Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 15 augustus 2010, 14:22   #21
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Hoe moet ik uw post lezen?
Koppel de letters aan elkaar tot je een bestaand woord krijgt, maak van die woorden zinnen en let op mn leestekens. Maar jij doelt op wat anders zeker?

Citaat:
Bedoelt u hiermee dat ik degene ben die haat/racisme zou prediken?
Heb ik dat ergens vermeld? Nou ja, jij bent een apart geval moet ik zeggen. Iemand die toegeeft een racist te zijn en er fier op te zijn komt niet vaak voor. U draagt de naam racist met volle trots, dit waren uw woorden.
Citaat:
En waarom zou ik een ban verdienen volgens u?
Omdat u geen haar beter bent dat zeikstraal, daarom.
Citaat:
Is dat wellicht vanwege het feit dat ik de islam en de uitwassen van de islam aan de kaak stel en u dat als belijdend islamiet maar moeilijk kunt hebben omdat u zich meent te moeten vereenzelvigen met uw levensvisie?
U stelt aan de kaak wie/wat u wilt. Ik lig daar niet wakker van.
Citaat:
En wat Lijkenteller/Zeikstraal/nog-20-andere-nicks betreft: Ik heb tot twee maal toe getracht een serieuze discussie met hem aan te gaan, maar daar wilde hij blijkbaar niet op in gaan. Liever beperkte hij zich tot wat schreeuwerige oneliners van het niveau van een kleuter die in zijn anale fase is blijven steken. Dat u zulke reacties geweldig vindt, lijkt me ook wel wat over u te zeggen trouwens, maar dit terzijde.
Weet je, Zeikstraal heeft u goed op uw plaats gezet en u kon niet anders dan u verlagen tot het niveau van een linkjes-plaatjes plaatser. Stop dus in het vervolg met uw gezeik op filosoof en anderen.

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=430

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 15 augustus 2010 om 14:23.
suqar_7loe is offline  
Oud 15 augustus 2010, 14:24   #22
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Waarbij je je zou kunnen afvragen wie er tegen wie een treitercampagne voert.
Ja he? Maar lucht gerust uw hart eens.
Sus Iratus is offline  
Oud 15 augustus 2010, 14:26   #23
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Nee, daarom schreef ik ook:

Kijk, als Zeikstraal volgende week terugkomt en op een normale manier met mensen discussieert, hoe zouden we hem dan herkennen? Maar het is bijna altijd hetzelfde liedje: ofwel komen ze met luide trom wat schelden en wat trollen en liggen ze twee uur later weer met hun klikken en hun klakken buiten. Of ze komen terug, slagen erin een paar uren/dagen/weken/maanden de façade op te houden, tot ze in een zwak moment (vermoeid, zat, kwaad, gefrustreerd) opnieuw compleet door de mand vallen.
Nou ja, dat is wel het spijtige aan heel de zaak. Zeikstraal valt snel door de mand. Maar ik vind anderen voor een grotere chaos zorgen op het forum en die kunnen in alle rust verder kankeren, trollen en de racist uithangen.
Oud 15 augustus 2010, 14:44   #24
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Koppel de letters aan elkaar tot je een bestaand woord krijgt, maak van die woorden zinnen en let op mn leestekens. Maar jij doelt op wat anders zeker?
Ik doel zeker op iets anders ja. Anders zou u het één en ander niet zeggen en dan en passant mijn forumnaam ijdel gebruiken.

Citaat:
Heb ik dat ergens vermeld?
Direct gezegd niet, maar wel gesuggereerd, zoals ik hierboven al aanduidde.

Citaat:
Nou ja, jij bent een apart geval moet ik zeggen. Iemand die toegeeft een racist te zijn en er fier op te zijn komt niet vaak voor. U draagt de naam racist met volle trots, dit waren uw woorden.
Correct, dat waren mijn woorden. Als reactie op iemand die de term 'racisme' op ongehoorde manier aan het uithollen en herdefiniëren was zodat het zijn eigen politieke discours paste.

Citaat:
Omdat u geen haar beter bent dat zeikstraal, daarom.
Dat is geen antwoord op de vraag. Geef nou eens een concrete reden waarom ik volgens u een ban zou verdienen.

Citaat:
U stelt aan de kaak wie/wat u wilt. Ik lig daar niet wakker van.
Heel fijn.

Citaat:
Weet je, Zeikstraal heeft u goed op uw plaats gezet
Zeikstraal heeft maar één persoon goed op zijn plaats gezet, en die persoon is Zeikstraal zelf, onder zijn laatste pseudoniem 'Lijkenteller'.

Citaat:
en u kon niet anders dan u verlagen tot het niveau van een linkjes-plaatjes plaatser. Stop dus in het vervolg met uw gezeik op filosoof en anderen.

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=430
Kent u het verschil tussen uiterst zelden een plaatje plaatsen (dat bovendien nog van tekst vergezeld ging) en nagenoeg niets anders doen dan linkjes en plaatjes plaatsen? Ik wel in ieder geval.

Enne, wat u 'zich verlagen' noemt, was niets anders dan mezelf enigzins trachten aan te passen aan het deplorabele niveau van de door u zo bewonderde Zeikstraal/Lijkenteller, maar dan op een beschaafde manier.
Sus Iratus is offline  
Oud 15 augustus 2010, 14:52   #25
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja he? Maar lucht gerust uw hart eens.
Neen, dank je.
Ik vertrouw er op dat je
- voldoende inzicht hebt om zelf getreiter te herkennen.
- voldoende objectief bent om ieders getreiter te herkennen.
artisjok is offline  
Oud 15 augustus 2010, 14:55   #26
Steve_M

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nou ja, dat is wel het spijtige aan heel de zaak. Zeikstraal valt snel door de mand. Maar ik vind anderen voor een grotere chaos zorgen op het forum en die kunnen in alle rust verder kankeren, trollen en de racist uithangen.
En als die racisten nu allemaal om hun gedachtegoed geband worden, zou dat het forum dan inhoudelijk verbeteren? Zijn die lui dan plots geen racisten meer? Ik verkies iemand als Sus Iratus, die zichzelf een racist noemt en scherp uit de hoek komt boven iemand die niet verder komt dan wat vuile praat en platvloerse beledigingen. Bovendien vind ik als "linkse" dat figuren als een Zeikstraal "de zaak" in een slecht daglicht stellen. Sorry, maar ik kan met zo iemand echt niet ernstig discussiëren.

Ten slotte nog dit: als je vindt dat Sus je persoonlijk aanvalt, is er niets dat je tegenhoudt op het rode driehoekje te drukken. Zomaar stellen dat de moderatie daar niet tegen zou optreden omdat hij rechts is, is zever. Ik herinner me een welbepaalde forummer die gebannen werd nadat hij zelf op het rode driehoekje had gedrukt om zijn beklag te doen over een paar "linksen" (het ging toen onder meer over mij). Ik heb daar zelfs geen waarschuwing aan overgehouden, de forummer in kwestie werd geband wegens oproepen tot geweld (die ik niet had aangegeven, ik heb eigenlijk een hekel aan dat driehoekje). Er zijn door de jaren al zo veel rechtse forummers geband dat ze inmiddels hun eigen forum hebben
Steve_M is offline  
Oud 15 augustus 2010, 15:04   #27
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen, dank je.
Ik vertrouw er op dat je
- voldoende inzicht hebt om zelf getreiter te herkennen.
- voldoende objectief bent om ieders getreiter te herkennen.
Ik noteer dat u wel A zegt, maar als puntje bij paaltje komt geen B wilt zeggen. Niet geheel onverwacht overigens.
Sus Iratus is offline  
Oud 15 augustus 2010, 15:06   #28
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nou jammer dat je mn advies niet ter harte nam want geloof me, mijn beste het zou u ver geschopt kunnen hebben. Het bezitten van een hart is het meest kostbaarste op deze aardbol, als je dat maar zou begrijpen. Wordt het niet eens tijd die christelijke waarden van u terug serieus te nemen?
Als mensen zich zo rap storen aan iemand anders zijn mening kunnen ze beter niet op online fora's rondlopen. Er zijn genoeg fora's te vinden waarop je zaken kan vinden die niet stroken met je eigen wereldbeeld. De sterkte van dit forum ligt er net in dat er zowel linksen als rechtsen rondlopen.
Savatage is offline  
Oud 15 augustus 2010, 15:11   #29
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
En als die racisten nu allemaal om hun gedachtegoed geband worden, zou dat het forum dan inhoudelijk verbeteren? Zijn die lui dan plots geen racisten meer? Ik verkies iemand als Sus Iratus, die zichzelf een racist noemt en scherp uit de hoek komt boven iemand die niet verder komt dan wat vuile praat en platvloerse beledigingen. Bovendien vind ik als "linkse" dat figuren als een Zeikstraal "de zaak" in een slecht daglicht stellen. Sorry, maar ik kan met zo iemand echt niet ernstig discussiëren.
Nergens heb ik vermeld dat alle racisten geband moeten worden. Ook die racisten hebben recht op hun eigen mening. Als Zeikstraal en anderen u tegensteken en u de kans niet gunnen om te discussiëren dan kun je uw tijd beter in iemand anders steken. Maar bepaalden verkiezen ervoor in te gaan op Zeikstraal's reacties. Men verlaagt zich tot het niveau van een ander en niet te vergeten met durft wel eens *clicken* en te janken bij de moderatie.

Citaat:
Ten slotte nog dit: als je vindt dat Sus je persoonlijk aanvalt, is er niets dat je tegenhoudt op het rode driehoekje te drukken. Zomaar stellen dat de moderatie daar niet tegen zou optreden omdat hij rechts is, is zever. Ik herinner me een welbepaalde forummer die gebannen werd nadat hij zelf op het rode driehoekje had gedrukt om zijn beklag te doen over een paar "linksen" (het ging toen onder meer over mij). Ik heb daar zelfs geen waarschuwing aan overgehouden, de forummer in kwestie werd geband wegens oproepen tot geweld (die ik niet had aangegeven, ik heb eigenlijk een hekel aan dat driehoekje). Er zijn door de jaren al zo veel rechtse forummers geband dat ze inmiddels hun eigen forum hebben
Verder, heb ik vaak genoeg vermeld dat ik niets tegen Sus heb. Sterker nog, vind hem de meest eerlijkste roeper die je hier treft. En ik maak bijna nooit gebruik van dat rode driehoekje maar vanzodra ik er gebruik van maak moet ik eerlijk toegeven dat mn beet heeft
Oud 15 augustus 2010, 15:13   #30
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik noteer dat u wel A zegt, maar als puntje bij paaltje komt geen B wilt zeggen. Niet geheel onverwacht overigens.
Ik denk dat mijn A
"Waarbij je je zou kunnen afvragen wie er tegen wie een treitercampagne voert." voldoende duidelijk is; zodat daar geen B bij hoeft.

Je weet ook al langer dan vandaag dat ik niet zo hou van persoonlijke aanvallen. Ik wens daar dan ook niet zelf mee te beginnen.
In die zin is dit inderdaad niet geheel onverwacht.
artisjok is offline  
Oud 15 augustus 2010, 15:14   #31
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Als mensen zich zo rap storen aan iemand anders zijn mening kunnen ze beter niet op online fora's rondlopen. Er zijn genoeg fora's te vinden waarop je zaken kan vinden die niet stroken met je eigen wereldbeeld. De sterkte van dit forum ligt er net in dat er zowel linksen als rechtsen rondlopen.
Niet doen alsof ge niet weet waar ik het over heb hé
Oud 15 augustus 2010, 15:27   #32
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
En als die racisten nu allemaal om hun gedachtegoed geband worden, zou dat het forum dan inhoudelijk verbeteren? Zijn die lui dan plots geen racisten meer?
Dat zou naar censuur rieken. Bovendien, en dat heb ik her en der op het forum alvaker gezegd, wordt die racisme-kaart zo vaak getrokken, en wordt het racisme-begrip zo vaak foutief gebruikt, dat die racisme-vlag inmiddels de lading al lang niet meer dekt. En dat brengt me bij het volgende:

Citaat:
Ik verkies iemand als Sus Iratus, die zichzelf een racist noemt en scherp uit de hoek komt boven iemand die niet verder komt dan wat vuile praat en platvloerse beledigingen. Bovendien vind ik als "linkse" dat figuren als een Zeikstraal "de zaak" in een slecht daglicht stellen. Sorry, maar ik kan met zo iemand echt niet ernstig discussiëren.
Allereerst: oprecht dank voor het compliment.

Een paar posts hierboven heb ik de context waarin ik die uitspraak deed (was iets in de trant van: als u de term racist op die en die manier meent te moeten herdefiniëren, dan ben ik een racist en er nog trots op ook), al aangegeven.
Ter aller informatie wil ik ook wel even kwijt dat er in mijn vriendenkring mensen te vinden zijn zo zwart dat zij licht absorberen. Ook een paar Aziaten overigens.

Trouwens, af en toe verdenk ik Zeikstraal ervan zelf een 'rechtse' te zijn, die door middel van het soort achterlijk gedrag waarvoor hij nu wederom een ban heeft bekomen, 'links' schade wil toebrengen.
Sus Iratus is offline  
Oud 15 augustus 2010, 15:40   #33
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik denk dat mijn A
"Waarbij je je zou kunnen afvragen wie er tegen wie een treitercampagne voert." voldoende duidelijk is; zodat daar geen B bij hoeft.
Als dat voldoende duidelijk zou zijn geweest, dan had ik er niet naar gevraagd he. Het desnoods tot in het oneindige doorvragen naar wat iemand nu eigenlijk bedoelt te zeggen, is namelijk één van de zaken die ik uit de eindeloze discussies met u heb geleerd. Anders kunnen er zomaar misverstanden ontstaan die dan weer pagina's lang gaan duren, nietwaar?

Citaat:
Je weet ook al langer dan vandaag dat ik niet zo hou van persoonlijke aanvallen. Ik wens daar dan ook niet zelf mee te beginnen.
In die zin is dit inderdaad niet geheel onverwacht.
Uw beruchte ellenlange tenen -vanuit mijn optiek toch- zijn bij mij en een niet onaanzienlijk aantal andere forumleden bekend ja. Net zoals het feit dat er met name één moderator is die uw poezelige lange tenen tegen de grote boze wereld beschermt.
Sus Iratus is offline  
Oud 15 augustus 2010, 15:41   #34
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Ik doel zeker op iets anders ja. Anders zou u het één en ander niet zeggen en dan en passant mijn forumnaam ijdel gebruiken.
Ik denk dat mn reacties duidelijk waren. Meer hoef ik daar dus niet over te vertellen.

Citaat:
Direct gezegd niet, maar wel gesuggereerd, zoals ik hierboven al aanduidde.
Dat maakt u ervan natuurlijk en dat is jouw goed recht.

Citaat:
Correct, dat waren mijn woorden. Als reactie op iemand die de term 'racisme' op ongehoorde manier aan het uithollen en herdefiniëren was zodat het zijn eigen politieke discours paste.
Hmm ik meen me wat anders te herinneren maar ik heb eerlijk gezegd geen zin om je reacties terug op te zoeken. Dat is verloren moeite.

Citaat:
Dat is geen antwoord op de vraag. Geef nou eens een concrete reden waarom ik volgens u een ban zou verdienen.
Dat is 'mijn' antwoord op uw vraag. Het is niet omdat mijn antwoord u niet aan staat dat het geen antwoord is hé.

Citaat:
Zeikstraal heeft maar één persoon goed op zijn plaats gezet, en die persoon is Zeikstraal zelf, onder zijn laatste pseudoniem 'Lijkenteller'.
Ja, U en zichzelf.

Citaat:
Kent u het verschil tussen uiterst zelden een plaatje plaatsen (dat bovendien nog van tekst vergezeld ging) en nagenoeg niets anders doen dan linkjes en plaatjes plaatsen? Ik wel in ieder geval.
Dat verschil is me inderdaad niet vreemd.

Citaat:
Enne, wat u 'zich verlagen' noemt, was niets anders dan mezelf enigzins trachten aan te passen aan het deplorabele niveau van de door u zo bewonderde Zeikstraal/Lijkenteller, maar dan op een beschaafde manier.
U past zich aan aan het laag niveau van een ander op een beschaafde manier? Oke dan
Oud 15 augustus 2010, 15:48   #35
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik denk dat mn reacties duidelijk waren. Meer hoef ik daar dus niet over te vertellen.

Dat maakt u ervan natuurlijk en dat is jouw goed recht.

Hmm ik meen me wat anders te herinneren maar ik heb eerlijk gezegd geen zin om je reacties terug op te zoeken. Dat is verloren moeite.

Dat is 'mijn' antwoord op uw vraag. Het is niet omdat mijn antwoord u niet aan staat dat het geen antwoord is hé.
Ik constateer dat u uw keutel weer aan het intrekken bent. Prima.

Citaat:
Ja, U en zichzelf.
Da's dan uw mening daarover. Het zal voor u vast niet als een verrassing komen dat ik het eerste deel van uw mening hieromtrent niet onderschrijf.

Citaat:
Dat verschil is me inderdaad niet vreemd.
Bon, daarmee is dat flutargument dan ook van de tafel geveegd. Dat ruimt lekker op.

Citaat:
U past zich aan aan het laag niveau van een ander op een beschaafde manier? Oke dan
Dat is een correcte voorstelling van de zaken, ja.
Sus Iratus is offline  
Oud 15 augustus 2010, 15:49   #36
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Verbannen is iets uit de middeleeuwen. Blijkbaar leven we nog in de middeleeuwen.
Scherven A. Mok is offline  
Oud 15 augustus 2010, 15:53   #37
Steve_M

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Verbannen is iets uit de middeleeuwen. Blijkbaar leven we nog in de middeleeuwen.
Als jij morgen op café tegen de toog pist, dan word je daar ook verbannen.
Steve_M is offline  
Oud 15 augustus 2010, 16:19   #38
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kom, kom, het is nu ook niet zo dat "linkse" forummers de enigen zijn die geband worden. En het maakt geen fluit uit van welke politieke gezindte iemand is, wanneer er geband wordt zijn er altijd gelijkgezinden die het niet eens zijn met zo'n ban.

Nochtans is het simpel: als je het niet eens bent met een ander, dan kan je daar altijd over discussiëren. In mijn bescheiden ervaring kan je je in het heetst van de strijd zelfs best wel wat permitteren. Als Zeikstraal (of andere dubbelnicks van permanent gebanden) echt willen meediscussiëren, dan kunnen ze dat probleemloos doen. Het enige wat ze dan moeten doen is niet hervallen in hun oude gewoontes.
Er is duidelijk een beleid van twee maten en gewichten: je mag perfect de genocide op bevel van Leopold II in Congo ontkennen en de zwarten tot inferieur ras verklaren. Negationisme i.v.m. andere koloniale misdaden wordt ook ongestraft beoefend.

Negationisme i.v.m. de Holocaust, of wat daarvoor doorgaat, leidt echter onmiddellijk tot een ban. "Of wat daarvoor doorgaat" is in deze context belangrijk: Nestor Burma werd eens geband voor het publiceren van de opinie van een mainstream expert inzake de Holocaust, waar helemaal geen negationisme aan was. De moderatie heeft zich achteraf geëxcuseerd, maar het toont wel de heersende vooroordelen aan.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline  
Oud 15 augustus 2010, 16:24   #39
Steve_M

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Er is duidelijk een beleid van twee maten en gewichten: je mag perfect de genocide op bevel van Leopold II in Congo ontkennen en de zwarten tot inferieur ras verklaren. Negationisme i.v.m. andere koloniale misdaden wordt ook ongestraft beoefend.

Negationisme i.v.m. de Holocaust, of wat daarvoor doorgaat, leidt echter onmiddellijk tot een ban. "Of wat daarvoor doorgaat" is in deze context belangrijk: Nestor Burma werd eens geband voor het publiceren van de opinie van een mainstream expert inzake de Holocaust, waar helemaal geen negationisme aan was. De moderatie heeft zich achteraf geëxcuseerd, maar het toont wel de heersende vooroordelen aan.
Ik ben dan ook volledig tegen de negationismewet en voor een zo volledig mogelijke vrijheid van meningsuiting. Dat neemt niet weg dat de eigenaars van dit forum zelf de spelregels hier bepalen. Zoals ik eerder al schreef: wordt een "linkse" geband, dan zijn de moderators een bende rechtse ratten. Is het een "rechtse" die buitenvliegt, dan zijn de mods poco-linkiewinkies. Terwijl Zeikstraal hier niet is buiten gevlogen om zijn standpunten, maar wel om hoe hij ze verwoordde (allez, standpunten).
Steve_M is offline  
Oud 15 augustus 2010, 16:27   #40
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Ik ben dan ook volledig tegen de negationismewet en voor een zo volledig mogelijke vrijheid van meningsuiting. Dat neemt niet weg dat de eigenaars van dit forum zelf de spelregels hier bepalen. Zoals ik eerder al schreef: wordt een "linkse" geband, dan zijn de moderators een bende rechtse ratten. Is het een "rechtse" die buitenvliegt, dan zijn de mods poco-linkiewinkies. Terwijl Zeikstraal hier niet is buiten gevlogen om zijn standpunten, maar wel om hoe hij ze verwoordde (allez, standpunten).
Ik zie niet echt een verschil tussen de 'standpunten' van Zeikstraal en Sus. De ene spuwt en de andere rochelt terug. En dan heb ik het over gisteren voor alle duidelijkheid.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 15 augustus 2010 om 16:27.
suqar_7loe is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be