![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Langs rechts heeft er nog niemand gereageerd op mijn onderbouwde stelling dat het NSV racistisch is. Geen bewijzen voor het tegendeel? Of trots dat het racistisch is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() DNB schreef:
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Allé, de kindjes zijn weer aan het zeveren over de NSV. Hoog tijd dat ze hun "tutteke" krijgen!
1. De NSV heeft geen "racistische roots", het is een radicaal-nationalistische afsplitsing van het KVHV-Antwerpen. 2. De NSV is niet gelinkt aan het Vlaams Blok of aan welke andere organisatie of vereniging ook. Vele NSV'ers (waaronder ik) hebben niets te maken met het Blok, sommige zijn er lid van of hebben er sympathie voor maar andere dan weer totaal niet! 3. Extreem-links in Gent heeft een aantal jaren geleden een vervalsing gemaakt van de NSV-Verbondsberichten met daarin een zeer racistisch, dwaas artikel. Het was hun bedoeling om op die manier de erkenningsaanvraag van de NSV in het PFK van de universitiet te kelderen. Pure leugen en laster dus, om de subsidiepot van de unief voor hen te kunnen houden. Ook vandaag nog gebruiken ze die laster om de NSV te kunnen beschadigen. Op de vraag naar het nr. van die vermeende "verbondsberichten" komt nooit een antwoord, omdat we dan de echte verbondsberichten er zouden kunnen naastleggen! 4. De NSV gebruikt enkel geweld ter verdediging van zichzelf. Extreem-links kan het dikwijls niet laten NSV'ers te provoceren of fysiek aan te vallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik heb er niets op tegen dat jullie je verbaal verdedigen op verbale provocatie. Maar ik vind het ongeoorloofd u fysiek te verdedigen op verbale provocatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Toch eigenaardig dat niet-NSV'ers hier blijkbaar liedjes van de NSV menen te kennen die leden van de NSV zoals ik totaal niet kennen tenzij uit lasterpublicaties zoals een boek van wijlen Anthierens over het Blok, waarin een dergelijke versie van het hierboven genoemd lied stond. Blijven proberen mannekes... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Wat dat "liedjes beter kennen dan de leden zelf": ken uw vijand (het Blok, want daarover ging het boek. De NSV kwam gewoon ter sprake).
![]() |
![]() |
#29 |
Vreemdeling
|
![]() DAT WIST IK AL LANGER DAT HET 70 PUNTEN PROGRAMMA NIET RACISTICH IS.
MAAR BEN BLIJ DAT IEMAND HET EENS ZEGT. TIS OMDAT HET VAN HET VLAAMS BLOK KOMT DAT MEN HET RACISTICH VIND. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister
|
![]() Als U op 'shift' (dat pijltje naar boven) duwt, dan kan U 'Caps Lock' afzetten.
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Burger
|
![]() kan iemand die 70 punten eens geven. op de site van het blok vind ik ze niet. ik heb ze ooit gelezen en vond op dat moment dat het HEEEEEEEEL racistisch was! maar tis al een paar jaar veranderd.
hoe kan dat nu dat dat niet racistisch is. het vlaams blok wil de vreemdelingen buiten. 'aanpassen of opkrassen': vinden jullie dat niet racistisch? de mensen die op het blok stemmen, denken dat de partij dezelfde racistische denkbeelden heeft als zij. of:1. het blok maakt haar kiezers iets wijs, of: 2.het blok is racistisch, of: 3.de kiezers van het blok zijn niet xenofoob. het is bewezen dat het merendeel van de kiezers van het blok proteststemmers zijn of op de partij stemmen omwille van haar vreemdelingenstandpunt (het feit dat ze de vreemdelingen zien als oorzaak van veel problemen in onze maatschappij (=racisme) en ze die op een andere manier willen aanpakken als andere bewoners van ons staatje (= racisme)). als het blok niet racistisch is, waar staan ze dan voor? vlaanderen onafhankelijk? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Het 70-punten plan is de eerste stap in de goede richting. Alhoewel voor mijn part mogen de criminele vreemdelingen de kogel krijgen. Waarom geld steken in ze het land uit te zetten. Ze moesten maar niet crimineel doen in het gastland. Grote kuis!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |