![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wat vindt u ervan? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ja, want het broeikaseffect wordt ernstig beïnvloed door menselijke activiteit |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Neen, want het is onvoldoende |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Neen, want de zon draait rond de aarde |
![]() ![]() ![]() |
4 | 30,77% |
Ik ben Aangebrande Phönix |
![]() ![]() ![]() |
9 | 69,23% |
Aantal stemmers: 13. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De "niet zichtbare" (pseudo-)ruimtelijke dimensies zijn dan wel op-zichzelf opgewonden spiralen. ref : google maar eens naar Michio Kaku / m-string theory.
![]() |
![]() |
#22 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Aangebrande eeft ier veel cloons rondhangen heb ik zo den indruk
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() Ik moei mij niet!
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() Stephen Hawkings (of een variant daarop), natuurkundige, verbonden aan de universiteit van Cambridge, fervent Stark-Trekfan en runderenobservator in The Sun:
"Het is evident dat er vanalles mis zou gaan in een tweedimensionele wereld. Neem nu een ruimte-koe, als deze zich in een twee-dimensionele ruimte zou bevinden zou ze, mits het hebben ener spijsverteringsstelsel, in twee splijten. Daar koeien onmogelijk met deze situatie akkoord kunnen gaan, zullen ze uiteindelijk uitsterven (want ontevreden koeien vrijen minder). And could you imagine a world without cows? Zodus kan een tweedimensionale wereld gewoon niet"
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Ik pleit onschuldig!
![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zegt de tweedimensionele koe: Meuh!
antwoord de andere tweedimensionele koe: Meuh! Zegt de ene koe weer: Meuh... Waarop de andere: je hebt gelijk, t leven is toch maar oppervlakkig he. Een mop die waarschijnlijk alleen maar binnen wiskundigenkringen goed onthaald wordt?
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Subliem.
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() En nog: er zijn overeenkomsten en verschillen
Tweedimensionale koeiendrek is ook plat. maar Tweedimensionale koeien die grazen niet. Die snuiven lijntjes.