![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Maar ja, men denkt altijd dat het elders beter is. Ik reis graag, ik geniet van andere landen, maar als ik terug kom naar België voel ik me thuis. Het is hier gezellig en persoonlijk ben ik hier gelukkig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben momenteel voor een weekje op Tenerife. Wel, vrijdag kom ik met plezier terug naar huis.
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Minder luxe dan België is ook gelukkig leven. Maar je woont dan ook effectief in een land met lagere belastingsdruk, minder communautair gehakketak, een elitaire cultuur, mooi landschap, enz...
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is Derk wat lui of zo ???
Enfin , hij heeft er tijd genoeg voor gehad hé ... Ik zal het dan wel even neerzetten ... ![]() Waar kan ik heen, ik kan niet naar Duitsland Kan niet naar Duitsland, daar zijn ze zo streng Waar kan ik heen, ik kan niet naar Chili Kan niet naar Chili, daar doen ze zo eng 'k Wil niet wonen in Koeweit Want Koeweit dat is me te heet En wat Amerika betreft Dat land bestaat niet echt Waar kan ik heen, 'k wil niet naar Noord-Ierland Niet naar Noord-Ierland, daar gaat alles stuk Waar kan ik heen, ik kan niet naar China 'k Wil niet naar China, dat is me te druk 'k Wil niet wonen in Schotland Want Schotland dat is me te nat En de USSSR Dat gaat me net te ver Is er leven op Pluto Kun je dansen op de maan Is er een plaats tussen de sterren Waar ik heen kan gaan Is er leven op Pluto Kun je dansen op de maan Is er een plaats tussen de sterren Waar ik heen kan gaan Waar kan ik heen, ik kan niet naar Cuba 'k Wil niet naar Cuba, dat is me te zoet Waar kan ik heen, ik kan niet naar Polen 'k Wil niet naar Polen, daar gaat het te goed 'k Wil niet wonen in Lapland Want Lapland dat is me te koud En ik wil weg uit Nederland Want hier krijg ik het benauwd Is er leven op Pluto Kun je dansen op de maan Is er een plaats tussen de sterren Waar ik heen kan gaan Is er leven op Pluto Kun je dansen op de maan Is er een plaats tussen de sterren Waar ik heen kan gaan 'k Heb getwijfeld over België Omdat iedereen daar lacht 'k Heb getwijfeld over België Want dat taaltje is zo zacht 'k stond zelfs in dubio Maar ik nam geen enkel risico 'k heb getwijfeld over België 'k stond zelfs in dubio Maar ik nam geen enkel risico 'k heb getwijfeld over België België België België België Is er leven op Pluto Kun je dansen op de maan Is er een plaats tussen de sterren Waar ik heen kan gaan Is er leven op Pluto Kun je dansen op de maan Is er een plaats tussen de sterren Waar ik heen kan gaan Iemand moest het doen hé ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan zit je daar rustig in je boerderijtje met een flinke lap grond, ga je een stelletje toeristen op je erf laten die 's morgens om 6u30 al staan te zeuren dat hun eitje te hard gekookt is, of net niet, dat de venster een beetje piept als je ze openzet en die je op elk moment van de dag komen lastigvallen omdat ze vinden dat je naast B&B-uitbater ook wandelende reisgids dient te spelen. Verhuizen naar het buitenland zou me niet tegensteken maar ik gruw bij de gedachte dat ik allerlei toeristisch gespuis op mijn landgoed zou moeten dulden.
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Cliché Allez, manneke. Hebbe gij nog eerst fritekes gegeten eer ge aan het tooghangen ging. Is wel ontzettend 80's. Moet nu zijn: بلجيكا دولة صغيرة المساحة، وتغلب عليها المظاهر السهلية، ولقد اقتطع السكان قسماً من البحر وذلك في توسعهم الزراعي على حساب السواحل، وتنقسم أرضها إلى سهل الفلاندر ويشغل القسم الشمالي الغربي من البلاد، ويمند نطاق مستنقعي بينة وبين البحر، وهذا السهل يمثل مجال التوسع على حساب البحر، ويليه سهل الكامبين بمحاذاة هولنداوهو رملي حصوي، استصلحت تربته أخيراً، ثم السهل الأوسط وهو سلسلة من الهضاب المنخفضة، وتشقة مجموعة من روافد نهر السخيلد وبهذا السهل أغني أراضي بلجيكا الزراعية ،وأكثرها سكاناً وتشمل أرض بلجيكا هضبة الآردن وهي مجموعة من الهضاب، تفصل بينهما منطقة تتمثل في منخفض (فامين) ومن المناطق البلجكية وادي (السامواز) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Burgemeester
|
![]() Een late reply
Ipv het stedelijke woon ik nu in een rustig dorp, maar toch dicht bij een stad En dat valt heel goed mee, mensen houden van rust hier, zelf in het dorpelijke Vlaanderen! Het is niet perfect maar nergens perfect denk ik, je moet je niet wijs maken als je ergens anders zou gaan wonen dat je leven enorm zal veranderen.. Maar je moet er als vlaming wel iets aan doen denk ik, het leven is kort genoeg Als je hier niet wat geluk kan beleven, verhuis dan ergens anders, moet niet buitenland zijn maar verhuizen zeker weten! Soms kan een dorp heel veel moois betekenen hoor je moet het eerst beleven en ik kom van Brussel en ga niet direct meer verhuizen nu! Nu nog natuurlijk voel ik soms, weerzin ivm onze super-staat (lees: super-zever-staat) maar langs de andere kant als ik rust wil ik open mijn deur en alles is daar dus tja.. Tv uitzetten kan helpen ![]() Tv uitzetten en weg zijn de politiekers, anders verhuis naar een ander land Ik heb veel plaatsen gezien van usa tot rusland en nergens is perfect hoor dus maak je geen illusie maar het kan wel hoor als je de juiste redeneringen kan volgen en niet zomaar verhuizen om "ergens anders" te zijn, iets opbouwen dus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementslid
|
![]() Ik woon in het Verre Oosten, niet omdat ik uit Belgie gevlucht ben, maar omdat het zo uitgekomen is.
Beter hier: lage belastingen, lage prijzen voor alles (voeding, kledij, openbaar vervoer en vliegtuigticketten, boeken) behalve wonen, relatief comfort aan lagere prijs. Slechter hier: de hitte van boven de 30 graden van maart tot november, het lawaai, het chaotische verkeer, het meestal slechte en onveilige (pesticides) eten, de onbeleefde autochtonen, gevaar voor aardbevingen. Zelf droom ik van leven in een Europees Middellandse Zee land, maar daar zouden er weer andere problemen zijn. Geen enkel land is volmaakt. Laatst gewijzigd door forzaflandria : 25 maart 2011 om 11:40. |
![]() |
![]() |