![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 123 piano: Trek een krijtlijn op een afstand van een muur. Eén spler gaat met z'n gezicht naar de muur staan, de andere spelers achter de lijn. De ene speler met het gezicht naar de muur roept vlug of traag '123 piano' en draait zich om. Wie hij/zij dan nog ziet bewegen wordt achter de lijn gestuurd. Je blijft dit herhalen tot iemand die persoon kan tikken. Die neemt dan de positie in aan de muur.
Het pianospel: Alle deelnemers gaan op 1 rij staan. Op enkele meters ervan trek je een lijn met krijt. De deelnemers strekken hun armen uit, evenwijdig met de grond en hun handen open en evenwijdig met de grond. Eén speler duwt bovenop de handen van de spelers, waar een pianogeluid uitkomt. Als de speler onder de handen slaat, dan loopt diegene onder wiens handen geslaan is achter de tegenspeler aan en probeert die te tikken voor hij over de lijn is. Variante: in twee ploegen: om beurten speelt iemand piano aan de overkant. Word je getikt door je tegenspeler, dan ga jeover naar de andere ploeg. Slaagt je tegenspeler er niet in om je te tikken, dan komt hij naar jouw ploeg. De bom: De spelers gooien hun schoenen of kledingstukken in het midden van de circel. Eén speler gaat even naar buiten. De andere deelnemers duiden één schoen/kledingstuk aan als 'bom'. De speler komt terug en probeert zoveel mogelijk kledingstukken/ schoenen uit te kiezen zonder de bom te pakken. Stepaerobics: De begeleider neemt een paar schoenen en plaatst die op een tafel/stoel naast elkaar. Hij/zij steekt er de handen in en gaat nu de schoenen bewegen: linkerschoen naar rechts, rechter zijwaarts, sprongetje in de lucht,... iedereen in de groep volgt de beweging van de schoenen. Je kunt ook hetzelfde doen met een knuffelbeer (voor het slapen gaan), met een bezem en een vuilblik (voor het opruimen),... Dode leeuwen: De ganse bende is een kudde wilde leeuwen. Eén iemand is de jager op groot wild, op het teken van de jager vallen alle leeuwen schijndood op de grond. De jager probeer nu te controleren of de leeuwen echt dood zijn door te proberen ze aan het lachen te brengen. Lukt dat, dan wisselen de rollen.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() tussen 3 en 6j vond ik het gewoon in een bos rondlopen t leukst ... dat en fantasiespelen met kaboutertjes ... huisjes voor kabouters bouwen tussen de wortelstronken van grote bomen dus
![]() dat en in ne zandbak spelen, als t tenminste goe echt reinzand is, niet van dat witzand van tegenwoordig waar ge niks in kunt bouwen ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Bedankt voor de respons tot nu toe. Heb een opleiding animator gevolgd (was maar 2 weken) en was meer eens oort kamp met activiteiten, was geen boek bij. De gemeente is op de hoogte, heb een mail gestuurd (toen ik de vakantiejob kreeg) maar geen respons.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Ik heb ze gebeld, ik moest het eens mailen en dan gingen ze asap terugmailen -_-.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Ik heb momenteel meer een attitude van "als ze zelf niets doen...". Ik moet gewoon wat zaken hebben voor maandag, de rest aanpassen nadat ik de info heb is nu ook niet ondoenbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wel tof om dat als vakantiejob te mogen doen...
bij ons was da als vrijwilliger. Allez, ge kreeg 3 drankbonnekes op nen dag en aan 't eind van elke week 125 frank.
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat straf dat er tegenwoordig overal geld moet tegenover staan. Inderdaad was dat bij ons als vrijwilliger. En zo hoort dat ook.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Dat er nu een loon tegenover staat heeft ook zijn nadelen. Veel meer "vrijwilligers", veel gaat naar "vriendjes van", zo heb ik dit jaar maar 1 week. Zou het ook wel gratis doen als er een goede omkadering zou zijn maar die lijkt in deze gemeente redelijk afwezig te zijn. Bonheiden is toch beter op dat vlak...Hadden ze spijtig genoeg al volk. Doordat ik de uren van men rijlessen zo laat kreeg was vakantiewerk vinden ambetant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Middagdutje.
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik dacht ook dat dat vrijwillig was? ![]() Wat schuift dat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijk vond ik dat er dan toch wel over. Maar 't was wel heel leutig ![]()
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() De gemeente zeg ik liever niet, ze moesten eens meelezen he. Cdude hangt af hoe goed bevriend je bent met de gemeente en of je het attest animator hebt etc.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, ok, daar heb je gelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de bruisende speelpleinwerking
![]()