![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Koppel de letters aan elkaar tot je een bestaand woord krijgt, maak van die woorden zinnen en let op mn leestekens. Maar jij doelt op wat anders zeker?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=430
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 15 augustus 2010 om 14:23. |
|||||
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Direct gezegd niet, maar wel gesuggereerd, zoals ik hierboven al aanduidde. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Enne, wat u 'zich verlagen' noemt, was niets anders dan mezelf enigzins trachten aan te passen aan het deplorabele niveau van de door u zo bewonderde Zeikstraal/Lijkenteller, maar dan op een beschaafde manier. |
||||||
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Ten slotte nog dit: als je vindt dat Sus je persoonlijk aanvalt, is er niets dat je tegenhoudt op het rode driehoekje te drukken. Zomaar stellen dat de moderatie daar niet tegen zou optreden omdat hij rechts is, is zever. Ik herinner me een welbepaalde forummer die gebannen werd nadat hij zelf op het rode driehoekje had gedrukt om zijn beklag te doen over een paar "linksen" (het ging toen onder meer over mij). Ik heb daar zelfs geen waarschuwing aan overgehouden, de forummer in kwestie werd geband wegens oproepen tot geweld (die ik niet had aangegeven, ik heb eigenlijk een hekel aan dat driehoekje). Er zijn door de jaren al zo veel rechtse forummers geband dat ze inmiddels hun eigen forum hebben ![]() |
|
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Ik noteer dat u wel A zegt, maar als puntje bij paaltje komt geen B wilt zeggen. Niet geheel onverwacht overigens.
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Waarbij je je zou kunnen afvragen wie er tegen wie een treitercampagne voert." voldoende duidelijk is; zodat daar geen B bij hoeft. Je weet ook al langer dan vandaag dat ik niet zo hou van persoonlijke aanvallen. Ik wens daar dan ook niet zelf mee te beginnen. In die zin is dit inderdaad niet geheel onverwacht. |
|
![]() |
![]() |
#31 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#32 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een paar posts hierboven heb ik de context waarin ik die uitspraak deed (was iets in de trant van: als u de term racist op die en die manier meent te moeten herdefiniëren, dan ben ik een racist en er nog trots op ook), al aangegeven. Ter aller informatie wil ik ook wel even kwijt dat er in mijn vriendenkring mensen te vinden zijn zo zwart dat zij licht absorberen. Ook een paar Aziaten overigens. Trouwens, af en toe verdenk ik Zeikstraal ervan zelf een 'rechtse' te zijn, die door middel van het soort achterlijk gedrag waarvoor hij nu wederom een ban heeft bekomen, 'links' schade wil toebrengen. |
||
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw beruchte ellenlange tenen -vanuit mijn optiek toch- zijn bij mij en een niet onaanzienlijk aantal andere forumleden bekend ja. Net zoals het feit dat er met name één moderator is die uw poezelige lange tenen tegen de grote boze wereld beschermt. |
|
![]() |
![]() |
#34 | ||||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Da's dan uw mening daarover. Het zal voor u vast niet als een verrassing komen dat ik het eerste deel van uw mening hieromtrent niet onderschrijf. Bon, daarmee is dat flutargument dan ook van de tafel geveegd. Dat ruimt lekker op. Dat is een correcte voorstelling van de zaken, ja. |
|
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Verbannen is iets uit de middeleeuwen. Blijkbaar leven we nog in de middeleeuwen.
|
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Negationisme i.v.m. de Holocaust, of wat daarvoor doorgaat, leidt echter onmiddellijk tot een ban. "Of wat daarvoor doorgaat" is in deze context belangrijk: Nestor Burma werd eens geband voor het publiceren van de opinie van een mainstream expert inzake de Holocaust, waar helemaal geen negationisme aan was. De moderatie heeft zich achteraf geëxcuseerd, maar het toont wel de heersende vooroordelen aan.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
|