![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik loop al een week met een gevoelloze linkerhand.
daar is helemaal niks aan moet ik zeggen. ![]()
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Tof om te weten en het te delen met ons . Laatst gewijzigd door Wisord : 23 augustus 2010 om 19:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() Als iemand nog maar durft insinueren de behandeling bij longkanker van deze sukkelaars niet terug te betalen wordt die meteen de vinger gewezen. Longkanker waarvan 9 op de 10 het niet eens haalt.
Daar tegenover staat dan een jonge gast met nog een heel leven voor zich die hard tandimplantaten nodig heeft. De mutualiteit komt niets tussen want ge moest uw tanden maar beter verzorgen terwijl een roker zichzelf bewust ligt te vergiftigen. Van zo een hypocrisie sla ik graag een paar mensen de tanden uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb ook geen implantaten wegens te duur...wat heb je liever..een vals gebit of longkanker ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar zonder zwans,roken heeft mij veel gezondheid gekost
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() Zeker in elke draad waaruit blijkt wat voor een drogredenen ze gebruiken bij onze tabaksgesponserde overheid om terugbetalingen niet te moeten rechtvaardigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat anderen roken heeft mij al veel ongemak opgeleverd. Maar dat wordt nu goedgemaakt, nu dat die dokter gezegd heeft dat die mensen iets poverder zijn wat betreft hun genotsspier.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
maar ik ga het niet zeggen ![]() er zijn een paar mensen die me persoonlijk kennen en ik wil geen mal figuur slaan. Want die mensen zouden me voor de rest van mijn leven uitlachen... Laatst gewijzigd door styllo_ben : 24 augustus 2010 om 00:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() helaas is het omwille van een geknelde zenuw, niet omwille van een overmaat aan...
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het echt doen mss ... ?? Flauwerik . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel, er zijn nog andere manieren om -nog- gezonder te leven.
![]()
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zit overal, behalve tussen uw oren. Het zit vooral lager. Letterlijk en figuurlijk, gelijk bij de beesten. Met alleen dat verschil: nog beestiger.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoezo, stoppen met roken? Waarom zou mijn vrouw geen pijpje meer mogen zetten?
![]() |
![]() |
![]() |