Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 28 augustus 2010, 21:48   #21
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Nogmaals, voor mij is het waar. Maar zie er geen probleem in. Zie wel een probleem in het willen ontkennen ervan.
Er zijn mensen die écht gemakkelijk overtuigd zijn: een post uit een haatblog die enkele malen gecopiëerd wordt en ze geloven het...
Gewoon eens googlen op "bronnen binnen het OCMW" geeft al 742 resultaten.
Een veelgebruikt zinnetje dus

Laatst gewijzigd door filosoof : 28 augustus 2010 om 21:52.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2010, 21:48   #22
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat heeft dat voor zin ? Kunnen we beter over ernstiger dingen, die veel meer kosten, discusieren (verdeling sociale woningen, leeflonen...). Dit is uiteindelijk nog sociaal te verdedigen.
Jij bent raar. Natuurlijk, heeft het zin een bewijs te plaatsen of denk je dat mensen zomaar gaan aannemen wat u hier komt vertellen?
Oud 28 augustus 2010, 21:49   #23
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Duidelijk een nieuwssite van |inter]nationaal niveau:
http://www.clint.be/nieuws/kiniki-uncensored
Toch geen problemen mee, hoop ik

Citaat:
Vermits het vorig jaar al op de verreyckenblog stond zal 't wel waar zijn, hé
Omdat het op de verreyckenblog stond, is uiteraard geen garantie dat het waar is. Maar dat hij er nog geen proces voor aan zijn been heeft, is wel een garantie dat het waar is.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2010, 21:51   #24
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Jij bent raar. Natuurlijk, heeft het zin een bewijs te plaatsen of denk je dat mensen zomaar gaan aannemen wat u hier komt vertellen?
Ik vertel, dat ik geneigd ben om het verhaal te geloven, omdat anders clint, verreycken... al lang een proces aan hun been zouden gehad hebben.
Nu, bewijs mij, waarom ge me niet gelooft ?
Oud 28 augustus 2010, 21:54   #25
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Toch geen problemen mee, hoop ik

Omdat het op de verreyckenblog stond, is uiteraard geen garantie dat het waar is. Maar dat hij er nog geen proces voor aan zijn been heeft, is wel een garantie dat het waar is.
Citaat:
Ik vertel, dat ik geneigd ben om het verhaal te geloven, omdat anders clint, verreycken... al lang een proces aan hun been zouden gehad hebben.
Indien men de Verreyckens een proces moest aandoen voor élke leugen die ze schrijven zou de rol van alle rechtbanken voor jaren vol zitten.

Denk je écht dat politics.be een proces krijgt voor elke leugen die hier gepost wordt?

Laatst gewijzigd door filosoof : 28 augustus 2010 om 21:56.
Oud 28 augustus 2010, 21:56   #26
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Voor u is het een waarheid zoals u in onderstaande reactie aangaf. Het is niet mijn taak om een bewijs te leveren. U bent degene die iets gelooft en geen argumenten of bronnen naar voor kan brengen. Maak uw huiswerk zelf

Citaat:
Nogmaals, voor mij is het waar. Maar zie er geen probleem in. Zie wel een probleem in het willen ontkennen ervan.
Oud 28 augustus 2010, 22:01   #27
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Indien men de Verreyckens een proces moest aandoen voor élke leugen die ze schrijven zou de rol van alle rechtbanken voor jaren vol zitten.
Om dat allemaal te controleren en in goede banen te leiden, heeft men dan ook een orgaan van een paar honderd man, in het leven geroepen.
Zeg, de mediashow die indertijd in St. Niklaas is opgevoerd naar aanleiding van de beschadiging van graven, of van een paar, niet te traceren, trouwlustigen, die zogezegd niet door ne zwarte wilden getrouwd worden, bewijzen wel, dat men hiervoor nog wel tijd en geld wil uittrekken.
Oud 28 augustus 2010, 22:03   #28
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Voor u is het een waarheid zoals u in onderstaande reactie aangaf. Het is niet mijn taak om een bewijs te leveren. U bent degene die iets gelooft en geen argumenten of bronnen naar voor kan brengen. Maak uw huiswerk zelf
Voil�*, hier loopt de discussie dan dood.
Oud 28 augustus 2010, 22:06   #29
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Voil�*, hier loopt de discussie dan dood.
Ik lees: Ik heb geen argumenten dus de discussie stopt bij deze.

Mij goed hoor, prettige avond verder.
Oud 28 augustus 2010, 22:07   #30
suqar_7loe

Standaard

Citaat:

Denk je écht dat politics.be een proces krijgt voor elke leugen die hier gepost wordt?
Oud 28 augustus 2010, 22:10   #31
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Om dat allemaal te controleren en in goede banen te leiden, heeft men dan ook een orgaan van een paar honderd man, in het leven geroepen.
Zeg, de mediashow die indertijd in St. Niklaas is opgevoerd naar aanleiding van de beschadiging van graven, of van een paar, niet te traceren, trouwlustigen, die zogezegd niet door ne zwarte wilden getrouwd worden, bewijzen wel, dat men hiervoor nog wel tijd en geld wil uittrekken.
Die show over grafschennis werd opgevoerd door (wéér eens!) een blokker die in het wilde begon te beschuldigen zonder bewijs.
Oud 28 augustus 2010, 22:10   #32
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Leuk. Ge denkt toch niet dat policitcs.be een proces aan zijn been krijgt voor elke waarheid die wordt ontkent. Trouwens politics.be is geen vb-mandataris.
Oud 28 augustus 2010, 22:13   #33
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die show over grafschennis werd opgevoerd door (wéér eens!) een blokker die in het wilde begon te beschuldigen zonder bewijs.
Maar men was er dan ook als de kippen bij om er een proces over op te starten. Hoe zit het hiermede eigenlijk ?
Oud 28 augustus 2010, 22:35   #34
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb je soms ook een linkje?
Deze bvb:
http://wimverreycken.skynetblogs.be/...n-de-ster.html

Wim of Rob Verreycken, vorig jaar: 30-05-09

Opgewarmd braaksel.
Nee, ik heb het bericht zo ontvangen, meer weet ik er ook niet van, al zou het me geen moer verwonderen.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2010, 22:45   #35
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar waar maken we ons druk over. Moesten we morgen de exacte cijfers posten van rechthebbenden op een sociale woning, we zouden nogal met andere waarheden kennismaken. Idem voor de leefloners, idem voor de uitkeringen van het ocmw. Heeft allemaal niets met het vb of dergelijke te maken. Is gewoon realiteit (waar men nog altijd niet voldoende open over spreekt). Dit zijn futiliteiten, waar ik geen problemen in zie.
Ja, vergeleken bij wat er ten onrechte naar ons decadent koningshuis vloeit is inderdaad die armtierige 7000 euro een bagatel.
Oud 29 augustus 2010, 10:03   #36
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Een ontvangen bericht:
Zo doen ze dat in St -Niklaas !

Het recreatiepark De Ster van de stad Sint-Niklaas mag al amateuristisch
en slecht geleid worden, het is en blijft een prachtig gebied waar gezinnen,
scholen en jeugdbewegingen terecht kunnen voor ontspanning temidden van
groen en water en aan een aanvaardbare prijs.

Maar zoals bekend loopt het bezoekersaantal jaar na jaar terug en dat heeft vooral te maken met de oprukkende islamisering !

Honderden allochtonen palmen bij goed weer met hun gebruikelijke arrogantie en overlastgedrag de zonneweide en het strand in, en voor veel Vlamingen is het besluit dan duidelijk: wegwezen hier.

...
Verder lezen viel mij te zwaar.

Zouden die duidelijk besluit trekkende Vlamingen niet beter BLIJVEN en alles op alles zetten opdat De Ster niet langer - ik citeer - amateuristisch en slecht wordt geleid?

Of loont de bescherming en vrijwaring van - ik citeer alweer - een prachtig gebied waar gezinnen, scholen en jeugdbewegingen terecht kunnen voor ontspanning temidden van groen en water en aan een aanvaardbare prijs om een of andere reden niet langer de moeite?

Wat gaan die duidelijk besluit trekkende Vlamingen nog méér opgeven dan hun democratische meerderheid in BE, hun gewettigde belangen in BXL, hun zelfbewustzijn in VL en hun fierheid in de wereld?

én én

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2010, 10:43   #37
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

En wat is nu het probleem?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2010, 17:48   #38
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het door jou voortdurend in bescherming genomen multiculdebacle is er, we zitten er mee opgezadeld, we hebben er vooral last, miserie, kosten, onveiligheid enz enz enz door. Dat een aantal berichten in de media en elders niet altijd kloppen, daar kunnen de lezers ook niet veel aan doen! Feit is dat er genoeg in de doofpot gestopt wordt aan zaken die "niet relevant" zijn.
Dat domeinen zoals de Ster dikwijls verpest worden door het daar aanwezige allochtonengedrag d�*t is het belangrijkste, of ga je dat ook gewoon naar de prullenmand verwijzen? Als onbelangrijk afdoen enz?
Misschien komen er dikwijls "hoaxen" en niet erg te vertrouwen berichten in de kranten en elders omdat zoveel mensen die lastverkopende invasie zo kotsbeu zijn dat ze er ook maar een schepje bovenop doen om aandacht te trekken voor dat probleem....
Dit hier is weer over-en-weer-gezever over een splinter in het multiculgedoe terwijl men doet alsof men over de balk niets weet, nietwaar?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2010, 19:26   #39
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Verder lezen viel mij te zwaar.

Zouden die duidelijk besluit trekkende Vlamingen niet beter BLIJVEN en alles op alles zetten opdat De Ster niet langer - ik citeer - amateuristisch en slecht wordt geleid?

Of loont de bescherming en vrijwaring van - ik citeer alweer - een prachtig gebied waar gezinnen, scholen en jeugdbewegingen terecht kunnen voor ontspanning temidden van groen en water en aan een aanvaardbare prijs om een of andere reden niet langer de moeite?

Wat gaan die duidelijk besluit trekkende Vlamingen nog méér opgeven dan hun democratische meerderheid in BE, hun gewettigde belangen in BXL, hun zelfbewustzijn in VL en hun fierheid in de wereld?

én én
Ja, maar daar kan ik niets aan veranderen.
Oud 30 augustus 2010, 00:09   #40
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Ach ja, die e-mail heeft het bij het rechte eind en het OCMW liegt op haar website.
Zulks kan niet voor een zichzelf instand houdende organisatie die rijkelijk bedeeld wordt met overheidsgeld? Nee... zoiets zou nooit kunnen bestaan. Dat is onmogelijk! Ceertje... van jou verwacht ik echt meer dan het ontkennen van een waarheid van hier tot ginder.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be