![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
actieplan polarisatie en radicalisering 2007-2011 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Daar heb ik geen boekje voor nodig hoor..
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 31 juli 2010 om 14:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Het is wel goed dat die wijkagenten iets bijleren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Wat vind jij daar goed aan? Extremisten herkennen kunnen we allemaal. De vraag is: wat doen ze met die extremisten?
Het zou deze agenten sieren als ze zich eens zouden bezighouden met belangrijkere zaken.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat doen wijkagenten anders? Ze zijn de eerste die in hun buurt in contact komen met extremisten en kunnen dit melden, maar wat kunnen ze daarmee doen? niks zeker. als er iets gebeurt kunnen ze zeggen: ja we waren ermee bezig ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
![]() Citaat:
Ja, maar wat is een extremist? Een sticker op iemands kop plakken is eenvoudig maar hoe weet je nu dat je echt met een 'extremist' te maken hebt. Me dunkt dat ze daar een opleiding voor nodig hebben in een stad als Antwerpen waar het stinkt naar de criminaliteit. Ze zouden zich eens moeten concentreren op de ernstige zaken. Wat is de bedoeling? Even iemand aanhouden, ondervragen en terug vrij laten en dit alles omdat men DENKT met een extremist te maken te hebben. Die mannen die hebben tijd op overschot, veel tijd als je het mij vraagt.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 31 juli 2010 om 15:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het heeft iets Big Brother's achtig, maar een hoge pief op een commissariaat in een grote stad heeft natuurlijk geen enkel benul van wat kan broeien achter elk raam of deur. Het geval "Muriel Degauque" reeds vergeten? Niemand kon het vermoeden of zien aankomen. Toch reed ze zelf naar Irak om zichzelf daar op te blazen. Maar wel vaker komen minder ver gekomen zaken aan het licht door ingrijpen van de staatsveiligheid of nog eerder door een tip van de staatsveiligheid van een ander land (het onze werkt niet zo goed). Als in een vroeg stadium een zekere radicalisatie kan worden opgemerkt, dan kan het worden gevolgd en eventueel gestopt vooraleer er onschuldige doden vallen. Want it or not... het zijn doorgaans Irakese burgers en niet de bedoelde militairen die tot flarden worden geblazen. Ik sta een beetje dubbel tegenover zulke maatregel, zeker omwille van welke targets ze in het oog willen houden, maar het is een feit dat een wijkagent meer ziet dan een opgeblazen bubbel ergens hoog in het commissariaat. Enkel een Nederlandse idioot die zich verkleedt als Hitler en de Nazi-vlag buitenhangt is makkelijk te spotten (en nog behoorlijk ongevaarlijk ook ![]() Mijn twee centjes... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zouden symbolen die ik uitdraag op die lijst staan?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij hebben een zeer goede wijkagent. Ik heb er door mijn buurtwerk veel contact mee.
Onze wijkagent drinkt niet. Onze wijkagent is best intelegent. Onze wijkagent zoekt oplossingen bij problemen. Onze wijkagent wil of zal bemiddelen bij burengeschillen. Ik denk, als ik het hier zo lees, dat wij het getroffen hebben met onze wijkagent.
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 31 juli 2010 om 17:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raf is getrouwd met mijn nichtje. Maar Raf is geen wijkagent, hij zit ergens waar ze opsporingen doen. Trouwens hoe ken jij Raf?
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Neen, dat ben ik niet. Maar als ik ze al herken, moet het voor een agent ook niet moeilijk zijn hé. Maar uw ideeën sieren U ik ben een voorstander
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 1 augustus 2010 om 16:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik eigenlijk ook. Staat het nog niet op het net?