![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En U en ik, die wel de regels volgen, die zien de postbode niet graag langskomen. Als de politie de informatie heeft dat de verzekering niet ok is, de keuring vervallen of de baantaks niet betaalt, dan vind ik het niet abnormaal dat de wagen van de weg afgehaald wordt. Helaas weet ik ook dat de politie niet de snelste van de hoop is, en dat de informatiesnelweg rare kronkels kan maken. Dus zolang dat hekele puntje van accurate informatie niet perfect in orde is, moeten we het huidige systeem maar blijven gebruiken. Je betaald 2 dagen te laat je baantaks- je bank was wat laat met het overschrijven- en je wagen word voor je ogen weggesleept, da's ook geen doen.
![]() |