![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Viert u 11 Juli? | |||
Uiteraard, zoals elk jaar: thuis. De Leeuw aan de voorgevel, en de cataloog van het Zangfeest op de CD-speler. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 15,00% |
Ja, er is hier in de buurt wel iets te doen. Ik ga even kijken. |
![]() ![]() ![]() |
7 | 17,50% |
Ja, ik ga naar Brussel, er is daar van alles te doen vandaag. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 7,50% |
Ik vermoed van wel. Ik heb nog geen plannen, maar ik wil wel wat actie. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 12,50% |
Ik vermoed van niet. Ik hou me daar zo niet mee bezig. |
![]() ![]() ![]() |
15 | 37,50% |
Geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt. Als ik al iets zou doen, dan toch eerder een sabotage-actie. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 10,00% |
Aantal stemmers: 40. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() gelukkige feestdag aan alle Vlamingen!
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
dat is een inderhaast opgetrokken project om gauw nog wat mensen zand in d ogen te strooien 11 juli is een feestdag... Doe eerst was basiskennis op voor hier WEER eens te komen zeveren. En nu reageer ik niet meer op uw gedoe, want u bent er enkel op uit om NOG MAAR EENS een topic te vervuilen. on topic: vandaag lekker eten, en daarna geven wij met de harmonie een concert waar natuurlijk De Vlaamse Leeuw, Vlaanderen Boven,... allemaal aan bod komen ![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 11 juli 2010 om 11:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Als of dit ons feest is
![]() Elke nationale feestdag is per definitie irrelevant en overbodig |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Feestdag als rustdag of feestdag als dag dat iedereen naar een feest gaat ?
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gij volksverrader! Straks gaat ge nog zeggen dat het voor u niet uitmaakt of onze nummerplaat wel of niet geel met zwarte letters is!
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Partijlid
|
![]() dubbelpost, mijn verontschuldigingen
Laatst gewijzigd door Thomas VDB : 11 juli 2010 om 11:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Deux poids, deux mesures? ![]() 't Verschil is 't volgende: België heeft Vlaanderen niets goeds gebracht, Vlaanderen heeft België wel heel veel goeds gebracht. Bijgevolg is Vlaams-nationalisme voor Vlamingen een stuk legitiemer dan Belgisch nationalisme. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb een goed lied voor onze nationale feestdag:
" I want to break free ", van Queen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() hier hangt de prinsenvlag uit want ik steun Nederland en Vlaanderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Groen! is nog méér overbodig, maar ze bestaan ook he.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet zoveel in Brussel Centrum vandaag te zien, behalve de grote podium op de Grote Markt voor de show van vanavond waar ze trouwens al repeteren en een straat dichtbij de "Ancienne Belgique" met een standje van de VVB waar ze ballons geven, FM Brussels die vandaag daar uitzendt. Voor de rest verandert Brussel helemaal niets.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() allemaal ne vettige feestadag gewenst
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw feest zal het niet zijn vermits het Vlaams is.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() Prettige Vlaamse feestdag voor iedereen, zelfs voor zij (system, Henri) die het niet appreciëren.
![]() Laatst gewijzigd door respublica : 11 juli 2010 om 15:30. |
![]() |
![]() |