Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 10 augustus 2010, 10:24   #21
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toccata Bekijk bericht
Eindelijk

Misschien komen we nu in een situatie waar niet meer iedereen blind achter de sprookjes van de NVA loopt

Enneuh voor dat ge over tweedracht gaat beginnen, ik zou het NVA congres dat een communautair akkoord, inclusief onvermijdbare toegevingen, moet goedkeuren afwachten
dat is franstalige logica van voor 13 jun 2010 toccata

de Vlaming heeft confederaal gestemd, daar hoeft geen toegeving voor te gebeuren, want Wallonie komt in die zelfde confederatie terecht

als Wallonie niet in een confederatie samen verder wil ... dan moet het er maar alleen uittrekken, maar een veto's van een minderheid van drie en een half miljoen franstaligen over 6 en een half nederlandstaligen ... dat is geschiedenis, passé, verleden tijd.
Anna List is offline  
Oud 10 augustus 2010, 10:41   #22
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Ja
Ik zie vooral ambras tussen uw 2 hersenkwabben.
giserke is offline  
Oud 10 augustus 2010, 11:53   #23
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Zie jij ambras tussen Vlaamse provincies?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Ja
Tja, als alle Limburgers over een staatshervorming en grotere Vlaamse autonomie denken zoals Pajoske dat doet, dan, ja dan zal er miserie zijn met Limburg ...

Maar ik ben er nogal gerust in. De Limburgers die ik ken hebben wel een heel andere kijk op de zaken.
Oud 10 augustus 2010, 15:18   #24
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN

pajoske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Tja, als alle Limburgers over een staatshervorming en grotere Vlaamse autonomie denken zoals Pajoske dat doet, dan, ja dan zal er miserie zijn met Limburg ...

Maar ik ben er nogal gerust in. De Limburgers die ik ken hebben wel een heel andere kijk op de zaken.
Heb je de actualiteit gevolgd?
De vorming van stadgewesten zal er toe leiden dat steden als Antwerpen, Gent veel meer macht (en geld) naar zich toe trekken. Maar wat ga je doen met West-Vlaanderen en Limburg? Hoe ga je die indelen in werkbare (stads)gewesten?
pajoske is offline  
Oud 10 augustus 2010, 15:29   #25
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Wie in het huidig Belgique twijfelt aan de draagkracht van de regio Vlaanderen, zoals Carolien Gennez dat doet, die moet zich eens doodnuchter durven afvragen wat te verkiezen is: een confederatie vormen met een andere zwakke regio, Wallonië? Of is het niet veel meer logisch dat Vlaanderen een confederatie vormt met een entiteit die veel sterker in zijn schoenen staat, met name Nederland. Kan mij iemand zeggen in naam van welk heilig principe wij veroordeeld zijn om tot in der eeuwigheid verder aan te modderen met, en vastgeklonken te zijn aan de Belgische francofonie?
Carolien Gennez denkt niet na over wat het beste zou zijn in dit land, haar enig motief is een postje in de regering.

Een vetbetaalde senaatszetel voor haar vriend en imbeciel Anciaux is al gelukt.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be