![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() *knip*
Laatst gewijzigd door Dead Parrot : 27 juli 2010 om 00:29. Reden: Persoonlijke aanval |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Islam is inderdaad een ogenopener.
![]() |
![]() |
#27 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
voila. point made. Op zijn minst duidelijk dat er iets ernstigs mis is met die opgedrongen bevolkingsgroep.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 2
Maar toch beter niet quoten, want dan moet ik die rommel toch weer lezen. ![]()
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Dead Parrot : 27 juli 2010 om 00:30. Reden: Kopiëren van iets strijdig met forumreglement |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Niet meer of minder dan het Christendom vind ik.
Minder dan het HarrieChristemdom in ieder geval ![]()
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 26 juli 2010 om 20:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met niets. Hoezo? Heeft iemand dat beweerd misschien?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Maar Raf toch, je weet toch dat wij linksen het steevast hebben over "verrijkers". Allez, volgens die lieden aan de toog van de Leeuw van Vlaanderen toch. En hen moet je niets wijsmaken over de linksen, hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() 21 april 2010: http://www.zita.be/nieuws/binnenland...encollege.html
EDIT: voor de duidelijkheid, dit was de eerste hit toen ik "Patrick Janssens" verrijking googlede. Laatst gewijzigd door Steve_M : 26 juli 2010 om 21:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken wel serieus linksen die het een verrijking noemen. Vooral Amsterdammers. Ik snap die multiculticosmopolieten niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
ja u, arti, filou, kallik, Moslim! Porpo zijn geïnteresseerd om te reageren, de overigen hebben het probleem al lang begrepen.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Natuurlijk vergeet u gemakshalve te zeggen dat de vlaming en de overige europeanen dit werk wel nog wilden doen, maar voor een voor die tijd behoorlijk loon. Maw de partrons hebben die islamietische kinkels naar hier gevraagd om minder loon te moeten betalen, en hun zakken nog voller te kunnen steken. Gesteund door de politiek natuurlijk. En wij zitten vandaag de dag met de problemen. Over dat laatste -en eigenlijk het enige belangrijke, want dat gaat over het heden- zijn we het toch eens?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Staatssecretaris
|
![]() tell me about it!
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dan is ons volk gaan staken en meer beginnen eisen en hebben de sossen goedkopere werkkrachten gezocht. Zo is toch hoe ik dat begrijp.
![]() |