![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Europees Commissaris
|
In Nederland staat de staatsvorm niet onder druk.
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Parlementslid
|
Ik zie er hier ook niet veel in het nieuws mer van(afgezien dit knack ding nu).
Hoeveel formateurs zijn ze ondertussen verder? En zit Beatrix nog altijd formateurs voor te schuiven die zij persoonlijk vertrouwt een coalitie te vormen die haar positie niet in gedrang brengt?
|
|
|
|
|
#24 |
|
Europees Commissaris
|
Nee, apartheid opnieuw invoeren.
Degenen die de islamitische religie aanhangen dienen te worden geweerd en als het kan zelfs uitgezet. Alleen moslims die de islam niet aanhangen, dus geen moslim zijn, mogen blijven. Nederland wordt een nieuw land �* la het Zuid-Afrika met een apartheidsregime. Aan de ene kant staan de traditionele, hardwerkende Nederlanders, aan de andere kant de vreemde, van sociale uitkeringen profiterende en criminele moslims. Die volgers van Mohammed gedogen we slechts als het echt niet anders kan, als ze nooit de geringste wetsovertreding maken, anders volgt uitzetting naar het land van hun desnoods verre, verre voorouders. Zo'n voor menigeen toch wat hard overkomend beleid is nodig. Komen de genoemde maatregelen niet tot uitvoering, dan zal binnenkort de sharia gelden. Dat is de islamitische wetgeving die steniging in zijn pakket heeft bij overspel. De islam gebiedt alle vrouwen minstens met hoofddoekjes te lopen en zich zo mogelijk volkomen gesluierd te tonen teneinde de kans op vreemdgaan tegen te gaan. Deze geboden, de steniging net zo goed als de gelaatsvodden, zijn wezensvreemd aan onze aloude normen. Ten strengste verboden dus. Laatst gewijzigd door Sjaax : 27 augustus 2010 om 15:44. |
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De beledigingen en vernederingen moeten maar eens ophouden. Er zijn inderdaad grenzen aan 'vrijheid'. Mensen zijn mensen, waar ook op de planeet. (BTW ik vind wel dat religie, gelijk dewelke, de hersenen parasiteert, dit terzijde)
|
|
|
|
#26 |
|
Vreemdeling
|
Dit zie ik en vele (Noord-)Brabanders toch echt anders.
Het is in mijn ogen een historische vergissing dat de Noord-grens van België niet gelijk loopt met de noordelijke provincie-grens van Noord-Brabant langs de rivier de Maas. Aangezien veel Noord-Brabanders zich veel meer verwant voelen met de Belgen dan met "Holland". Verder leeft bij veel Noord-Brabanders nog steeds het sterke gevoel dat zij er maar bij hangen en alleen als wingewest voor "Holland" dienen. Dat is o.a. vooral te merken aan de infrastruktuur zoals wegen en sporen. Om een voorbeeld te noemen er zijn helemaal GEEN snelwegen of spoorverbindingen tussen plaatsen zoals Tilburg en Eindhoven enerzijds en Leuven en Hasselt anderzijds. Dit feit is ook meermaals door de verschillende Belgische organisaties (e.g. NMBS) onderkend. Het is mij gebleken dat vanuit Nederlandse kant hier geen enkele aktie (zoals plannen) op ondernomen wordt of gelden voor infrastrukturele werken vrijgemaakt worden terwijl uit voornamelijk Belgisch onderzoek is vastgesteld dat er wel degelijk een behoefte bestaat. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laat de "Opiniemakers" daar eens over beginnen in kranten, op TV en op internet en jullie hebben mooi ruzie in de familie Laatst gewijzigd door filosoof : 27 augustus 2010 om 20:50. |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 27 augustus 2010 om 20:54. |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Banneling
|
.
Laatst gewijzigd door filosoof : 27 augustus 2010 om 20:56. |
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
En b.t.w. Zeelanders horen wat mij betreft er echt niet bij, die zijn net zo errug als "hollanders". Laat ze boven de rivieren daar maar lekker ruzie over maken, dan gaan wij lekker verder met onze brabantse/limburgse levenswijze. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Verklaar je nader, daar heb ik nog niets over gehoord.
Wat hebben de Zeelanders gedaan, (of net niet)? |
|
|
|
|
|
#34 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ik vind dat zijn kapsel sinds hij er kans op maakt om de "gedooger" van een nederlandse regering te worden er met rasse schreden op vooruit gegaan is. Misschien turnt hij zich ooit nog eens om tot echte "skinhead" om ook in die modieuze kringen wat meer aanhang te verwerven. Zijn onderscheid tussen "de Islam" als godsdienst en "de Islam " als politieke beweging is een interessante gedachtengang - indien hij nu het gedachtesprongetje nog zou maken om te erkennen dat de 2 zaken eigenlijk op zichzelf staande fenomenen zijn, wordt de PVV mogelijk aanvaardbaar voor vele moslims en zeker voor die regimes die "moslimbroeders" en andere politiek gevaarlijke organisaties in de gevangenis smijten. Ik geloof dat zelfs de meest fervente katholiek een onderscheid kan maken tussen "het geloof" en de te veroordelen pedofiele priesters en diegenen die aan doofpotoperaties werken. Tegren misdadige uitwassen met of zonder religieuze inspiratie kan men best uiterst repressief optreden, tegen een geloof als dusdanig en de wetten en geboden vrezende brave volgelingen ervan dus niet...
|
|
|
|
#35 | ||||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Tja.
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 28 augustus 2010 om 13:37. |
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Verder weet ik niet welke Brabanders U spreekt, maar degenen die ik o.a. tegenkom in de trein van Amsterdam naar Eindhoven zeggen bijna allemaal: Amsterdam is een aparte stad om touristisch te bezoeken maar niet om te leven en te wonen. En verder beamen de meesten mijn eerder gedane statement over dat Brabant en Limburg nog steeds als wingewest worden gezien. Laatst gewijzigd door Hertog van Brabant : 29 augustus 2010 om 20:22. |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Verwart ge niet Italianen met Antillianen?
|
|
|
#39 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Terwijl de infrastruktuur waar ik in Brabant aan refereerde niets met belangengroepen te maken heeft, maar niet belangrijk genoeg is voor Den Haag. Een soortgelijk voorbeeld is de weg tussen 's Hertogenbosch en Tilburg (N65), terwijl deze weg vergelijkbaar is met de weg zoals die tussen 's Hertogenbosch en Eindhoven (ja, de A2) liep. Het verschil is alleen dat de A2 belangrijk was voor het vakantieverkeer uit de Randstad naar de zonbestemmingen in Italië, Frankrijk enz. Terwijl de N65 's ochtends en 's avonds ook grote problemen heeft vooral door het vrachtverkeer. Ben benieuwd hoe lang het nog duurt voordat hier eindelijk eens een autosnelweg wordt aangelegd. |
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|