![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
Bekijk resultaten enquête: Uw N-VA-stem bij verkiezingen in 2010 en indien er nieuwe zouden komen? | |||
Ik heb op de NVA gestemd en zou het terug doen. |
![]() ![]() ![]() |
36 | 61,02% |
Ik heb op de NVA gestemd maar zou het nu niet meer doen. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,69% |
Ik heb niet op de NVA gestemd maar zou het nu wél doen. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 6,78% |
Ik heb niet op de NVA gestemd en zou het nu ook niet doen. |
![]() ![]() ![]() |
18 | 30,51% |
Aantal stemmers: 59. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan iemand op een forum lezen en schrijven zonder te horen te krijgen dat ie niet kan lezen?
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat klopt maar een mens kan zich af en toe eens vergissen, niet? U zag zelf dat de topictitel niet overeenkwam met de openingstekst.
Het is niet omdat u van een totaal andere politieke opinie bent (want dat ben ik ook) dat u nu het recht hebt te concluderen dat ze allen spijt hebben van hun stem op de N-VA. Ge hoopt het, nietwaar? ![]()
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 8 oktober 2010 om 16:54. |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik wil helemaal niet "ambetant" doen hoor (alhoewel), maar ehm... ik voel me zowat een "hung parliament" in mijn eentje, want ik heb zowel "niet" als "wel" op de N-VA gestemd. Welk bolletje moet ik hier dan aanduiden? Of kan ik er twee aanvinken?
![]() Laatst gewijzigd door den ambetantsten : 8 oktober 2010 om 16:48. |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik stem Groen!
Deze keer stroomt de rode chemische smurrie naar de Zwarte Zee en overstroomde de olie de Golf van Mexico ; laatstleden dreef de radio-actieve wolk naar Scandinavië en moesten we alleen maar wat voorzichtiger omsppringen met zelf-gekweekte groente.. Ik weet door eenvoudige waarneming dat er hoe langer hoe mer mensen aan allerlei kankers sterven (maar een verband met Tsjernobil nagaan ? zal niet gebeuren slecht voor de kernenergielobby).. Wereldvrede, Milieu en bestrijding van de armoede staan zeer laag op het "prioriteitenleijstje" van de NV-A. Alleen "La Brepoels" schijnt er in Europa een "iets" andere agenda op na te houden; alhoewel zij partijlijngewijs schijnt te denken dat "LaWallonie" niet in de EU ligt.
#29 | ||
|
![]() Citaat:
'De meeste mensen' moeten inderdaad niks weten van groen!, de 'meeste mensen' zijn namelijk meer geïnteresseerd in de N-VA ![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#31 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() eigenlijk een goed idee : een sprekend forum ! Technisch moet dit alvast kunnen en pers lot van rekening is ook de niet-lezende medemens mondig genoeg om een mening te uiten !
#32 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Uiteraard! Ik heb voor de senaat op de N-VA gestemd en ik zou dat bij de volgende verkiezingen (begin 2011) weer doen. Eerste optie dus...
Omdat ik echter een hekel heb aan overvolle mandjes en ik mijn eitjes liever wat verdeel, heb ik voor de kamer echter VB gestemd en ook dat zou ik bij diezelfde volgende verkiezingen (nog steeds begin 2011 vermoed ik) weer doen. Vierde optie dus... Welke optie moet ik nu aanduiden? ![]() Laatst gewijzigd door den ambetantsten : 8 oktober 2010 om 17:08. |
![]() |
![]() |
#33 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#34 |
Parlementsvoorzitter
|
![]()
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Staatssecretaris
|
![]() Volgens mij zijt gij echt familie van uw avatar, die gebruikte ook zulke argumenten.
Maar enfin, als gij denkt dat die eerste poll betrouwbaar is dan moogt ge gerust denken dat iedereen spijt heeft van zijn NVA-stem en de volgende verkiezingen weer braafjes op de sossen gaan stemmen.
#36 | |
|
![]() Totaal offtopic maar goed:
Als ge voldoet aan volgende voorwaarden: Links, Ico Maly's politieke gedachtegang en het uiterlijk van Scofield. Nooit dus. :- )
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 8 oktober 2010 om 17:14. |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() "Ik heb op de NVA gestemd en zou het terug doen."
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
En pas maar wat op met al dat geflirt, straks staan porpo en kalli hier weer. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat de peiling betreft : In 2007 CD&V ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Zucht : 8 oktober 2010 om 17:32. |
|
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
![]() http://www.google.be/images?hl=nl&q=...w=1280&bih=826
Citaat:
![]() Om even ontopic te blijven: Heb je op de partij Pvda gestemd? Of op een specifiek figuur binnen de partij?
![]() |