![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() Ik koop hem voor 500 miljoen zonder de moterkap te openen.
" Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort." W. Elsschot W. Vl. Boerenwijsheid : De boeren slaan hun brave en dwaze honden dood. Laatst gewijzigd door Cyrano : 5 september 2010 om 13:22. |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Heerlijk, het niveau in deze draad. Goh, die vuile groene rijdt in een aftandse auto, HAHAHA. Als hij daar, zoals de meeste andere excellenties, kwam aangereden in een A8, konden jullie daarover klagen. En als hij met de fiets kwam zouden jullie hem een janet noemen omdat hij geen auto had. Ik heb weinig sympathie voor de groenen, maar dit?
|
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() En Albert, das iets anders dan de carroserie van uwe madame.
|
![]() |
![]() |
#26 |
Burger
|
![]() Toch merkwaardig, die Vlaamse media. Eerder deze week wordt een N-VA-senator tot ontslag gedwongen ivm een uiterst dubieus verhaal waar postjesbedeling en cocaïne aan vasthangen. Reactie Vlaamse publieke opinie: het zo veel mogelijk bagatelliseren of het verhaal omdraaien en de crisiscommunicatie van N-VA prijzen. Een paar dagen later gaat de Groen!-voorzitter voor één keer niet met een Cambiowagen (!) naar de koning. Reactie Vlaamse pers en publieke opinie: zie nu, en dat zijn dan groene.
Logica?
#27 |
|
![]() Ha, DIE Waal!
#28 | |
|
![]() Citaat:
In plaats van met de fiets of het openbaar vervoer naar het paleis te rijden, rijdt hij met een auto van iemand anders. met andere woorden: de groenen bekennen impliciet dat hun simplistische voorstellen onwerkbaar zijn.
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Vreemdeling
|
![]() Ja, het viel me ook wel direct op dat hij daarmee aan het paleis durfde te komen. Voor zo'n royalist vind ik het toch maar een belediging naar de koning toe. Terecht wel te verstaan.
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vandaar dat ik de stropdas die Bart de Wever doorgaans draagt ook wel zie zitten.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Blijkbaar had hij dat niet over voor zijn "principes".
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() 1) Van Besien verplaatst zich zelden met een auto. Zeer zelden een auto gebruiken, wat impliceert dat hij dat af en toe toch doet, zorgt voor een zeer lage uitstoot t.o.v. wanneer hij altijd de auto zou nemen.
2) Wanneer hij een auto gebruikt, dan is dat een auto van een gemeenschap van mensen die zelden een auto gebruiken en die auto's gemeenschappelijk gebruiken, onder andere om de prijs te drukken. Dit gemeenschappelijk gebruik zorgt ervoor dat er veel minder auto's geproduceerd moeten worden, wat ervoor zorgt dat er voor hun autogebruik veel minder energie nodig is. Hopelijk moet ik niet uitleggen dat er ook energie nodig is voor het maken van een auto. 3) Van Besien hebben we al met meer milieuvriendelijke wagens zien arriveren, dus dat hij in deze auto aankomt, betekent waarschijnlijk niet meer en niet minder dan dat de meer milieuvriendelijke wagens al bezet waren. Van alle politici is Van Besien wel de laatste die je kan verwijten niet milieuvriendelijk te zijn, hoor. Het is nogal zielig dat zo veel mensen de man hier zwart proberen te maken. |
![]() |
![]() |
#36 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Op zich moet ik van Van Besien helemaal niets hebben, van iets groen in het algemeen niet.
Maar om hem zo af te maken omdat hij een keer met een wrak op het paleis verschijnt hoeft nu ook weer niet. Nuja, dit is het soort voiture waar de koninklijke familie over enkele jaren noodgedwongen mee moet rondrijden, sympathiek van Van Besien dat hij hen er alvast mee laat kennis maken. ![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Ma voiture est comme mon pays, un peu bancale"
|
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Of het betekent dat VB geen probleem heeft met zijn principes te offeren op het altaar van het Belgicisme.
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mijn verklaring lijkt me realistischer, maar jij mag geloven wat je wilt natuurlijk. Maak een man echter niet zwart op basis van onbewezen verzinsels. |
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Langs den andere kant had alberke zich eens tof kunnen voordoen en de mens iets anders uit z'n garage laten kiezen ![]() |
|
![]() |