Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 5 september 2010, 10:07   #21
toccata
Europees Commissaris

toccata's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Ik vind dat ze zeer mild zijn voor Dewever.
²
De Standaard en Knack worden volgens mij door de communicatieafdeling van de NVA geschreven

toccata is offline  
Oud 5 september 2010, 10:10   #22
EddyBal
Perm. Vertegenwoordiger VN

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toccata Bekijk bericht
²
De Standaard en Knack worden volgens mij door de communicatieafdeling van de NVA geschreven
Dan zou die er wel helemaal anders uitzien. Ik vind dit trouwens een opmerking die je intelligentie naar beneden haalt...
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline  
Oud 5 september 2010, 10:12   #23
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Hoe komt het dat onze Vlaamse editorialisten slappe kost verkopen terwijl hun Waalse collega's zo hard zijn?

Een pertinente reactie van een lezer in de Gazet Van Antwerpen op de opinie van de dag vat het goed samen:
( zijn commentaar is geldig voor de meeste van onze Vlaamse editorialisten )

.
ik denk dat het is omdat vele journalisten sowieso ook mainstream zijn en wellicht lid zijn van een partij. Tot nu toe is bij mijn weten alleen Erik Doncquier er die es voorzichtig pleitte voor het plan B, met de B van boedelscheiding. Werkelijk �*lle andere kranten zeggen dat er geen plan B is. Hoezo geen plan B???
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline  
Oud 5 september 2010, 13:36   #24
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Voor de meest gelezen krant ( nog steeds Het Laatste Nieuws/De Nieuwe Gazet ) heb ik in ieder geval een uitleg.

Haar editorialist, Luc Van der Kelen, is lid van de raad van bestuur van B Plus, een vereniging die zich tot doel stelt de "eenheid onder alle Belgen te bevorderen"....

.
Oud 5 september 2010, 13:41   #25
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toccata Bekijk bericht
²
uiteraard
kan ook niet anders met leysen als hoofdaandeelhouder van de standaard
born2bewild is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be