![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Burger
|
![]() Punt 1.
Zoals het een respectabele kleine partij past zullen wel alle andere partijen die uittredende raadsleden hebben gevraagd zijn geweest om een handtekening. Bij mijn weten heeft zelfs het blok ooit handtekeningen gekregen in zijn prille jeugd. Bovendien denk ik dat de voorloper van de N-VA, de V.U. destijds ook handtekeningen gekregen. Dit is in een democratie dan ook geen schande, en een doodnormale zaak Een neen heb je, een ja kan je misschien krijgen. Alleszins veel makkelijker dan de markten af te schuimen (en ik spreek van ondervinding -2003) Zook werd deze maal de N-VA gevraagd. Ik vrees dat de N-VA bij de volgende federale verkiezingen hetzelfde zal moeten doen, tenzij zij bijna de helft van hun leden om een handtekening vragen, of tenzij zij weer een kartel met de CD&V zullen vormen. Laat mij dit echter betwijfelen, willen ze hun eigen identiteit behouden. Spolspoel, Ik snap echt het nut van uw posting niet. BUB heeft zowel contacten met links als met rechts. Dus uw stelling steunt nergens op, tenzij U misschien op de hoogte bent van contacten van individuen met de PS Graag info daarover, dit interesseert ons zonder wraakgevoelens louter uit interesse Filip Van Looy
![]() |
#23 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Gewoon omdat een of andere Vlaams Blokker zit te verkondigen dat Marokkanen altijd Marokkaans blijven? Voor mij is een Vlaming iemand die in Vlaanderen woont en Nederlands spreekt. Niet meer, niet minder. En als je het hier toch niet aangenaam vindt, waarom ga je dan niet weg? Ik hou je niet tegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is een Franstalige die in Vlaanderen komt wonen, en ook Nederlands spreekt, een Vlaming? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En tevens belangrijkste partij in Wallonie!! Zegt wel iets, hé? |
|
![]() |
![]() |