![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
om het resultaat 1% te wijzigen, zal je nog 140 keer moeten stemmen ... dan raak je mss op 50%/50% ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 7 september 2010 om 09:43. |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je weet niet wat ik gestemd heb maar toch insinueer je tss het zal hier ook nooit veranderen ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Een tijdje geleden vond ik dat ons koningshuis serieus uit de bocht ging door met allerlei mensen te gaan spreken met de duidelijke bedoeling om de NVA te isoleren. HLN en De Standaard focusten náást de kwestie, dus ik reageerde op hun artikel met "waarom ontwijkt men hier de rol van het koningshuis, en op De Tijd niet?" (ik zette géén link naar dat artikel op De Tijd hee). En rara; mijn bericht werd niet doorgelaten, bleef ongezien. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() frankly, my dear..
in ieder geval zeg ik niet dat de poll waardeloos is omdat de ja stemmen 2 % meer halen, Sherlock ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
#26 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zelfs al halen de JA stemmen maar 45%, het is een véél hoger cijfer dan dat men ooit de Vlaamsvoelendheid toedichtte.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() De Poll op HLN is trouwens veelzeggender: "valt België als land nog te redden?" waar men dus peilt naar wat de mensen DENKEN dat zal gebeuren... ziet er goed uit. 37% slechts denkt dat het nog te redden valt.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Of je herinnert nog mijn uitvallen van vroeger ![]() Of je kan de data van de poll inkijken ![]() Ik ben in ieder geval voor-noch tegenstander van splitsen. Ik hou wel van Wallonië feitelijk. Het is een mooie streek. Ik hou evenwel niet van de heersende mentaliteit in sommige delen ervan. Maar dat heb ik ook met Vlamingen hoor ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 7 september 2010 om 10:22. |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Wallonië zal NIET van de landkaart verdwijnen moesten we onafhankelijk worden. Je kan er even makkelijk naartoe zoals je nu naar Nederland en Frankrijk kan. Je zal nauwelijks merken dat er grenzen zijn. Die idioot van een Vlaamse Brusselaar die ze bij de VRT opvoerden deed ook alsof hij niet meer naar Wallonië zou kunnen om die mooie streek te bezoeken , omdat we die zouden "kwijt" zijn... Zijn we die nu rijk misschien? Dat ligt waar het ligt en zal niet verdwijnen.
|
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Staat gewoon op de pagina van binnenlands nieuws
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...gie.dhtml#poll
![]() |
![]() |
#36 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/1274/De-for...leefbaar.dhtml
Via dit artikel vind je in de rechterkolom de poll... |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Een poll op de VRT.
Objectiviteit is al niet hun sterkste kant. Laat staan zo'n poll. |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunnen wij er fier op zijn dat de mooie Provence in ons land ligt? Draait uw argumentatie en uw 'patriotisme' enkel om centen?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 7 september 2010 om 10:39. |
|
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is toch opvallend dat men over peilingen waaruit blijkt dat de Vlaming België wil behouden, meteen een artikel schrijft. Terwijl peilingen waaruit blijkt dat de meerderheid België wil splitsen, geruisloos verdwijnen zonder er ook maar een beetje aandacht aan het besteden...
De Vlaamse media hebben de operatie 'Red Belgie' alweer ingezet. |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Mijn Vlaams patriottisme draait OOK en misschien zelfs vooral om de centen. Vind jij het misschien tof dat men met je zuurverdiende geld aan de andere kant onnozel doet? Maar wat kan mij schelen dat Namen of Luik niet meer in "mijn" land liggen? Ze blijven op dezelfde afstand liggen en ik kan er op dezelfde manier naartoe. Ben jij imperialist misschien dat jij alles wil "bezitten"?
![]() |