![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() niet veel denk ik. het enige dat daar bruist zijn de politieke dissidenten die in het zwavelzuur gegooid worden
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Meest Noordelijke plaats: Myrdal (Aurland, N) 60° 54' N (op weg met de trein naar Bergen)
Meest Oostelijk: Szeged (H) 20° 9' E Meest Zuidelijk: Ostia (I) 41° 44' N Meest Westelijk: Londen (UK) 0° 8' W volgende maand ga ik wel in Frankrijk rondtoeren, en zal ik mijn meest westelijke punt kunnen verschuiven naar Bordeaux.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Noordelijkst: Longyearbyen (Noorwegen) - 78°13'N 15°38'O
Oostelijkst: Odessa (Oekraïne) - 46°28′00″N 30°44′00″O Zuidelijkst: Kaapstad (Zuid-Afrika) - 33°55'Z 18°27'O Westelijkst: Dooagh (Ierland) - 53°58′0″N, 10°8′0″W |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Noord: London, 51° 51' NB
Zuid: Miami, 25° 47' NB West: New Orleans, 90° 03' WL Oost: Neptun (Roemenië), 28° 36' OL |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pyongyang bezoeken. En de DMZ.
![]()
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Even aangepast.
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Meest Noordelijke plaats: Myrdal (Aurland, N) 60° 54' N (op weg met de trein naar Bergen)
Meest Oostelijk: Szeged (H) 20° 9' E Meest Zuidelijk: Granada (E) 37° 11′ N Meest Westelijk: Cascais (P) 9° 25′ W Deze lente een reisje door het Iberisch schiereiland gemaakt. Heel misschien ga ik nog naar Tallinn, deze herfst, maar wellicht wordt het volgend jaar.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Noord: 57° 26′ 26.81″ N (Dufftown, Schotland)
Oosten: 19° 57′ 0″ E (Krakow, Polen) Zuiden: 35° 54′ 0″ N (Malta, weetikveel waar, 'k was nog ne snotneus) Westen: 9° 33′ 7.2″ W (Glengarriff, Ierland) Valt nog mee voor ene da reizen niks speciaal vindt
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het noorden : 48.71192,-72.644033 kan een paar km schelen, t was ergens in de bush in Noord Quebec.
In het westen : 46.561693,-75.514641 Kan ook een paar km schelen ook de bush in Quebec. In het oosten : 52.536273,13.396912 Berlijn. In het zuiden : 41.875696,12.444305 Rome. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Gouverneur
|
![]() Niets indrukwekkends:
Noorden: Trondheim 63°25′47″N 10°23′36″E Oosten: Istanbul 41°01′N 28°58′E Zuiden: ergens in Marokko, als boeleke, geen idee hoe zuidelijk Westen: ik denk Ring of Kerry 51°55'37N, 10°14'29"W al zijn Ierland Portugal en Marokko wel redelijk gelijkaardig van westelijkheid.
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() allemaal met het vliegtuig zeker, goe veel co2 de atmosfeer in pompen.
Schande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Oosten, Istanbul: vliegtuig idd ![]() Zuiden, Marokko: geen idee, was nog maar 1 jaar oud... geen idee of ze in diejen tijd al vlogen, moet ik mijn ouders eens vragen. Wslk wel, anders met den auto. Westen, Ierland: auto
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Noorden : Oslo
Zuiden : Larnaca (Cyprus), Hurghada (Egypte) Oosten : Boedapest Westen : Quiberon (Frankrijk)
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Alleen naar München ben ik ooit gevlogen, ik zou anders in tijdsnood zijn gekomen. Alle andere bestemmingen met een combinatie van trein en ferry. Da's ook de reden waarom Tallinn wellicht voor volgend jaar zal zijn, de goedkoopste tickets in Zweden zijn al de deur uit voor september, en in de winter wil ik er niet naartoe, dan is het daar te vroeg donker.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() Noordwesten: Loch Ness
Zuidwesten: Valencia Zuidoosten: Ierapetra (Kreta) Noordoosten: Warschau en Gdansk Geeft een beter beeld dan puur noord/oost/zuid/west (dan zou ik enkel Ierapetra en Loch Ness hebben).
Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman. Laatst gewijzigd door Nebur : 26 juli 2011 om 15:49. |
![]() |
![]() |