Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 augustus 2010, 04:54   #21
gilad
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adam Smith Bekijk bericht
Over dat eerste zullen wel discussies moeten volgen. Eerlijkheidshalve heb ik geen problemen met hoofddoekjes (hoe moet het dan met nonnnen(ik ben katholiek)?). Burka's en Niqaabs zijn anders, omdat men geen aangezicht ziet... En om er een veel geclaimd cliché uit te gooien, dat getuigd niet van respect en eerder van minachting van een ander. (Allicht denken andere culturen hier anders over, dat is dan een principieel verschil van mening.)Kortom men zal zoiets principieel anders invullen. Ik zal dan wel een te westerse katholiek zijn, dat is dan maar zo en daar schaam ik me ook niet voor
Ah wat, ik denk dat het protest van moslimzijde er vooral is gekomen omdat nu het bewijs werd geleverd dat er onder die burka zich blijkbaar heel wat meer afspeelt (die rode string) dan ons tot nog toe werd voorgehouden.
gilad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2010, 05:04   #22
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gilad Bekijk bericht
Ah wat, ik denk dat het protest van moslimzijde er vooral is gekomen omdat nu het bewijs werd geleverd dat er onder die burka zich blijkbaar heel wat meer afspeelt (die rode string) dan ons tot nog toe werd voorgehouden.
Als je zulke dingen moet lezen in de gazetten... Gewoon buitenkomen, gesprekken aanknopen (je kent vast wel iemand aan wie je zulke dingen kan vragen) en vaststellen dat moslims ook maar mensen zijn had je dat ook kunnen leren.
Oud 1 augustus 2010, 13:23   #23
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Weten die moslims wel wat een string is ? Volgens mij behoren die dat helemaal niet te weten, dus konden ze de mop ook niet snappen. Daarom dat ze boos zijn waarschijnlijk.
Als hij had gezegd dat hij haar "camel toe" gezien had, hadden ze 't zich misschien beter kunnen voorstellen en er ook hartelijk mee kunnen lachen.
Zucht is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2010, 14:28   #24
gilad
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
Als je zulke dingen moet lezen in de gazetten... Gewoon buitenkomen, gesprekken aanknopen (je kent vast wel iemand aan wie je zulke dingen kan vragen) en vaststellen dat moslims ook maar mensen zijn had je dat ook kunnen leren.
Je hebt gelijk, ik had me eerst beter moeten informeren bij The Muslim Women’s Network UK, de vereniging die opkomt voor de belangen van moslima’s. Jammer dat de meesten van hen gedwongen een clitoridectomie ondergingen. (Een onderzoek in 2003 wees uit dat in Egypte 97% van alle vrouwen en meisjes besneden zijn.) Maar ze zullen er ongetwijfeld wel van gehoord hebben dat sex ook leuk kan zijn. Ps: Joodse vrouwen worden niet besneden, alleen de mannen. Nog een reden waarom de moslimwereld dat kleine landje in eht M-O van de kaart willen wissen: die vrouwen hebben daar veel meer plezier dan hun eigen vrouwen.

Laatst gewijzigd door gilad : 1 augustus 2010 om 14:29. Reden: typfouten
Oud 1 augustus 2010, 14:49   #25
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Clarkson is ne echte heerser.

Dit is nu eenmaal zijn stijl, zie dit andere vb

http://www.youtube.com/watch?v=O0Wk-hcjVTg

Oud 1 augustus 2010, 15:45   #26
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Het gaat niet om de persoon Clarkson - het gaat om de opgeblazen reactie van onaangepaste immigranten.
Oud 1 augustus 2010, 16:40   #27
gilad
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Het gaat niet om de persoon Clarkson - het gaat om de opgeblazen reactie van onaangepaste immigranten.
Correctie: het gaat om islamitische migranten die de locale tradities en gebruiken nar hun hand willen zetten. Uw uitleg klinkt alsof het voor hen om een defensieve reactie zou gaan, ik beweer dat het om een offensieve reactie gaat van een veroveringsgodsdienst. Dat is een heel andere [ernstige] kwestie.

Dat is vergelijkbaar met wat er enkele enkele maanden terug gebeurde an de Antwerpse Unief toen een 50-tal leden van Sharia4Belgium een debatavond onmogelijk maakte. Niét door de discussie te counteren met argumenten of woorden, maar door te beletten dat de organisatoren ook maar één woord konden uitbrengen.
Oud 1 augustus 2010, 17:22   #28
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

@ Gilad

Defensief of offensief - met moslims is het slecht, zo niet onmogelijk om te discussiëren.
Andere normen, andere waarden en andere evaluaties. Altijd in de contramine en zelden een positief geluid.
Als het al om een pietluttigheidje gaat kun je nagaan wat er voor heisa losbarst als het om een politiezaak gaat.
Een grote muil is alles wat er is.
Oud 1 augustus 2010, 18:24   #29
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Weer een paar moslims die een storm in een glas water veroorzaken. Je zou denken dat ze er moe van worden, al die morele verontwaardigingen.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2010, 18:29   #30
gilad
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Weer een paar moslims die een storm in een glas water veroorzaken. Je zou denken dat ze er moe van worden, al die morele verontwaardigingen.
Die paar moslims in België, waarvan onlangs de spits werd afgebeten in Antwerpen door Sharia4Belgium, zijn intussen al met zo'n 650.000 in ons land. Ik ga het niet meer meemaken, maar de generatie na mij gaat nog een paar lastige problemen moeten oplossen.
Oud 1 augustus 2010, 18:38   #31
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die paar moslims in België, waarvan onlangs de spits werd afgebeten in Antwerpen door Sharia4Belgium, zijn intussen al met zo'n 650.000 in ons land. Ik ga het niet meer meemaken, maar de generatie na mij gaat nog een paar lastige problemen moeten oplossen.
Ach, je zult zien dat in de komende decennia, grote delen van de moslimgemeenschap weggestuurd zullen worden door middel van assimilatiecontracten. Zoiets staat in Nederland ook voor de deur, met de PVV die de regering domineert. Het kaf moet weg, het koren van de moslimgemeenschap mag blijven.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2010, 19:43   #32
gilad
Banneling

Standaard

Citaat:
Ach, je zult zien dat in de komende decennia, grote delen van de moslimgemeenschap weggestuurd zullen worden door middel van assimilatiecontracten. Zoiets staat in Nederland ook voor de deur, met de PVV die de regering domineert. Het kaf moet weg, het koren van de moslimgemeenschap mag blijven.
Ik vrees van niet. Ze houden nu al een voet tussen de deur en de schaapachtige mentaliteit van de Vlamingen kennende, geeft die straks ook nog de sleutels van zijn huis af en gaat op het gazon slapen vannacht.
Oud 1 augustus 2010, 20:07   #33
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
We kunnen alleen maar hopen dat onze politici ballen aan hun lijf krijgen en zulke "grapjes" gewoon grapjes laten worden. De moment het geen grap meer is, die moslim verontwaardiging "zoals de cartoon-rellen" , dat er ook hardhandig opgetreden wordt. net Zoals de Koran gebied.

Ken je vijand, vandaar dat ik de Koran regelmatig ter hand neem.
Oud 2 augustus 2010, 10:28   #34
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Stuur The Stig.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2010, 10:29   #35
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vraag me af waar ze de tijd vandaan halen. Moeten die niet werken of zo ?
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2010, 10:38   #36
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Vraag me af waar ze de tijd vandaan halen. Moeten die niet werken of zo ?
Ze hebben elk minstens 6 vrouwen, kan je dan nog werken ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2010, 10:45   #37
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik doe gewoon op 9/11 mee aan de verbrand de koran dag, ... k moet alleen nog ergens een exemplaar vinden, ... in mijnen Amica barbecook moet dat wel lukken,... kan ik er nog wat varkenslapjes boven braden ook...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2010, 10:57   #38
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Dar je met de islam maar beter geen grapjes kan maken heeft nu ook Jeremy Clarkson, één van de drie gekende presentators van het razend populaire programma Top Gear over auto’s, ondervonden toen hij deze week in Engeland een rel veroorzaakte door een grap te maken over de burka.

Zes miljoen Britten zaten aan de buis gekluisterd toen Jeremy riep dat de zomer de gevaarlijkste tijd van het jaar is om in een auto te rijden. “Al die vrouwelijke voetgangers in korte rokjes! Je móet er wel naar kijken.”

Co-presentator Richard Hammond begon vervolgens over de boerka. “Dit is een voordeel van de boerka, want met dit kledingstuk verdwijnt het probleem.” Jeremy schudde zijn hoofd en zei: “Werkt niet. Ik zag laatst een moslima in een boerka. Ze struikelde waardoor ik haar rode string kon zien.” Sindsdien stromen de klachten binnen bij de BBC.

Volgens de Britse krant Daily Mail is The Muslim Women’s Network UK, de vereniging voor de belangen van moslima’s, not amused. “Over de boerka is momenteel een hevige discussie gaande, daar mag je geen grapjes over maken.”

Echt?
bruggeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2010, 10:58   #39
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ik doe gewoon op 9/11 mee aan de verbrand de koran dag, ... k moet alleen nog ergens een exemplaar vinden, ... in mijnen Amica barbecook moet dat wel lukken,... kan ik er nog wat varkenslapjes boven braden ook...

Verplicht 'Hallal' dan!

Laatst gewijzigd door bruggeman : 2 augustus 2010 om 10:59.
Oud 2 augustus 2010, 11:02   #40
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ze hebben elk minstens 6 vrouwen, kan je dan nog werken ?
'k merk dat de zondag, (dag van de Heer) nog is gerespecteerd ()
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be