraeten is het slachtoffer van het kiessysteem. Hetzelfde kiessysteem (apparentering) dat haar de vorige keer een zitje opleverde, ontneemt het haar nu. Enigszins spijtig - want ze was een van de beste parlementsleden qua activiteiten - maar gewoon een gevolg van het systeem. You win some, you lose some.

Laatst gewijzigd door Wiley E Coyote : 8 juli 2010 om 13:27.
Oud 8 juli 2010, 13:21   #24
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ach, roep gewoon een aantal maal "leve Belgie, weg met Vlaanderen", je gaat je snel weer beter voelen.
Oud 8 juli 2010, 13:36   #25
Bartjeuh
Banneling

Standaard Huuu???

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wiley E Coyote Bekijk bericht
Zal wel moeten want ze was hoogzwaner
"hoogzwaner"??? Met een zwaan zou ik haar nu niet gaan vergelijken, hoor. Kwestie van het beleefd en beschaafd te houden...

Of zou je dit bedoeld hebben als analogie op "Will Tura is een zaner", "Tia Hellebaut maakt haar come-back als sprinster" of "We zinen een toontje lager"?
Bartjeuh is offline  
Oud 8 juli 2010, 14:07   #26
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ach, roep gewoon een aantal maal "leve Belgie, weg met Vlaanderen", je gaat je snel weer beter voelen.
geraak je jezelf af en toe niet beu, na altijd dat zelfde "credo" te herhalen ??

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline  
Oud 8 juli 2010, 14:11   #27
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jullie zijn verachtelijk
Tinne was een van de beste parlementsleden, terwijl de een redelijk deel van de rest van het parlement (quasi de volledige VB en LDD fractie) zich bezighield met zo weinig mogelijk doen voor zoveel mogelijk geld.
Neen, jouw Tinne was verachtelijk. door haar manier van optreden in de parlementaire commissie die moest stemmen over het op de kameragenda plaatsen van BHV.
Oud 8 juli 2010, 14:16   #28
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
geraak je jezelf af en toe niet beu, na altijd dat zelfde "credo" te herhalen ??
Neen, dat geraak ik nooit niet beu.

Net zoals jij het nooit beu wordt van me te achtervolgen en dezelfde anti-Vlaamse zever te posten.
Oud 8 juli 2010, 14:18   #29
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
Tinne gaat nu anders gaan leven.
Ze lacht groen.
Oud 8 juli 2010, 14:38   #30
Bartjeuh
Banneling

Standaard 't Is niet omdat 't warm is...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Neen, dat geraak ik nooit niet beu.
Ofwel "dat raak ik nooit beu", ofwel "dat raak ik niet beu". "Nooit niet" is tweemaal negatief, en dus positief, en betekent dus zoveel als "dat raak ik inderdaad beu". Wat wellicht nooit jouw bedoeling kan geweest zijn, zo vermoed ik?
Bartjeuh is offline  
Oud 8 juli 2010, 14:51   #31
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bartjeuh Bekijk bericht
Ofwel "dat raak ik nooit beu", ofwel "dat raak ik niet beu". "Nooit niet" is tweemaal negatief, en dus positief, en betekent dus zoveel als "dat raak ik inderdaad beu". Wat wellicht nooit jouw bedoeling kan geweest zijn, zo vermoed ik?
't Is ook nooit niet goed, hé?
Oud 8 juli 2010, 14:52   #32
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hoe bedoel je?
Oud 8 juli 2010, 14:54   #33
Bartjeuh
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
't Is ook nooit niet goed, hé?
Jamaarja! Als we onafhankelijk willen worden, moeten we eerst leren correct spreken en schrijven. Dat zei onze meester altijd vroeger!
Bartjeuh is offline  
Oud 8 juli 2010, 15:48   #34
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jamaarja! Als we onafhankelijk willen worden, moeten we eerst leren correct spreken en schrijven. Dat zei onze meester altijd vroeger!
Hier kan ik u geen ongelijk geven.

De geschiedenis toont toch wel aan dat een kolonie eerst beschaafd moet worden vooraleer er sprake kan zijn van onafhankelijkheid, anders loopt het grondig verkeerd.

Dus zouden de Vlamingen toch wel eerst perfect het Algemeen Nederlands moeten beheersen vooraleer de Belgen hen hun eigen weg laten gaan. Kwestie van humaan te blijven, hé.

Laatst gewijzigd door Bad Attila : 8 juli 2010 om 15:48.
Bad Attila is offline  
Oud 8 juli 2010, 17:08   #35
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zeg vriend,

ben jij hier aangesteld door iemand om vriend en vijand te bestoken zodra er een taalfout vastgesteld wordt ?

Of is het gewoon een eigen initiatief, te vergelijken met het gevecht met de windmolens door Don Quichote ?

Ben je mogelijks een onderwijzer of regent Nederlands, gebuisd bij herhaalde pogingen om de eerste kan germaanse binnen te halen, en daardoor gefrustreerd in hart en nieren ?

Heb je al voorgesteld om het algemeen enkelvoudig kiesrecht te wijzigen: enkel wie een taalproef bij jou zou lukken, mag nog gaan stemmen ?

Afijn, ik zou voorstellen dat je gewoon meedoet aan de discussies, en respect betoont voor de mening van die mensen die niet de tijd, de mogelijkheden en de goesting hebben om te schrijven zoals jij dat nu toevallig wenst.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 8 juli 2010, 17:32   #36
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Ieder diertje zijn pleziertje. Hij schrijft zelf foutvrij.

Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 8 juli 2010 om 17:32.
Scherven A. Mok is offline  
Oud 8 juli 2010, 17:40   #37
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert Bekijk bericht
Als het zo gemakkelijk is om professor te worden, word het dan zelf

Nu goed, er zijn wel meer mensen die lijden aan een of andere fobie voor professoren op dit forum.

Als ik één off topic vraag mag stellen: wat hebben jullie tegen professoren? Bang dat ze meer weten over een bepaald onderwerp dan u?
Dergelijke "pseudo wetenschappelijke " richtingen zouden geen "universitair" statuut mogen krijgen. De wetenschappelijke basis is daarvoor duidelijk te dun.
Dit alles natuurlijk geheel volgens mijn persoonlijke mening.
Pericles is offline  
Oud 8 juli 2010, 18:30   #38
Nestor Burma
Banneling

Standaard

Citaat:
Jullie zijn verachtelijk
Tinne was een van de beste parlementsleden, terwijl de een redelijk deel van de rest van het parlement (quasi de volledige VB en LDD fractie) zich bezighield met zo weinig mogelijk doen voor zoveel mogelijk geld.
Het enige wat verachtelijk is aan de meeste forummers, is dat ze een verachtelijke parlementaire democratie blijven steunen. Ze zijn medeplichtig.

Pek en veren of een échte boemerang in haar gezicht ware beter geweest.
Nestor Burma is offline  
Oud 8 juli 2010, 18:35   #39
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jullie zijn verachtelijk
Tinne was een van de beste parlementsleden,.

....... Die nog niet eens wist dat je na een stemming niet meer kon tussenkomen.
daiwa is offline  
Oud 8 juli 2010, 18:47   #40
Wiley E Coyote
Minister

Standaard

Citaat:
"hoogzwaner"??? Met een zwaan zou ik haar nu niet gaan vergelijken, hoor. Kwestie van het beleefd en beschaafd te houden...

Of zou je dit bedoeld hebben als analogie op "Will Tura is een zaner", "Tia Hellebaut maakt haar come-back als sprinster" of "We zinen een toontje lager"?
oeps typo

diende natuurlijk hoogzwanger te zijn

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be