![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Enne, de waterhuishouding in Nederland, waar ik dus woon, is uit-ste-kend (net zoals in nagenoeg alle andere westerse landen overigens). Citaat:
Tja, ik snap niet wat daar splinter en balk aan zou zijn. Ik erken immers dat er een klimaatverandering gaande is. Het enige wat ik niet erken, is dat dat eenzijdig aan de mensheid zou liggen, en dan met name het westen, zoals de millieumafia ons middels gemanipuleerde klimaatrapporten allehande heeft geprobeerd te doen geloven. Citaat:
Citaat:
Dat hele land is, net zoals zoveel andere landen en zelfs hele continenten, verdoemd om te liggen rotten. Zo lang ze daar niet hun zaakjes op orde hebben, zal dat ook zo blijven. Dat ze dus maar eens een aanvang gaan maken met de boel op poten te zetten daar en eindelijk eens zelfredzaam te worden. Dit alles is uiteraard heel jammer en triest voor de getroffenen natuurlijk, maar in een breder perspectief gezien, ruimt het mooi op (om vadertje Stalin nog maar eens te parafraseren: "de dood van één persoon is een tragedie, de dood van duizenden slechts statistiek." Hoewel het verder een klootzak van het zuiverste water was, had hij hierin toch wel gelijk), en biedt het wellicht de kans op structurele veranderingen ten goede. Want die kunnen enkel van binnen komen. Telkens aalmoezen geven lost immers niets op. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Staatssecretaris
|
![]() ik zie daar alleen maar wezens rondlopen die het liefst van al mij zouden onthoofden als westerling dus laat ze maar creperen, trouwens er moet toch iets gedaan worden aan de wereldbevolkingsgroei en als wij het niet doen doet moeder natuur het eindelijk wel nog 1000 rampen te gaan en meestal zijn die in zulke arme landen en waarom arme landen omdat de massa daar nog steeds in achterlijke religies gelooft en de leiders van die landen geen zak geven om haar eigen burgers en veiligheid en daarbij dit soort volkeren kweekt als konijnen of ratten maakt niet uit, ze zullen rap genoeg terug volk hebben
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen heeft de Vlaamse regering het rustig en logisch gespeeld,en eerst eens Dokter Beaucourt op een eerste verkenning gestuurd....
We weten nu al dat een medisch urgentieteam niet direkt nodig is(hetgeen nochtans gevreesd zou kunnen worden),maar, inderdaad een aanvoer van voedsel en drinkbaar water. Nu kunnen rustiger mensen dan die "hulporganisaties", dit eens organiseren.....het heeft absoluut geen zin om ieder gat in Pakistan vol te stoppen met tonnen voedsel en water,en bijhorende "vette bleke hulpverlenertjes om te helpen managen", als het niet ter plaatse raakt...en niemand kan toveren..dus niemand kan NU,ONMIDDELIJK helpen.... Dat is de puzzel die momenteel opgelost wordt.....Het zijn serieuze organisaties, zoals regeringen en militaire organisaties die meer zullen teweegbrengen dan "hulpmanagers"... Laatst gewijzigd door kelt : 24 augustus 2010 om 19:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor veel mensen maakt het niet meer uit waarom vluchtelingen vluchten. Oorlogen, water, branden, honger, het is voor veel mensen allemaal te veel aan het worden. En hen om geld vragen, terwijl er steeds meer mensen hier niet meer rond komen is nog moeilijk te rijmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() We zijn op de wereld om mekaar de verdoemenis in te helpen, nietwaar? Laatst gewijzigd door Sjaax : 25 augustus 2010 om 07:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |