![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En wie is dit? Het profiel van het e-mailadres: http://members.msn.com/default.msnw?guids=5a1M5mjUpGDE*qYhtYDUo9kLQ5Hj1Lo HYj6dXBxntJ!8sMP9brePdrqwcfEFmnvv05
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() De site is inmiddels gewist.
![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementslid
|
![]() Pas maar op Philips of Prins Laurent hemzelve komt u op uw blote billen slaan.
|
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#25 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen blijkt dat ge die mail (zogezegd via Bruno's account) naar enkele echte leden en sympathisanten verstuurd hebt. Eén ding ben je echter vergeten:
DIT stond onder het bericht. 213.119.45.238 d5772dee.kabel.telenet.be 1422 21-5-2004 12:52:31 verzonden via www.iemail.nl Klik eens op die link. |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaat ge uw misselijke grap nu toegeven, of blijft ge kronkelen, zielig ventje?
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Iedereen die deze e-mail wil kan hem krijgen op geven zijn e-mailadres.
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kreeg net een e-mail van U aan, Philip. Waarschijnlijk mij er per vergissing bijgezet he
![]() Wie de e-mail wil, kan hem krijgen. ![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Dit kreeg ik binnen van Cedric Vloemans:
Van: www.iemail.nl <[email protected]> Verzonden: vrijdag 21 mei 2004 14:44:59 Aan: [email protected] (Philip Roosen) Onderwerp: Vlaams Blok | | | Postvak IN Kopie van het bericht aan: [email protected] (Cedric Vloemans) -------------------------------------------------------------------------------- Beste N-VA(sympathisanten), In de huidige omstandigheden lijkt het mij best op het Vlaams Blok te stemmen. Het is als het ware een morele verplichting. Ik roep jullie dan ook allemaal op dit te doen, en de boodschap te verkondigen. Vlaamse groet, Philip
![]() |
![]() |
#32 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik krijg hier net een email binnen van Lorenzo Valla:
----- Original Message ----- From: Philip Roosen [[email protected]] To: Cedric Vloemans [[email protected]] Sent: Friday, May 21, 2004 2:44 PM Subject: Vlaams Blok Beste N-VA(sympathisanten), In de huidige omstandigheden lijkt het mij best op het Vlaams Blok te stemmen. Het is als het ware een morele verplichting. Ik roep jullie dan ook allemaal op dit te doen, en de boodschap te verkondigen. Vlaamse groet, Philip -------------------------------------------------------------------------------- 81.165.153.108 d51a5996c.kabel.telenet.be 4129 21-5-2004 14:44:59 verzonden via www.iemail.nl
#33 |
Banneling
|
![]() Dit is een pure schande ! Nooit heeft de B.U.B. zulke zaken verkondigd, noch Bruno Yammine, noch ik, noch eender welk lid van de partij !
Ik meld deze groteske leugens onmiddellijk aan politics. Als jullie zo gaan beginnen, ziet het er heel slecht uit voor het Vlaams-nationalisme ! Dit is gewoon crapuleus, geen haar beter dan het Vlaams Blok. ![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() Laat Bruno Yaminne die mail posten, en dan zien we wie de dader is.
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#38 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Da is al gelijk de VLDers ,die opriepen om zo veel mogelijk "positieve" lezersbrieven naar de kranten te sturen .......ja met hun beleid is een positieve brief wel moeilijk te verkopen ....woehahahaha
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bruno Yammine laat weten ook een klacht in te dienen tegen Jan VDB (op cd&v forum: "Deze mail kreeg ik in mijn bus, van een zeker Bruno Yaminne.
http://www.freewebs.com/oproepbub/belangrijk.htm Aan alle BUB'ers! (...)") |
![]() |