![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ben altijd wel bereid om eens te proeven... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wees welkom. Trouwens, mijn "echte vakantie" dit jaar is een "wiskey cruise". 3 dagen varen en proeven...
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik vind dat ze goed bezig zijn. edit correctie ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 6 augustus 2010 om 09:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liefmans is inderdaad goeie poeier, ... maar euh ik wil niet ambetant doen zulle, maar was Rodenbach niet van Palm of zit dat ook bij Duvel, of hebben ze dat misschien verkocht... ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(heb ook nog iets persoonlijks met Steenhuffel, en gooide die twee op een hoopje) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
k zal binnenkort toch af en toe eens goe aan de schnaps zitten, ik hoop dat ze wat deftig materiaal in huis hebben, maar dat zal wel geen probleem zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Volgende stap: Duvel neemt AB Inbev over
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jonge gasten drinken nog altijd graag pinten en Duvel. Als ze wat ouder worden durven ze als eens een Rodenbach palm of witteke drinken. EN alst verstand met de jaren komt een Kasteelbier of WestVleteren. Laatst gewijzigd door giserke : 7 augustus 2010 om 00:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Dan ben ik toch heel vlug oud geworden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn grootvaders zijn al een paar decennia stof en as. Met wat geluk kan er eentje wraak nemen door als stofje in je oog te vliegen.
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Niemand vind bier (of wijn) lekker. Kijk maar eens naar de grimassen bij het nuttigen van het brouwsel. Dan weet je onmiddellijk genoeg. Alleen mensen die zichzelf graag blaaskes wijsmaken drinken alcohol.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Langs de andere kant heb je zeker gelijk. Pure alcohol is niet te drinken.
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij drinkt nooit alcohol. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Niet meer neen. Ik vond het vroeger al niet lekker maar deed mee met den hoop en om zat te worden (zo snel mogelijk zodat ik niet meer doorhad dat ik me in een massa bevond) . Spruiten, witloof, ... al die wat bittere groenten heb ik na verloop van tijd leren appreciëren en ik lust zowat alles maar bier en wijn blijven me doen smoelen trekken en vermits ik na één of twee al niet meer kan stoppen en genoeg heb van katers drink ik inderdaad geen alcohol meer. Enkel 's winters drink ik nog wel eens een druppel eleksir d'anvers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Was het me enkel om de alcohol te doen: ik zou goedkoper en en sneller dronken worden met schrale tafelwijnen. Wat ik (en miljoenen andere wijnliefhebbers) dus niet doe. Het gaat bij velen dus niet om de alcohol, maar smaak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |