![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://il.youtube.com/watch?v=PqZL_2...eature=related Laatst gewijzigd door parcifal : 23 augustus 2010 om 11:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al dat gehoax over oorlogsmisdaden van de VS. Eerst beweren de Amerika-haters hier dat het gaat om een miljoen oorlogsslachtoffers in Irak. Achteraf blijkt het om een kleine 100.000 slachtoffers te gaan. Nu komen ze tot de conclusie dat er hier en daar in Fallujah wat meer kankers worden vastgesteld, dus het moet wel de schuld zijn van de Amerikanen. Dat het aantal kankers wereldwijd zo fel is toegenomen wordt voor het gemak even genegeerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat om een grote toename bovenop de 'natuurlijke evolutie'. Het gaat over wetenschappelijke studies die die toename aantonen. Het gaat om een golf van misvormde kinderen die geboren worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() P.S. Ik voel me beledigd als men me een VS hater noemt. De info die ik geef komt dikwijls van mensen uit de VS die helemaal geen zelfhaters zijn maar juist mensen die bezorgd zijn om de waarden waar de VS pretendeert voor te staan en die verloren dreigen te gaan door de buitenlandse politiek die de VS voert. Het haten laat ik aan anderen over, die zich waarschijnlijk moeilijk kunnen voorstellen dat er ook mensen zijn die niet hun medemens haten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
"In Fallujah, a city just 50 miles from Baghdad, life has never been the same since April 2004, when U.S. Marines declared the entire area a free-fire zone and proceeded to do what Marines do best. Packing the most destructive weaponry in the world, American soldiers laid siege to the city, deploying depleted uranium munitions, white phosphorus and tons of conventional ballistics." Door deze aanval is er het volgende gebeurd: "Today, according to a study by the International Journal of Environmental Research and Public Health [PDF link], rates of cancer, leukemia, infant mortality and sexual mutations in Fallujah are higher than those reported in the aftermath of the Hiroshima and Nagasaki nuclear detonations." Dus dit is niet zomaar een 'normale' verhoging zoals die hier bij ons zou voordoen, maar veroorzaakt door het zwaar geschut van de VS.
“It’s not that we can’t prove the consistency of Arithmetic; it is that Arithmetic can’t prove the consistency of Arithmetic! We certainly can prove the consistency of Arithmetic; but our proof cannot be formalized in Arithmetic itself” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Johan, die knaap die voortdurend die one-liners op het forum slingerde was dat niet een zekere grievous?
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het enige wat blijkt is dat sommigen blijkbaar 'studies' nodig hebben om hun revisionisme te ondersteunen, en daarbij blind zijn voor de gehanteerde methodologie of voor andere studies.
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Het heeft zijn intrede voornamelijk in het oosten van het land gemaakt, dus initieel werd het Roergebied in duitsland met de vinger gewezen. Nu, mijn afkeer voor het westen beperkt zich niet tot Belgie, dus ik had graag wat anti-Duitse propaganda gelezen die de criminele aard van de Duitsers zou aankaarten... Blijkt dat het nu komt zou komen door gifstoffen gebruikt in pesticiden en behandelingsmiddelen gebruikt in de landbouw, net waar limburg nog erg rijk aan is. Ik beweer niet dat de verarmde uranium wapens van de Amerikanen onschuldig zijn, maar ik kan me niet ontdoen dat dit maar simpelweg propaganda is met een wel erg ver-gezochte link. Tenzij voor de meest aggressieve vormen (zoals onze vriend Kahler), heeft kanker meer dan 30 jaar nodig om zich te ontwikkelen tot een gevaarte... zolang heeft het nodig voordat alle verdedigingsmechanisme van het lichaam zorgvuldig zijn uitgeschakeld. Afrika ligt vol met uranium, en hun probleem is absoluut niet kanker.
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 23 augustus 2010 om 18:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Fallujah is immers meteen ook de plek waar de meeste aanslagen zich voordoen.
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 23 augustus 2010 om 19:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat te denken van dit soort van geboortedefecten? Fotos uit Falluja. Artikel hier Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 23 augustus 2010 om 19:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Waar hebben die wetenschappers hun diploma gehaald? Op ebay?
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wel , we laten je daar gedurende enkele jaren alleen water en voedsel uit die vervuilde streek eten en drinken en je huis wordt opgetrokken uit materiaal daarvan afkomstig. en hetzelfde voor je vrouw....spreken we nog geeneens van wat je inademt. Citaat:
ondertussen zijn de Feiten ter plaatse wél toonaangevend ! Citaat:
Laatst gewijzigd door roodhaar : 24 augustus 2010 om 00:29. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Ik sprak vandaag met iemand uit een groep van zakenlui die het te gek voor woorden vinden dat de VS op geen enkele wijze een halt toe te roepen is, weigert om hun militairen wegens oorlogsmisdaden uit te leveren en te berechten maar wel eisen dat een overheid, onverschillig welk persoon dan ook,
uitlevert wanneer de VS van mening is dat die persoon in aanmerking komt om in de VS op vermeende gronde berecht te worden. Ik begin serieus af te vragen waarom de politici binnen de EU die volledig, maar dan ook volledig naar de pijpen van de VS dansen, niet ogenblikkelijk door de leden van de politieke partijen naar huis worden gestuurd. Het moge toch duidelijk zijn dat de VS volledig draait door middel van haar militaire apparaat, dat het een nationalistisch militaire staat is die bijna vergelijkbaar is met het Hitler Duitsland van voor WWII met dit verschil dat alleen het volk van de VS niet blindelings achter Washington aanloopt, maar alle ambtenaren dat dus wel doen plus alle politici binnen de EU.
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw reactie heeft een hoge pot/ketel gehalte.
|
![]() |
![]() |