![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() Er heerst momenteel een valuta oorlog en Ierland heeft zopas nog de Irish Anglo bank moeten redden voor 35 miljard. Dit is zeer slecht voor hun begroting. Men verwacht dat Ierland binnen enkele weken of maanden echt wel eens in faling zou kunnen gaan en dan weten we niet waaraan we ons mogen verwachten. De rest van Europa heeft 800 miljard euro uitgeleend aan Ierland die ze nooit zullen terugzien.
Maar duurder voedsel is niet echt een teken van een nieuwe opkomende crisis, eerder een economie die op toeren begint te komen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Dus als ik het goed begrijp moeten we weldra met kruiwagens vol briefjes van 100.000 euro naar de bakker achter brood. HM. Gelukkig zijn er minderheden waarop we de schuld kunnen steken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() De huidige prijsstijgingen zijn vooral te wijten aan de duurdere grondstoffen. Ik zou dit nog geen inflatie noemen door het ongenuanceerd bijdrukken van geld. Alhoewel....met die manipulatieve zotten weet je maar nooit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enfin in het kort, alles wat u dagelijks nodig hebt is enorm veel duurder geworden en wat u feitelijk niet nodig hebt is goedkoper geworden.
Zo moeten ze u niet teveel index bij uw loon geven nietwaar? Maar wat men dikwijls zegt dat het dagelijks leven bijna 2 keer zo duur is geworden klopt dus als een bus. Oftewel, we zijn allemaal de helft armer geworden met hetzelfde geld! Klopt...jawel.
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Waarom wordt alles zo duur?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Wat mij ernstig verontrust is dat we in België al bijna 3 procent inflatie hebben terwijl de economie nog ernstig slabakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Zelfs Paul D'Hoore kondigde in 2006 al een nieuwe crisis aan in 2008. Ik ben dus niet onder de indruk. Laat staan dat ik geloof dat jij de enige zou geweest zijn, er zullen er nog wel geweest zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De kleine man voelt crisis in zijne portemonnee
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() Ik zal u eens een paar blogs geven op het internet met artikels naar tweeduizend en één economen die een nieuwe crisis voorspellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mogen er 5000 zijn,wel dan hebben deze groot gelijk nu
![]() |
#34 |
Minister
|
![]() Over het redden van Amerikaanse staten
http://blogs.tijd.be/bbb/2010/10/whi...en-redden.html Tonny Robbins, een geroemd mediafiguur in Amerika die bekend is omwille van zijn mental coaching, eeuwige optimisme die plots heel ernstig wordt http://www.youtube.com/watch?v=XOfRLINVqcg |
![]() |
![]() |