![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar ziet u het gebeuren? |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben alvast voorsatnder. |
|
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() correctie: voor de franstalige partijen is dat een horrorscenario want zij willen geen democratie.
Laatst gewijzigd door Shadowke : 4 september 2010 om 09:15. |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waarom denkt u dat het mijn bedoeling zou zijn goede voorstellen af te schieten? De enige bedoeling die ik heb is goede voorstellen nog béter te maken, meer tegen - terechte - kritiek bestand, bijvoorbeeld. En als u mij niet gelooft/vertrouwt, waarom zou u dan met mij willen samenleven, laat staan samenwerken?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dewever heeft al gezegd akkoord te gaan met een federale kieskring op voorwaarde dat het gewicht van elke stem hetzelfde is (dus dat er geen voorbehouden zetels per taalgroep zijn). |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
En ik heb even gezocht wat een Voorsatnder dan wel mag wezen. Ik heb de indruk dat het ongeveer zoiets zou moeten zijn: ![]()
![]() |
#33 |
Schepen
|
![]() Het zou het einde van de wafelijzer politiek 50-50 zogezegd dan zou het naar ratio zijn.
als je nagaat dat 40% 50% krijgt dat is een winst van 25% maar 60% die 50% krijgt lijdt een verlies van 16,7%.
#34 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Mij lijkt het beter om Europa volledig in te delen via taalregio's voor uiterst efficiënt bestuur. Hierdoor krijgen we niet meer de idiote toestanden zoals we nu in België hebben, met een koning en Belgische ministers die niet eens deftig nederlands kunnen. |
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat met de Duitstaligen, moeten Luikenaars dan drietalig (of viertalig, want Waals is verre van dood) worden? |
|
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Wel Henri, dat men de Vlamingen dezelfde periode de kans geeft om België te vervlaamsen, met dezelfde machten die de Franstaligen hadden om ons te trachten te verfransen. Eerlijk is eerlijk: wij zijn nog steeds achteruiitgesteld, maar ja, mensen zoals jij willen dat nu eenmaal niet inzien he
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als u reeds vroeg in het onderwijs begint met talen dan zal het lopen als een sneltrein. |
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |