![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ten eerste: laten we wel wezen. U gebruikt het woord negationisme maar dat is een vlag die héél véél ladingen dekt. I.e. de noemer dekt zowel het compleet ontkennen van jodenvervolging als bvb twijfels hebben of er nu wel 6 miljoen gestorven zijn. Het eerste lijkt mij met de mij bekende feiten een absurde stelling. Het tweede vind ik eigenlijk eerder een rationele overtuiging. I.e. het lijkt mij alleszins alles behalve uitgesloten dat er bvb een overschatting van het aantal slachtoffers is. Zonder meer info over de precieze uitspraken is het aldus erg moeilijk om te zeggen of ik meneer Raes moet inschatten als een die-hard neo-nazi, een onevenwichtig man of simpelweg iemand die kritische vragen stelt bij het officiële holocaust verhaal. Voor mij is het onmogelijk terzake een uitspraak te doen zonder meer over bovenstaande te weten. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 11 januari 2011 om 21:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gerecht deed daarover een uitspraak. Nu was het de beurt van het VB-partijbestuur om een uitspraak te doen. De uitspraak is : Roeland Raes mag blijven. Erg rechtlijnig is het VB-bestuur niet; want : "Na de veroordeling in eerste aanleg van Roeland Raes zei Filip Dewinter de uitspraak in beroep af te wachten om te zien of het VB Raes als partijlid zou moeten buitenzetten." en BIJ HET VB IS ER GEEN PLAATS VOOR... http://aff.skynetblogs.be/archive/20...aats-voor.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Schepen
|
![]() Voor sommigen kan het niet koosjer genoeg zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Spijtig voor jou dat je blijkbaar niet zo bent. Ik kan alleen maar voor je hopen dat je verstandige mensen jouw mening laat bepalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() De uitspraken die Filip Dewinter onlangs in Israël gedaan heeft over Gaza en de Westelijke Jordaanoever zijn véél negationistischer dan die die Roeland Raes gedaan heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Er zijn er verschillenden zelfs met een "linkse" achtergrond (Rassinier, Faurisson, Garaudy, Thion ...).
Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 12 januari 2011 om 00:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Roeland Raes is strikt gezien enkel veroordeeld voor zijn "twijfels". Hij is dus geen gelovige, maar een agnost van de Holocaust. Op de brandstapel dus?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vul aan met wat jij wegliet : Nu was het de beurt van het VB-partijbestuur om een uitspraak te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Inderdaad. Het is trouwens opvallend hoe weinig ruchtbaarheid aan dat bezoek werd gegeven, gelet op een aantal zaken. Het journaille heeft haar werk weer eens niet goed gedaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Faurisson is crapuul, Garaudy een idioot. De twee andere (Rassinier en Thion) ken ik niet en wil ik zelfs niet kennen. Laatst gewijzigd door filosoof : 12 januari 2011 om 13:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Roeland Raes is dan ook geen onthaalmoeder die Hitler aanbidt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
alsof de vertaler de mening van de brontekst moet delen ?! tamelijk dom ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Iemand die zwaar ideologisch getinte teksten vertaalt doet dat niet zonder doel (verspreiding van die teksten)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |