![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Hebt u ooit *rechtstreeks* te maken gehad met allochtone criminaliteit? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
81 | 56,64% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
62 | 43,36% |
Aantal stemmers: 143. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Er zijn ook nog anderen die de statistieken dan wel zien, maar zeggen dat ze getrukeerd zijn.
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja ik heb wel eens te maken gehad met criminaliteit bij buitenlanders...
1eenmaal enkele spanjaarden die ingebroken hebben en alles met enige waarde meegenomen... 2eenmaal een portugees die de autoradio pikte... Nu is dat niet zo moeilijk dat dat geen Vlamingen waren aangezien de feiten zich in de respectievelijke landen afspeelden!!! ![]() Voor de rest ben ik hier in België eens in mekaar geslagen door een Neonazi! (niet bepaald een allochtoon)
![]() |
#26 |
Partijlid
|
![]() Reeds ontelbare keren pogingen tot intimidatie meegemaakt. Eén enkele keer ook poging tot diefstal van gsm en geld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat een idiote uitslag van die poll trouwens, als dat geen gegevensvervalsing is... Alsof de helft van de vlamingen ooit maar eens iets te maken zou hebben gehad met vreemdelingen, laat staan een crimineel feit...
Aan alle blokkers dus, wees eens eerlijk...
![]() |
#28 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Niet onnozel doen , he !! ![]() het zijn altijd "de blokkers" die eerlijk moeten ! begin zelf eens met eerlijk zijn! iedereen heeft al te maken gehad met vreemdelingen ( crimineel of niet ), en gij vindt de helft al veel ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben 3 jaar geleden thuis eens overvallen door 30 Marokkanen. Ze pikten heel m'n inboedel en sleurden m'n vrouw mee in de kamion, het laatste wat ik van haar weet.
![]() Ik ben toen verhuisd (allee, wat er nog te verhuizen viel..) en in de stad gaan wonen. 1 jaar nadien terug pech: 30 aggressieve Brugse voetbalsupporters mijn zaak kort en klein geslagen. M'n hond (die ik al had van vorige woonplaats) deze keer ook weg. ![]() Nu zit ik op een appartementje en heb beslist om niet meer buiten te komen. Geen idee hoe hier te stemmen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb in ieder geval al met vreemdelingen te maken gehad, maar dan wel positief: zij hebben mij mooi geholpen toen ik problemen had en alle Vlamingen mij braaf negeeerden...
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Ik was klein , een jaar of zes , was een warme zomerdag , had enkel een roze onderbroekje aan op mijn donkergebruind lichaam en toen kwam een dikke vette vieze man op het speelpleintje mij ambeteren en zei
tegen mij ; ik ben xaviertje, wil jij met mijn klein xaviertje spelen waar hij zijn mannelijk ontblootte. Sindsdien lijd ik angststoornis en enkele jarenterug kwam hij nog in het nieuws voor dezelfde feiten waar alles weer te boven kwam ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bovedien leef ik bijna de helft van het jaar in Portugal, en ik heb nog nooit een portugees lastig gevallen... (Ik ben daar dus allochtoon he...)
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik zei dat iedereen in aanraking komt met , positief of negatief : wat jij mooi mee bewijst 8) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Opnieuw getuig jij van heel veel simplisme : allochtonen leven niet alleen in Antwerpen of Brussel , maar overal ! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eén inbraak: dader onbekend (*) Diefstal van handtas van vriendin: Marokkaanse dader. Aangevallen op straat 's avonds: 3 Marokkaanse daders.^ = 5 alochtonen Aangevallen op straat 's nachts: 7 blanken, vermoedelijk Vlamingen, maar niet zeker. = 7 autochtonen Al ik goed kan tellen met één onthouding (*) heb je 7-5 nog 2 te goed !!! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() In de grootstad dat normaal zijn, gelet er veel meer nationaliteiten zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Partijlid
|
![]() psychische en fysieke bedreigingen : ontelbare keren in de weekends door groepjes allochtonen die daar een hobby van maken blijkbaar
ook een keer klappen gekregen in metro door groepje marokkanen,de arme stakkers hadden een gsm nodig
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN