![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een opinie als zever bestempelen is één zaak. Ze als dusdanig exposeren, is andere koek.
![]() |
![]() |
#22 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoek daarvoor ook eerst een bevoegd persoon.
![]() |
![]() |
#24 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Z�*lig!!! De belgicisten zijn collectief zot geworden!!! ![]()
![]() |
#25 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
BUB, u kent de gevolgen! We doen jullie een proces aan! </gewichtig> BROEHAHAHAHA!!! ![]() ![]()
![]() |
#27 | ||
|
![]() Citaat:
Anderzijds stigmatiseert die kerel daardoor NVA en is hij zelf ook schuldig. Dus ook een proces aan zijn been. Nu nog de juiste rechter vinden. |
||
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ho, maar.
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jullie zitten in hetzelfde schuitje als het Vlaamsblok. Systematisch stigmatiseren jullie de Walen, maken er profiteurs van, zwaaien met allerhande studies waarin het bedrag in kwestie sterk fluctueert, en dit alles met slechts één doel voor ogen: de Vlamingen zodanig tegen de Walen ophitsen om jullie onafhankelijk Vlaanderen te verwezenlijken. Vervang in jullie discours 'Walen' door 'Walen+allochtonen', en 'onafhankelijk Vlaanderen' door 'onafhankelijk wit Vlaanderen' en de analogie is overduidelijk. Bloeden zullen jullie. Waar een mening overgaat in (mis)daad, moet het gerecht konsekwent zijn, en eveneens de N-VA bij de lurven vatten..........
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(a) dat bepaalde allochtonen oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit; (b) dat er een inburgeringsprobleem is; (c) dat er een te laks immigratiebeleid is. Dit alles zou racistisch zijn. Daarom werd het Vlaams Blok veroordeeld.... om de waarheid te spreken. Nu moet ook de N-VA voor de bijl gaan (althans dat hoopt men), want ook dit mag niet meer gezegd worden: (a) dat er jaarlijkse vele miljarden naar Wallonië vloeien; (b) dat deze geldstroom niets structureels oplost in Wallonië; (c) dat de overheid dit potje niet wil openen. Ook dit zou racistisch zijn... |
|
![]() |
![]() |
#31 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wees ook consekwent, en zie in dat, wanneer het Vlaamsblok aldus kan gepakt worden, de N-VA ook boter op haar hoofd heeft. Citaat:
Persoonlijke aanvallen zal je zelden van mijn hand lezen. Zeker niet systematisch, enkel op publieke figuren, en van elke strekking. Go ahead and sew me. Typische reactie voor op de vingers getikten trouwens: gelijkaardige fouten bij een ander insinueren.......
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Scheiding van rechterlijke en wetgevende macht, waarde Jan. Dura lex sed lex........ Vlaamsblok de kop af, N-VA ook op 't schavot. Iedereen gelijk voor de wet. ![]()
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja, als Staaf niet snel enkele emoticons (
![]() ![]() ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie hierin een systematische stigmatisering van een bevolkingsgroep voor politieke doeleinden. Ook voor het Vlaamsblok telde de juistheid der cijfers niet. N-VA moet nu maar manmoedig hetzelfde lot voor gelijkaardige feiten ondergaan............
![]() |
![]() |
#35 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik lees niet dat Walen worden afgeschilderd als luie profiteurs of zo... |
||
![]() |
![]() |
#36 |
Minister
|
![]()
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit alles valt onder de ruimte die de vrijemeningsuiting me garandeert... met uitzondering blijkbaar van België. |
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het aanklagen van het niet-naleven van de taalwetten ook niet trouwens. |
|
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het vlaamsblok hanteerde in hun discours tegen allochtonen herhaaldelijk en systematisch het rapport van San. Als de rechter dat een reden tot veroordeling vond, dan moet de N-VA om identiek dezelfde reden voor de bijl.
![]() |
![]() |
#40 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als ik een verkiezingsblaadje van de N-VA of het Vlaams Blok leest, zie je direct welke de democratische en welke de racistische partij is, beste Superstaaf. |
||
![]() |