![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En maar pillen slikken ...
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Niet moeilijk dat vrouwen aan de antideprssiva zitten. Als je ziet wat voor onzin de vrouwenboekskes verkondigen wat een vrouw moet kunnen en hoe ze moet leven verbaast me het het niet. Geen enkele mens kan aan die eisen voldoen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Das ook 1 van de redenen denk ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Ik heb al jaren geleden AD's ingeruild voor geschilde appelsienen.
Never felt better. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() vlaamsnationalisten zijn onvruchtbaar,en onvruchtbaarheid leid tot depressies
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat valt tegen. Niet dat ik het dacht of hierboven geschreven heb. Ik weet alleen maar wat "7loe" betekent in het Arabisch, ja, en "suqar", dat zou iedereen toch moeten herkennen?
Je kunt me het verkleinwoord kwalijk nemen, maar dat heeft ook wel wat met het Nederlandse taaleigen te maken...
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |