Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 juli 2010, 14:17   #21
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Janssens was allesbehalve proper, en De Gelder, heeft het serieus verknoeid bij zijn 2` uitstap die hij maakte, ... hij werd ook slordig. kunt ge wel zeggen.

Had die gewoon vrouwen in hun boerderij blijven vermoorden, op een propere en geplande manier hadden ze hem misschien ook maar na een paar jaar gepakt.

De GB zakskes moordenaar van Bergen hebben ze trouwens nog altijd niet.
De gelder das een artiest en kon zich wel bedenken dat ze hem na 5min zouden oppakken. Ronald daarentegen ging iets properder te werk anders zou de politie niet keer na keer falen. Indrukwekkend hoe de flikken hem op een gegeven moment hadden aangehouden terwijl dat hij een lijk in zn koffer had steken en de fiets van zn dodelijk slachtoffer.
Oud 8 juli 2010, 14:21   #22
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Het falen van de politie is een gevolg van het zorgvuldig, nauwkeurig, proper te werk gaan van deze Ronald.
Toch niet, ze hadden hem al veel eerder kunnen pakken omdat hij al getipt stond als een kerel die rondkeek naar jonge meisjes.

Bovendien stond haar GSM het laatst actief op een mast bij hem in de buurt,

dat zijn elementen genoeg om bij iemand met een goed logisch brein de alarmbellen te doen afgaan. Natuurlijk moet die wel over al die data beschikken.

Als je dan nog weet dat hij alleen woont, en er aan zijn huis mogelijkheden genoeg zijn om lijken te verbergen, versnijden en te verpakken, dan neemt de waarschijnlijkheid dat hij daarin betrokken is alleen nog toe.

Kijk als ik een vrouw in mijn appartement in zaken moet verpakken, ze naar beneden moet doen in mijn garage en ze in de koffer van mijn auto moet laden, dan is de kans, dat die van onder mij iets gezien heeft vrij groot.

Ik zou ze dus in stukken moeten snijden, ... maar als ik een of ander powertool in het holst van de nacht aanzet, gaat die van onder mij dat ook horen... om van het geschreeuw nog maar te zwijgen...

Wat niet wil zeggen dat je alleenstaande mannen in appartementen direct kunt afschrijven als mogelijke daders... Ze zouden al ergens een buitenverblijf of een werkplaats moeten hebben waar ze wel te werk kunnen gaan bvb.

Kortom wat nuchter denkwerk met de ellementen die je hebt, en je kan de zaak kraken, ... had hij trouwens zijn buurmeisje niet uitgekozen, twijfel ik er sterk aan of ze hem al gepakt hadden.

De belze flikken en info uitwisselen, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2010, 14:22   #23
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Het falen van de politie is een gevolg van het zorgvuldig, nauwkeurig, proper te werk gaan van deze Ronald.
* KNIP *

Wat is er proper aan ergens binnenstappen met mes in je hand terwijl er feestje op de kamer aan de gang is? Dat deed hij ook in een tent(en op festival(s)

Je weet maar de helft en blijft er, ipv bij te leren, conclusies uit trekken.
P had al LANG opgesloten moeten zijn.

Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 9 juli 2010 om 08:24.
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2010, 14:24   #24
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Toch niet, ze hadden hem al veel eerder kunnen pakken omdat hij al getipt stond als een kerel die rondkeek naar jonge meisjes.

dat zijn elementen genoeg om bij iemand met een goed logisch brein de alarmbellen te doen afgaan. Natuurlijk moet die wel over al die data beschikken.

Als je dan nog weet dat hij alleen woont, en er aan zijn huis mogelijkheden genoeg zijn om lijken te verbergen, versnijden en te verpakken, dan neemt de waarschijnlijkheid dat hij daarin betrokken is alleen nog toe.

Kijk als ik een vrouw in mijn appartement in zaken moet verpakken, ze naar beneden moet doen in mijn garage en ze in de koffer van mijn auto moet laden, dan is de kans, dat die van onder mij iets gezien heeft vrij groot.

Ik zou ze dus in stukken moeten snijden, ... maar als ik een of ander powertool in het holst van de nacht aanzet, gaat die van onder mij dat ook horen... om van het geschreeuw nog maar te zwijgen...

Wat niet wil zeggen dat je alleenstaande mannen in appartementen direct kunt afschrijven als mogelijke daders... Ze zouden al ergens een buitenverblijf of een werkplaats moeten hebben waar ze wel te werk kunnen gaan bvb.

Kortom wat nuchter denkwerk met de ellementen die je hebt, en je kan de zaak kraken, ... had hij trouwens zijn buurmeisje niet uitgekozen, twijfel ik er sterk aan of ze hem al gepakt hadden.

Maar nee,het is veel erger dan dat.

Hij drong binnen in tenten en in studentenkamers gewapend met mes.
Niemand van jullie dat gelezen?

Dat is wel iets meer dan "bekend staan als"
Die rolt toch zo uit een database zekers ...
Oud 8 juli 2010, 14:25   #25
suqar_7loe

Standaard

Ok, Herr Flick dat is wel zo maar feit blijft dat hij niet werd gepakt na verschillende slachtoffers te hebben gemaakt. Denk gewoon aan het feit dat ik hierboven heb vermeld (politiecontrole terwijl meneertje met een lijk in zn koffer rondreed) En toch de kans missen...

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 8 juli 2010 om 14:25.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2010, 14:41   #26
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ok, Herr Flick dat is wel zo maar feit blijft dat hij niet werd gepakt na verschillende slachtoffers te hebben gemaakt. Denk gewoon aan het feit dat ik hierboven heb vermeld (politiecontrole terwijl meneertje met een lijk in zn koffer rondreed) En toch de kans missen...
Ja maar dat gebeurd wel meer he, ... hoe dikwijls hebben de flikken al in uw kofferbak gekeken, ...

Ze hebben mij misschien al 5 of 6 keer gecontroleerd, en nooit hebben ze in mijn kofferbak gekeken...

Papieren in orde, auto in orde, vriendelijk en cool blijven, zelf al zijn ze u eigenlijk aan het pesten, (minstens 1 keer echt meegemaakt. ) rond de auto lopen, zolang er geen bloed uitlekt, of geen verschikkelijke lijkengeur uitkomt, of hij niet abnormaal zwaar geladen is, ...

K zou liegen ze hebben 1 keer gevraagd mijn koffer open te doen, was een controle op stropen, ... Door boswachters en carabineiri, ... ne zwaar geladen 4x4 met afgedekte koffer is dan verdacht, die gast dacht dat er een dood everzwijn in mijne koffer lag....

De deur opendoen op een kiertje en het deken deels wegslagen was genoeg, die flessen drank waren geen probleem , had daar nog 20 kilo coke achter gelegen , had hij het nog niet eens gezien.
Oud 8 juli 2010, 14:45   #27
Bieselke
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Er is maar één vrouw bekend als seriemoordenaares.
Hier gaat ge toch effe zwaar de mist in hoor
Bieselke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2010, 14:47   #28
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bieselke Bekijk bericht
Moderne eh ...
Oud 8 juli 2010, 14:48   #29
backfire
Minister-President

backfire's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het ging over Ronald Janssen die 'proper' zou te werk zijn gegaan. Na 2/3 jaar kwam er pas doorbraak in de zaak Annick Van Uytsel. De gelder is ne gek die helemaal niet 'proper' te werk ging. Deze joker voelde zich voor 1 dag een echte acteur .
Bij zijn eerste slachtoffer hadden ze nochtans geen benul wie dat zou gedaan kunnen hebben. Hij was daar wellicht mee weggeraakt.
Oud 8 juli 2010, 14:48   #30
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er zijn er inderdaad wel enkele.

Maar doorgaans zijn dat zotte verpleegsters of van die vrouwen waar de vent waarmee ze trouwen, na een paar maand doodvalt...

Heel veel gevallen zijn er niet bekend.
Oud 8 juli 2010, 14:49   #31
Bieselke
Partijlid

Standaard

Citaat:
Moderne eh ...
Dan zijn er volgens mij nog wel voorbeelden te vinden (bv verpleegsters, cfr Angels of Mercy).

Of om algemeen 2 voorbeelden te geven (recent): Aileen Wuornos en Rosemary West

Feit blijft dat het wel de uitzonderingen op de regel zijn inderdaad

Laatst gewijzigd door Bieselke : 8 juli 2010 om 14:51.
Oud 8 juli 2010, 14:49   #32
backfire
Minister-President

Standaard

Citaat:
BS. De moord op dat koppeltje had vermeden kunnen worden als de tip van die ene politieagent serieus was genomen.
Oud 8 juli 2010, 14:50   #33
backfire
Minister-President

Standaard

Citaat:
De gelder das een artiest en kon zich wel bedenken dat ze hem na 5min zouden oppakken. Ronald daarentegen ging iets properder te werk anders zou de politie niet keer na keer falen. Indrukwekkend hoe de flikken hem op een gegeven moment hadden aangehouden terwijl dat hij een lijk in zn koffer had steken en de fiets van zn dodelijk slachtoffer.
Tegengehouden, niet aangehouden. Een wereld van verschil.
Oud 8 juli 2010, 14:52   #34
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Dan zijn er volgens mij nog wel voorbeelden te vinden (bv verpleegsters, cfr Angels of Mercy).
Hmmm, dat is niet wat ik bedoel, en in principe zijn die snel , als gemeenschappelijke factor, te plaatsen.

Ik heb het over de serial killer die het land doorkruist en zijn slachtoffers willekeurig kiest.
Oud 8 juli 2010, 14:54   #35
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Tegengehouden, niet aangehouden. Een wereld van verschil.
Dank u wel voor de correctie. Had het achteraf gelezen maar had geen zin te verbeteren.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 8 juli 2010 om 14:55.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juli 2010, 14:54   #36
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door backfire Bekijk bericht
Bij zijn eerste slachtoffer hadden ze nochtans geen benul wie dat zou gedaan kunnen hebben. Hij was daar wellicht mee weggeraakt.
De eerste keer misschien wel. De 2e keer niet.
Oud 8 juli 2010, 14:56   #37
Bieselke
Partijlid

Standaard

Citaat:
Hmmm, dat is niet wat ik bedoel, en in principe zijn die snel , als gemeenschappelijke factor, te plaatsen.

Ik heb het over de serial killer die het land doorkruist en zijn slachtoffers willekeurig kiest.
Aileen Wuornos en Rosemary West, to name two
Oud 8 juli 2010, 14:57   #38
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Moet ik je nu wéér vragen die KV af te zetten?

Wat is er proper aan ergens binnenstappen met mes in je hand terwijl er feestje op de kamer aan de gang is? Dat deed hij ook in een tent(en op festival(s)

Je weet maar de helft en blijft er, ipv bij te leren, conclusies uit trekken.
P had al LANG opgesloten moeten zijn.
En met zo een bekrompen vlaamse ziel moet ge dan discussiëren? Je hebt uw lesje nog steeds niet geleerd zo te zien. Hopelijk krijg je nog eens een ban, misschien dat ge dan minder onzin zult uitkramen als ge terug zijt.
Oud 8 juli 2010, 15:17   #39
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
het is in belgie niet zo gebruikelijk dat men bij een controle de kofferbak opendoet op zoek naar lijken...
Oud 8 juli 2010, 15:25   #40
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dit vind ik toch een beetje vergezocht. Er zijn heel veel mannen die graag naar jonge meisjes kijken en die alleen wonen. Er zouden er op die manier wel heel veel zijn waarop je kan uitkomen als mogelijke dader. Achteraf bekeken past het natuurlijk allemaal heel goed in elkaar, maar dat is hindsight...

Ik zet mijn powertools trouwens soms ook aan op de meest vreemde uren (nu wel niet in het holst van de nacht, maar goed, een lijk kun je ook 's ochtends of 's avonds in stukken doen), en ik kijk zo vaak naar horror dat ik me afvraag of m'n buren nog raar zouden opkijken van schreeuwgeluiden uit m'n huis...

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be