![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Heeft het ook al binnengeregend de laatste maand ? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
5 | 29,41% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
10 | 58,82% |
Ik leef op straat |
![]() ![]() ![]() |
2 | 11,76% |
Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Oring in de nieuwe dubbelwandige schouw was niet goed meer, , het druppelde binnen langs daar. Even nieuwe oring gemaakt. Probleem opgelost.
![]() |
#22 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Maar soit , mijn losgewaaide roofing is er weer opgebrandt , de huurders kunnen nog even wachten ![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toevallig iemand met de naam Plakker in je bestand?
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Nu snap ik hem , ik heb alle berichtjes eens overlopen , nee , zo'n beue huisbaas ben ik niet , als ze de huur betalen worden alle karweitjes binnen de maand gedaan
![]()