![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de meeste oorlogen beginnen vanuit een opgedrongen mening,zie Hitler bv,of Afghanistan,Irak Ect Zelfs de USA en Israël zijn schoolvoorbeeld van opgedrongen meningen over hetleven Wel het geloof dringt ook mensen op tot geloven van onzin
![]() |
![]() |
#22 |
Staatssecretaris
|
![]() ja, maar men zou eens naar de mannen van gemiddelde leeftijd hun verleden kunnen gaan kijken?
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ok, dergelijke zaken kunnen enorm invloedrijk zijn, maar uiteindelijk ligt de keuze volledig in je eigen handen. Religie op zich doet geen kat kwaad, het zijn slechts machtshebbers die gewoon van hun macht misbruik maken. Dit zijn geen religieuze mensen.
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Wel, excuseeeer mij, hoor. Ondertussen slaag je er nog altijd niet in om terzake te antwoorden. Er worden daar cijfers gegeven maar een prentje van Ome Adolf en we moeten weer zwijgen.
![]() |
#26 | |
Burger
|
![]() Citaat:
De gradaties hierin verschillen gewoon in culturele context. Trouwens, wat wil je dan aanvangen met die gegevens? Bejaarden lastigvallen met misdaden die ze begaan hebben tijdens hun puberteit?
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik ben altijd ter zake, maar ik neem mezelf gewoon nooit serieus. Ja en, wat wordt ik verondersteld te doen met "de cijfers" (gewoon de ruwe 40% dus)? Spontaan 40% van de Marokkaanse gemeenschap haten? Als ik je hiermee blijer kan maken, ik haat 1 Marokkaans wijf. Weliswaar niet vanwege haar afkomst maar vanwege haar gedragsstoornissen. Het is inderdaad zo dat vele allochtonen niet altijd even braaf zijn, weten we allemaal. Wat we ook allemaal weten is dat ze ook niet allemaal even stout zijn. Ditzelfde weten we allemaal over de Belgen, en gelijk welke andere nationaliteit. Dus vraag ik nogmaals, wat moeten we doen met die 40%? Dat cijfer geldt trouwens enkel voor dit land. Moet ik eens opsommen wat bvb Israël allemaal in eigen land uitsteekt? Gaat ietsje verder dan eens een mesje trekken of eens een flik een blauw oog slaan. We kunnen er niets aan doen en dat zal ook niet veranderen, tenzij we ze allemaal terugsturen en dus gewoon andere landen met onze problemen opzadelen. Uiteindelijk is het allemaal heel psychologisch verklaarbaar hoor, elk van die bendes en individuen vallen zonder geweld te verslaan. De enige vereisten zijn heel veel respect en heel veel lef/bluf, dan kom je er zelfs zonder een schrammetje uit.
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Misleidende titel hoor, slechts een deel van het rapport gaat over criminaliteit en dat soort "rotte" zaken. Als iemand dat deel eens naast die Marokkanenmonitor van een jaar geleden ofzo zou leggen kan je zien of er nog nieuwe informatie in zit.
[/ja, ja, ik ga al...]
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 30 september 2010 om 15:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge hebt gewoon veel kutjongeren eerder van waar ze zijn
![]()
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
ik begrijp niet dat ons links gespuis ziende blind kan blijven. http://www.youtube.com/watch?v=4EEDk...layer_embedded
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() We hebben er hier weer nen hele stoere bij
![]()
![]() |
#39 | ||
|
![]() Citaat:
Eigenlijk ligt het niet alleen aan die stoute Marokkanen maar ook aan de arme vlaming die er gewoon op toekijkt om vervolgens op fora te komen uithuilen. Belachelijk gewoon.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 30 september 2010 om 15:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |