![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik woon boven een bankkantoortje en ik heb alle dagen mensen die zich voor hun bankbezoekje gewoon voor mijn garagepoort parkeren en dat terwijl ze 2 meter voor of achteruit plaats zat hebben. Ik sta daar totaal machteloos tegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
Vreemdeling
|
![]() Hehe, schamen doe ik me echt niet, men fout toegeven dat wel.
Ik weet nu niet of jullie echt politiekers zijn, en ik zal het beleefd houden, maar het valt wel op dat er steeds heilige zijn, ... Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() We zullen het geheel besluiten, als een onduidelijkheid in de regelgeving, die enigzins duidelijker is doormiddel van een arrest. Micele alvast bedankt voor u bijdrage, en me steeds terug te wijzen op de volledige inhoud van teksten, want ik leesde ze maar steeds half ![]() mvg Laatst gewijzigd door Vraagje : 17 augustus 2010 om 19:09. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als je wilt uw garage verlaten komen ze die gast wegslepen alsje wilt in uw garage rijden, moet je gewoon wachten dus als je die kerels een lesje wilt leren weet je wat je moet doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Hoe zit dat dan met parkings van restaurants, hotels, winkels en supermarkten ? Ik heb me altijd laten vertellen dat deze privé-eigendom zijn, dus geldt er niet de wegcode voor de openbare weg. Er zou zo bijvoorbeeld geen voorrang van rechts gelden, bij een botsing op privé-domein zal dit dus een hele hoop betwisting opleveren. Ik neem dan ook aan dat je in principe geen boete voor verkeerd parkeren op dit privé-domein kan krijgen, zelfs niet als je op de gehandicaptenplaats gaat staan of dergelijke. Parkeerterreinen langs de autostrade is uiteraard iets anders, zij vallen blijkbaar onder de openbare weg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementslid
|
![]() Kwisvraagje:
In 1982 parkeerde ik mijn wagen voor de inrit van een eigendom. Een replica van de nummerplaat van het voertuig van de eigenaar was duidelijk zichtbaar op de garagepoort aangebracht. Toch mocht ik er van de bijgeroepen rijkswacht blijven staan en is er een proces verbaal opgemaakt ten laste van de eigenaar wegens het zich onrechtmatig toeëigenen van een parkeerplaats op de openbare weg. Rara hoe kan dat?
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. Laatst gewijzigd door metten : 19 augustus 2010 om 13:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Of moet er een sticker hangen dat het verboden is te parkeren en niet enkel het nummerplaat Waarschijnlijk zal het wel iets anders zijn ![]() Laatst gewijzigd door Vraagje : 19 augustus 2010 om 17:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Al bij al valt het nogal mee, doch, ik heb wachtdiensten en kan je zeggen dat het verre van aangenaam is wanneer iemand nonchalant de auto voor m'n poort achterlaat om de winkel nextdoor of het gokkantoor op de hoek "even" te bezoeken. Of op vrijdagavond of zaterdagavond heb je altijd non-locals die uitgaan of een restaurantje bezoeken. 't is dan maar jou probleem als je een paar uur (of 10 min, of 70 min?) vast staat tot ze goesting hebben hun avondje af te ronden. Ook altijd lachen wanneer m'n vrouw met onze 2-maanden oude zoon en de boodschappen de wagen een paar straten verder moet zetten omdat er weer een lul voor een ongekende lengte voor de poort komt staan. Recht in eigen handen nemen doet de boel alleen maar escalleren, doch, ze zouden die hele foutparkeerboel moeten privatiseren. La France of depannage 2000 in de speeddial en ze kunnen hun auto achter't sportpaleis gaan halen voor 300€. Zelf een aso begrijpt zelfbehoud. |
|
![]() |
![]() |