![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Gewoon eens googlen op "bronnen binnen het OCMW" geeft al 742 resultaten. Een veelgebruikt zinnetje dus ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 28 augustus 2010 om 21:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jij bent raar. Natuurlijk, heeft het zin een bewijs te plaatsen of denk je dat mensen zomaar gaan aannemen wat u hier komt vertellen?
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, bewijs mij, waarom ge me niet gelooft ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Denk je écht dat politics.be een proces krijgt voor elke leugen die hier gepost wordt? ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 28 augustus 2010 om 21:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg, de mediashow die indertijd in St. Niklaas is opgevoerd naar aanleiding van de beschadiging van graven, of van een paar, niet te traceren, trouwlustigen, die zogezegd niet door ne zwarte wilden getrouwd worden, bewijzen wel, dat men hiervoor nog wel tijd en geld wil uittrekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voil�*, hier loopt de discussie dan dood.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Ik lees: Ik heb geen argumenten dus de discussie stopt bij deze.
Mij goed hoor, prettige avond verder.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zouden die duidelijk besluit trekkende Vlamingen niet beter BLIJVEN en alles op alles zetten opdat De Ster niet langer - ik citeer - amateuristisch en slecht wordt geleid? Of loont de bescherming en vrijwaring van - ik citeer alweer - een prachtig gebied waar gezinnen, scholen en jeugdbewegingen terecht kunnen voor ontspanning temidden van groen en water en aan een aanvaardbare prijs om een of andere reden niet langer de moeite? Wat gaan die duidelijk besluit trekkende Vlamingen nog méér opgeven dan hun democratische meerderheid in BE, hun gewettigde belangen in BXL, hun zelfbewustzijn in VL en hun fierheid in de wereld? ![]() ![]() ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat is nu het probleem?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat domeinen zoals de Ster dikwijls verpest worden door het daar aanwezige allochtonengedrag d�*t is het belangrijkste, of ga je dat ook gewoon naar de prullenmand verwijzen? Als onbelangrijk afdoen enz? Misschien komen er dikwijls "hoaxen" en niet erg te vertrouwen berichten in de kranten en elders omdat zoveel mensen die lastverkopende invasie zo kotsbeu zijn dat ze er ook maar een schepje bovenop doen om aandacht te trekken voor dat probleem.... Dit hier is weer over-en-weer-gezever over een splinter in het multiculgedoe terwijl men doet alsof men over de balk niets weet, nietwaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zulks kan niet voor een zichzelf instand houdende organisatie die rijkelijk bedeeld wordt met overheidsgeld? Nee... zoiets zou nooit kunnen bestaan. Dat is onmogelijk! Ceertje... van jou verwacht ik echt meer dan het ontkennen van een waarheid van hier tot ginder.
|
![]() |
![]() |