![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het door u kennelijk gehuldigd motto “wat niet boertig gezegd wordt, is wollige lulkoek van nonnen en begijnen” is derhalve onjuist. Hartelijke groeten, G. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wie in uw land federaal, regionaal of lokaal op pluche zit heeft geen enkele (ik herhaal dat even voor alle duidelijkheid : GEEN ENKELE) invloed op mijn bestaan. Ik neem niet deel aan dit forum om mij al dan niet "in te dekken" tegen wie of wat dan ook, maar om mijn bescheiden mening te kennen te geven in zo mogelijk aanvaardbaar Nederlands inzake de Belgische politieke warboel die mij weliswaar interesseert, maar slechts u en uw landgenoten rechtstreeks aanbelangt. Ik hoop dat u mij dat kunt vergeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit risico en de gevolgen ervan overstijgen nu eenmaal de zogenaamd gekwetste gevoelens en/of opinies van de dwarsliggers en tegenstanders van een gezonde oplossing. Ik verwacht van De Wever dan ook, dat hij tot het uiterste gaat om de democratie te verdedigen door doelstelling van een Zwitsers type federalisme binnen het raam van een soortement dubbelmonarchie te bekomen. Hij moet hierbij dezelfde methodes gebruiken welke de Franstaligen sinds decennia bezigen. Dit wil zeggen gaan tot een blokkering of een crisis, die mits verantwoord loyaal gedrag en daden weer bijgelegd kan worden. Ik verwacht ook van De Wever, dat hij in elk akkoord de nodige beveiligingen inbouwt tegen fraude door de tegenpartij. Het sjoemelen van de Franstaligen is wel bekend. Zoals o.a. het claimen van hogere aantallen leerplichtige kinderen dan dat volgens de officiële bevolkingsregistratie mogelijk was. Het op pensioen stellen van hoogleraren (federaal betaald) en aanblijven van dezelfde professoren via andere betrekkingsvormen. Er zijn ook 3 x meer 'leefloners' in Wallonië en 6 x meer van deze in Brussels Hoofdstedelijk Gewest. De Waalse ziekenhuizen zijn onlangs nogmaals van het faillissement gered met gemeenschapsgeld (in de 80-er jaren kwam dit ook voor). Enzovoort... Veel van deze ontsporingen kunnen opgevangen worden door verantwoordelijk federalisme maar het kan gebeuren, dat tussentijdse oplossingen bijvoorbeeld m.b.t. de federale hoofdstad toch nog verdeelsleutels vereisen.
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan al niet teleurgesteld worden in Bart.
Mijn verwachtingen waren niet groot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies, je drukt de vinger op de wonde.
Hij is niet verkozen dus mag hij oprotten met zijn parasieten familie.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tot een paar maanden geleden was hier een Franse dame actief van gemengde afkomst. Vlaamse moeder en Franse vader. Haar schuilnaam was "Hallebarde". Drukt zich uit in onberispelijk Nederlands. Had resoluut de zijde van de Flaminganten gekozen. Ik spreek wel in de verleden tijd. De dame durft niet meer posten. Weggepest via PM door belgicistisch schorremorrie dat te laf is zich openbaar kenbaar te maken. Zover gaat dit crapuul dus. Ik wou het je even melden. Een verwittigd man is er twee waard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ah ? Hier !
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het toeval wil dat ik net langsvloog toen het madammeke in kwestie uit beeld stapte. Iemand nam er zelfs een fotootje van. Maar goed, dat puur toeval houden we voor het overige stil, natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() BDW moet doen wat mogelijk is om het voor de Vlamingen in België terug min of meer eerlijk te maken. En de Franstalige ook duidelijk maken dat er nog een bepaalde Vlaamse partij is die bij een eventuele mislukking wel eens de wetten zou gaan kunnen dicteren
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tijd genoeg gehad me dunkt, tijd genoeg verkwist me dunkt.
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet het, ik vind het ook: het is triestig, maar zo is het nu eenmaal.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als ik dan toch een Instituut moet verduren omdat jullie die Monarchie van je niet willen opgeven, geef mij dan maar Maxima. Ze mag voor mijn part trouwen met Mathilde, als ze maar de lakens uitdeelt.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |