![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat wil je hier mee beweren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Daarvoor zou ik mijn gezondheid toch niet op het spel zetten hoor.
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() als ge diene linkse nu ramt, zijt ge dan nen homofoob, ne racist, of ne homofobe racist?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik mijn "rok" draag, heb ik een "lokhomo" gehalte van een met concertina omwikkeld lasapparaat.
Ik ben verdorie getrouwt in "rok".
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook als ze zo lopen te 'vlaggen.' A-seksueel? Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 12 augustus 2010 om 14:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
[gay-nazi?] Beste filosoof Hij zou in principe ook een homofiel geaarde, Nazi aanvaller tegenover zich kunnen vinden, die niet houd van zwartjes. Mijn onderzoek wijst uit dat de solidariteit tussen homo's vaak te wensen overlaat. Maar ja, ze zijn ook maar mensen...Overigens maakt men nu veel werk van het betrekken van den homofiele mens bij de holocaust tegen allochtonen. Niets nieuws, de SS was het domein van de Nazi Homo's, uitgezonden om hun eigen soort uit te roeien. Door zich bij de SS aan te sluiten waren zij veilig. Net als de Joden in de NSB en die meevochten in Hitlers leger. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 12 augustus 2010 om 15:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() Ik zie gewoon niet in wat er opwindend zou zijn aan een partner met allerlei gewrichtsklachten en misvormde tenen.
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus, laat ons -hoge hakkennegertje- van de startposting in mijn trouwkledij rondparaderen, en die gaat last krijgen.
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tja...een erg propere, medische benadering. Als men vroeg begint met oefenen en deze steltlopen sport niet dagelijks bedrijft...Maar een tekort aan seks kan weer tot andere aandoeningen leiden...erger dan kromme tenen. ![]() ![]() De gevolgen van seks tekort m/v. Zijn wij niet dol op Joan Crawford? Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 12 augustus 2010 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() zo
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's precies Di Rupo na 4 weken zonnebank.
![]() |
#39 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er vroeg mee beginnen en het dagelijks bedrijven van deze "sport" zorgt net voor een grotere kans op misvormingen en aandoeningen. Citaat:
![]() |
![]() |
#40 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |