Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 oktober 2010, 11:23   #21
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Sjalom, erev tov chaverim!

In islamitische landen ben ik altijd begroet met salam aleikoem.

Laatst gewijzigd door lombas : 7 oktober 2010 om 11:24.
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2010, 12:36   #22
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN

Piero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
Er zijn geen "Illegalen" : ieder mens heeft het recht te streven naar geluk.
ik geloof zelfs dat dat ook binnen de islam zo is.
Verhiest je bent weer eens kort door de bocht. Dat recht heeft iedereen, maar dat lukt alleen als dat georganiseerd gebeurt en in overleg en met participatie. Moor vertelt nu net dat een ongelimiteerde toevloed tot problemen leidt. Of die problemen in jouw ogen te rechtvaardigen zijn doet er niet toe. Het resultaat van een ongereglementeerde toevloed is dat het saldo van geluk niet toeneemt maar afneemt.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2010, 16:42   #23
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moor Bekijk bericht
Wat vinden jullie ervan dat Geert Wilders meeregeert ?
Wilders regeert niet mee.

Discussie afgelopen. Next!
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 oktober 2010, 19:27   #24
koppijn
Minister-President

koppijn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vrede zij met jullie, Assalam Aleikoum

Goedenavond

Ik heb een vraag voor mijn autochtoonse en allochtoonse broeders/zusters?

Wat vinden jullie ervan dat Geert Wilders meeregeert ?

Volgens wat ik heb gelezen zijn er zelfs Moslims die het geen probleem vinden dat Geert Wilders meeregeert, andere Moslims zijn daarentegen wel tegen de machtsdeelname van Geert Wilders

Ik als Moslim, ben natuurlijk tegen zijn anti-islamretoriek, maar ik ben geen racist, en ik vind: laten we hem eens meeregeren, want hij is nu maagd, laten we zien wat hij gaat doen, laten we zien of hij echt iets gaat klaarspelen,l
Geert Wilders regeert niet mee hij steunt enkel een beleid hem treft geen verantwoordelijkheid zodoende kan hij ook niet ontmaagd worden.

Citaat:
de ene kant vind ik de reactie van sommige allochtonen verkeerd.

Waarom moeten zij huilen, en klagen, ik vind de illegalen die binnenkomen in Europa, moeten gewoon teruggestuurd worden, ik wil een oproep doen aan illegalen en gelukzoekers: blijf in jullie land en bouw jullie land op.l
De Marokkanen en Turken die in de jaren '60 naar Europa kwamen waren nog illegalen nog migranten maar gastarbeiders die de intenties hadden om tijdelijk hier te werken of studeren en dan terug te keren naar hun moederland. Als men zich aan die context zou gehouden hebben dan zou het een verrijking zijn geweest voor beide landen en zou heel dat gedoe van allochtoon en autochtoon en extreem rechts niet geweest zijn.
Citaat:
vind ik het misdadige zwijgen van de ontwiklelingslanden echt zeer misdadig. Zij zwijgen en zien toe hoe illegalen Europa overspoelen.

Ik ben van mening dat Europa en Amerika, de ontwikkelingslanden die corrupt zijn en ondemocratisch op hun vingers moet tikken, om een goed beleid te voeren, zoals Brazilie bijvoorbeeld,
Men verwijt altijd de anderen (kolonialisten/imperialisten) om zelf geen verantwoordelijkheid op te nemen. Neem nu Robert Mugabe van Zimbabwe, hij is er in geslaagd om in 30 jaar tijd één van de welvarendste landen van zuidelijk Afrika in een totale chaos te storten. Mag men daar als buitenstander ingrijpen? Ik meen van wel die chaos treft niet alleen de bevolking van Zimbabwe maar dreigt door emigratie en een vluchtelingen stroom de buurlanden te destabiliseren. Maar gaat men daar op UNO niveau een unanimiteit in vinden?

Citaat:
mensen die van derde wereldlande komen wij moeten onze landen van herkomst mee heropbouwen, door hard te werken, door bijdrages te leveren,
Dat zou het ideaal moeten zijn.

Citaat:
als allochtonen, moeten bekennen, dat er een smeulende verrechtsing in de lucht hangt, het is klaar en duidelijk, dat de inheemse autochtonen, liever niet willen dat er meer allochtonen binnenkomen, dus moeten de allochtonen hiermee rekening houden, laten we ons focussen en concentreren op onze moederland,

Indien Europa, (met haar toenemende vergrijzing) op een sociale drama wilt afstevenen, geen probleem, dan is het best dat de allochtonen alles meenemen en vertrekken uit dit werelddeel
Als ik Marokkaan zou geweest zijn had ik al lang plannen gemaakt om ginder een rustig plekje op te zoeken want één ding is zeker hier gaat het vroeg of laat flink uit de hand lopen.
Oud 8 oktober 2010, 13:33   #25
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed Bekijk bericht
Maw hij kan steeds zijn handen in onschuld wassen en nog groeien bij eventuele volgende verkiezingen! DAT is pas verontrustend!
Democratie kan soms inderdaad vervelend zijn.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be