![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Niemand blijkt hen diets te kunnen maken dat de bevolking van Vlaanderen zich in voorkomend geval gewoon naar het Oosten – Zuidoosten zal verplaatsen, waarbij de Belgische Franstaligen cq. Walen op den duur zelfs in hun eigen “gebied” in de minderheid zullen zijn. Eens zien of ze dan nog zo "relax" zullen blijven... Laatst gewijzigd door Gwylan : 22 september 2010 om 10:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De andere regio's die je noemt, zullen ze maar als collatoral damage ten behoeve van het hogere doel beschouwen. Ze hebben dan toch geen Franse of Nederlandse Kust meer nodig om de Vlaamse te treffen, want ze hebben er tegen dan zelf één. Op de fora lees je soms aanzetten tot milieu-onvriendendelijke maatregelen om het proces wat te versnellen. Ik denk dan altijd bij mezelf dat ze toch wel goeie wetenschappers en een volgzame bevolking zullen nodig zijn om het proces op tijd te stoppen zodat Bruxelles zelf ook geen slachtoffer wordt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Dat de Walen relaxer zijn en meer van het leven genieten is wel een feit.
Helemaal in het begin dat we hier woonden , hadden we een mooie zaterdag in september. Ik keek bij ons eventjes rond en wat zag ik: alle buren zaten lekker te genieten van een pintje of een koffietje buiten in de tuin. Ik maakte direct de opmerking aan mijn man : bij ons in Vlaanderen zou de ene het gras aan het afrijden zijn, de andere zijn auto aan het wassen....en hier genieten ze!! Stress, opgejaagd zijn, dat kennen ze niet en misschien hebben ze wel gelijk! Als je de keuze maakt om meer te genieten en minder te werken, dan is dat jouw keuze, alleen, dan moet je niet evenveel willen als anderen die wel hard werken of jaloers zijn van andere mensen die wel meer hebben! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid, hoor.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verantwoordelijk leven is nu éénmaal stresserend.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Daarna Zeeuws-Vlaanderen, Noord-Brabant en Oost -Limburg en de Overmaas terug veroveren. ik denk aan de franstalige tactiek, gewoon vestigen, en een generatie lang moord en brand roepen en tieren. lol |
|
![]() |
![]() |