![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En voor alle duidelijkheid: jezelf of anderen als "abnormaal", "gehandicapt" omschrijven, is wel degelijk negatief afschilderen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 1 augustus 2010 om 10:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Twee eigenschappen kunnen elk afzonderlijk onproblematisch zijn, maar een mens bestaat niet uit losse, in het ijle zwevende eigenschappen. De lever kan niet los worden gezien van het harmonieuze model van de spijsvertering, waarin ook de maag, het bloed, de hersenen, het hart, de darmen, enz. zijn betrokken. Het functioneren van de spijsvertering hangt niet alleen af van het functioneren van de afzonderlijke organen, maar ook van de wijze waarop deze organen samenwerken. Hetzelfde geldt voor het functioneren van wat ik het voortbestaansmodel van de menselijke soort zou noemen. In dit idealiter harmonische model worden de voortplantingsorganen, die hun functie pas kunnen vervullen bij het samengaan van man en vrouw, als het ware "telegeleid" door een seksuele oriënatie op iemand van het andere geslacht. Deze harmonie is wel degelijk afwezig bij homoseksuelen, waardoor het voortbestaansmodel niet optimaal functioneert en eigenlijk onlogisch wordt: waar heeft een homoseksueel dan nog vruchtbare zaadcellen voor nodig? * * Uiteraard kan de hedendaagse techniek dit euvel opvangen, maar het blijft dan wel een euvel natuurlijk... Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Heftruck : 1 augustus 2010 om 12:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af dat indien er iemand 'straight games' zou organizeren of dat dan niet als discriminerend gezien zou worden.
Gay zijn of niet heeft in principe niets te maken met sportprestaties. Gays worden niet uitgesloten bij andere sportevenementen. Vanwaar de noodzaak tot dit soort evenementen vraag ik me dan af. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Morgen allemaal homo's...overmorgen...animals rule the world.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was te verwachten dat er voor jou weer een tekeningetje bij gemaakt moest worden. Newsflash: homo's zijn ook mannen. Uitzonderingen daargelaten werkt alles bij hen zoals het hoort.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Fouten zijn in dit geval 'niet in een logisch patroon opererende' afwijkingen van een millennia oude constante die de voortzetting van de menselijke soort heeft mogelijk gemaakt. Stel u een gemeenschap van homoseksuelen voor: die sterft uit. Ik ken geen enkel dier dat van nature de neiging heeft zichzelf volkomen uit te roeien. En ook de mens doet dat niet. In alle nog bestaande dieren zijn door natuurlijke selectie eigenschappen gegroeid die het overleven van de soort, met adaptaties weliswaar, mogelijk hebben gemaakt. Zoals bij de mens de heteroseksuele oriëntatie. U mag mij altijd uitleggen hoe het komt dat 96% van de populatie heteroseksueel is als seksuele voorkeur dan toch losstaat van evolutionaire ontwikkeling en bijgevolg een arbitrair gegeven zou zijn, een kwestie van louter "concepten". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog eens DOE DAN ZELF MEE !!!! Of denk je dat ze u gaan weigeren ?? Wat een hoop onzin ... ![]() Het is gewoon een evenement waar IEDEREEN een portie ontspanning kan opdoen . Wat is er daar mis mee ?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Technisch kan het. Daar stelt zich dus het probleem niet. Zie mijn eerdere posts.
|
![]() |
![]() |