![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inquisitie yeahbaby?
Waardoor was die eigenlijk misschien geïnspireerd? Judicial Use of Torture: Did Medieval Europe Learn It From Islam? Inspireerde de islam tot de Inquisitie? Holy Warriors: Islam and the Demise of Classical Civilization Oriana Fallaci: (...) En wie gelooft in de mythe van het 'in vrede samenleven', dat volgens de Collaborateurs bepalend was voor de verhouding tussen de veroverden en de veroveraars, zou er goed aan doen om de verhalen te herlezen over de afgebrande kloosters en abdijen, de ontheiligde kerken, de verkrachte nonnen en de christelijke of joodse vrouwen die ontvoerd werden om in harems te worden opgesloten. Die zou er goed aan doen na te denken over de kruisigingen in Cordoba, de ophangingen in Granada en de onthoofdingen in Toledo en Barcelona, in Sevilla en Zamora. (Het bevel voor onthoofdingen in Sevilla werd gegeven door Mutamid, een koning die de tuinen van zijn paleis versierde met de afgehakte hoofden. Het bevel voor de onthoofdingen in Zomara werd gegeven door Almanzor, een vizier die omschreven werd als de-mecenas-van-de-filosofen en de-grootste-leider-die-het-islamitische-Spanje-ooit-had-gekend.) Jezus! Als je de naam van Christus of de Maagd Maria riep, werd je meteen terechtgesteld. Je werd gekruisigd, onthoofd of opgehangen. En soms ook gespietst. Dit gebeurde ook als je de klokken luidde of als je een groen kledingstuk droeg, want groen is immers de kleur van de islam. Als er een moslim voorbij kwam, moesten de ongelovige honden aan de kant gaan en een buiging maken. Als ze door een moslim werden aangevallen of beledigd, mochten ze zich niet verzetten. Weet je trouwens hoe het kwam dat de ongelovige honden niet verplicht waren om zich tot de islam te bekeren? Dat kwam doordat bekeerlingen, in tegenstelling tot ongelovige honden, geen belasting hoefden te betalen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 14 augustus 2010 om 22:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
En ik bedrijf geen propaganda, maar citeer enkel de mening van een aantal prominenten uit de geschiedenis inzake de islam. Dat u dat misschien vervelend vindt, is niet mijn probleem, maar het uwe. Ophouden doe ik niet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Gij zegt dat de inquisitie weinig doden eiste? Islam zegt nochtans duidelijk geen vrouwen en kinderen te raken. Wat deden ze bij de inquisitie?
![]() |
![]() |
#24 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Sinds wanneer doe ik me hier voor als een lieve, zoete? Breng me nu niet in verlegenheid hé. Je kent me blijkbaar beter dan ik dacht. Over welke mohammedanentrekjes hebt U het? Goed, het is je vergeven! Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik weet ook wel dat er heel veel moslim fundamentalisme is, MAAR VAN WAAR KOMT DAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het kan ook U en nog meer mij treffen. Brainwashing valt niet te onderschatten.
![]() |
![]() |
#28 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Gun me dat pleziertje toch. Hoe meer en luider ze roepen, hoe sterker en standvastiger ik word in mn geloof ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anders gezegd, zodat u het ook begrijpt: de inquisitie heeft ergens een dorpje platgebrand, de islam daarentegen heeft halve continenten genuked. Vandaar natuurlijk dat massaverkrachtingen van de vrouwen zo populair waren bij de veroverende islamieten. Net zoals het afvoeren naar slavenmarkten van de kinderen. Lees eens de koran en wat geschiedenisboeken man, voor u hier nog meer nonsens komt uitkramen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe kunnen die mensen, die allemaal, stuk voor stuk, al lang en breed dood en begraven zijn, er heden ten dage een politieke agenda op na houden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Tijdens de inquisitie werd ALLE wetenschap opgeeigend en moest het volk maar geloven wat de Kerk zei. Tot op vandaag moeten we maar geloven wat ze ons wijsmaken maar niet voor ons zelf denken. Goe bezig Sus. Citaat:
Citaat:
Slavenmarkten waren er ook bij de islamieten, maar de ergste vorm van slavernij nam plaats in het westen. Don't lose perspective.
![]() |
![]() |
#33 |
Parlementslid
|
![]() Idd, Het kost mensenlevens het heeft al tot twee invasies geleid in de recente geschiedenis, eentje in Irak en eentje in Afghanistan, nu zijn ze de publieke opinie aan het klaarstomen voor Iran, dat is de enige reden dat het nog niet gebeurd is; de westerse publieke opinie was niet klaar om drie achtereenvolgende drogredenen te slikken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wij als BURGERS onder het regime van leiders moeten een front vormen tegenover de verkeerde overtuigingen.
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees het 'islamitisch handboek', dan wéét U waar dat vandaan komt yeahbaby!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar Afghanistan en Irak was verkeerd. Ze hadden voor mijn parten beter van de eerste keer het echte probleem aangepakt. En dat is toch in mijn ogen Iran. Ze lynchen publiekelijk het volk, dat is niet van deze tijden.
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sorry 420 yeahbaby, maar komt u maar eens terug als die paddestoelen uitgewerkt zijn en u weer nuchter kunt nadenken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het westen is niet heilig SDX, en hetgene ervan komt was de voorspelbare kettingreactie.
![]() |