![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien stond haar GSM het laatst actief op een mast bij hem in de buurt, dat zijn elementen genoeg om bij iemand met een goed logisch brein de alarmbellen te doen afgaan. Natuurlijk moet die wel over al die data beschikken. Als je dan nog weet dat hij alleen woont, en er aan zijn huis mogelijkheden genoeg zijn om lijken te verbergen, versnijden en te verpakken, dan neemt de waarschijnlijkheid dat hij daarin betrokken is alleen nog toe. Kijk als ik een vrouw in mijn appartement in zaken moet verpakken, ze naar beneden moet doen in mijn garage en ze in de koffer van mijn auto moet laden, dan is de kans, dat die van onder mij iets gezien heeft vrij groot. Ik zou ze dus in stukken moeten snijden, ... maar als ik een of ander powertool in het holst van de nacht aanzet, gaat die van onder mij dat ook horen... om van het geschreeuw nog maar te zwijgen... Wat niet wil zeggen dat je alleenstaande mannen in appartementen direct kunt afschrijven als mogelijke daders... Ze zouden al ergens een buitenverblijf of een werkplaats moeten hebben waar ze wel te werk kunnen gaan bvb. Kortom wat nuchter denkwerk met de ellementen die je hebt, en je kan de zaak kraken, ... had hij trouwens zijn buurmeisje niet uitgekozen, twijfel ik er sterk aan of ze hem al gepakt hadden. De belze flikken en info uitwisselen, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is er proper aan ergens binnenstappen met mes in je hand terwijl er feestje op de kamer aan de gang is? Dat deed hij ook in een tent(en op festival(s) Je weet maar de helft en blijft er, ipv bij te leren, conclusies uit trekken. P had al LANG opgesloten moeten zijn. Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 9 juli 2010 om 08:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij drong binnen in tenten en in studentenkamers gewapend met mes. Niemand van jullie dat gelezen? Dat is wel iets meer dan "bekend staan als" Die rolt toch zo uit een database zekers ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Ok, Herr Flick dat is wel zo maar feit blijft dat hij niet werd gepakt na verschillende slachtoffers te hebben gemaakt. Denk gewoon aan het feit dat ik hierboven heb vermeld (politiecontrole terwijl meneertje met een lijk in zn koffer rondreed) En toch de kans missen...
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 8 juli 2010 om 14:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben mij misschien al 5 of 6 keer gecontroleerd, en nooit hebben ze in mijn kofferbak gekeken... Papieren in orde, auto in orde, vriendelijk en cool blijven, zelf al zijn ze u eigenlijk aan het pesten, (minstens 1 keer echt meegemaakt. ) rond de auto lopen, zolang er geen bloed uitlekt, of geen verschikkelijke lijkengeur uitkomt, of hij niet abnormaal zwaar geladen is, ... K zou liegen ze hebben 1 keer gevraagd mijn koffer open te doen, was een controle op stropen, ... Door boswachters en carabineiri, ... ne zwaar geladen 4x4 met afgedekte koffer is dan verdacht, die gast dacht dat er een dood everzwijn in mijne koffer lag.... De deur opendoen op een kiertje en het deken deels wegslagen was genoeg, die flessen drank waren geen probleem , had daar nog 20 kilo coke achter gelegen , had hij het nog niet eens gezien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Bij zijn eerste slachtoffer hadden ze nochtans geen benul wie dat zou gedaan kunnen hebben. Hij was daar wellicht mee weggeraakt.
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Partijlid
|
![]() Dan zijn er volgens mij nog wel voorbeelden te vinden (bv verpleegsters, cfr Angels of Mercy).
Of om algemeen 2 voorbeelden te geven (recent): Aileen Wuornos en Rosemary West Feit blijft dat het wel de uitzonderingen op de regel zijn inderdaad Laatst gewijzigd door Bieselke : 8 juli 2010 om 14:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() BS. De moord op dat koppeltje had vermeden kunnen worden als de tip van die ene politieagent serieus was genomen.
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb het over de serial killer die het land doorkruist en zijn slachtoffers willekeurig kiest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Dank u wel voor de correctie. Had het achteraf gelezen maar had geen zin te verbeteren.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 8 juli 2010 om 14:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() De eerste keer misschien wel. De 2e keer niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zet mijn powertools trouwens soms ook aan op de meest vreemde uren (nu wel niet in het holst van de nacht, maar goed, een lijk kun je ook 's ochtends of 's avonds in stukken doen), en ik kijk zo vaak naar horror dat ik me afvraag of m'n buren nog raar zouden opkijken van schreeuwgeluiden uit m'n huis...
![]() |