Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 oktober 2010, 16:11   #21
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Maar dit heeft dan wel de media en de VRT nieuwsuitzendingen gehaald in tegenstelling tot dit verhaaltje hé steve. Dus hier waren een massa getuigen van in tegenstelling tot een verhaaltje opgeklopt/uitgevonden door een winsord en zijn/haar aanverwanten.
Ok, dus vanaf nu is alles wat niet gefilmd is, niet gebeurd. Ik zal het onthouden.

EDIT: ik heb overigens wel degelijk beelden gezien waarop betogers die al gehandboeid waren nog lustig werden bewerkt met de matrak.

Laatst gewijzigd door Steve_M : 8 oktober 2010 om 16:12.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2010, 16:14   #22
An Arkos
Minister

An Arkos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar dit heeft dan wel de media en de VRT nieuwsuitzendingen gehaald in tegenstelling tot dit verhaaltje hé steve. Dus hier waren een massa getuigen van in tegenstelling tot een verhaaltje opgeklopt/uitgevonden door een winsord en zijn/haar aanverwanten.
Mooi zo, dus als het verhaal in jouw kraam past, is het waar, en anders niet? Een fantastische nieuwe manier van discussiëren.
Oud 8 oktober 2010, 16:23   #23
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Ok, dus vanaf nu is alles wat niet gefilmd is, niet gebeurd. Ik zal het onthouden.

EDIT: ik heb overigens wel degelijk beelden gezien waarop betogers die al gehandboeid waren nog lustig werden bewerkt met de matrak.
Was het bij dit voorval dat een winsord aanhaalt dat u het hebt gezien of, was het tijdens een vreedzame betoging van rechtse politici die de samenleving wilden attent maken op een gevaar dat de maatschappij is binnengeslopen?

U weet wel het gevaar waar een winsord en vrienden de grenzen zo graag voor willen open zetten.

En om nu even serieus te blijven, agenten die een gearresteerde bewerken met de matrak nadat deze is geboeid, hopelijk hebt u dat toch op film of foto voor een klacht bij comitee P.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2010, 16:23   #24
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Flikken... overal dezelfde smeerlappen als het er op aankomt.

Wie die dame is en waarom ze ging betogen, is irrelevant. Wat die flikken daar uitgespookt hebben, is onaanvaardbaar.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2010, 16:29   #25
Steve_M

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Flikken... overal dezelfde smeerlappen als het er op aankomt.

Wie die dame is en waarom ze ging betogen, is irrelevant. Wat die flikken daar uitgespookt hebben, is onaanvaardbaar.
Zoals ik in een andere draad al schreef, je moet dat begrijpen, Txiki. 364 dagen in het jaar verstoppen ze zich, omdat ze anders wel eens wat tikken zouden kunnen krijgen. Daar hebben ze toch niet voor getekend. Ze beperken zich dan tot parkeerboetes schrijven, de stoere uithangen tegen mensen die oversteken door het rode ventje, ruig doen tegen een fietser zonder licht. Tegelijk blijven ze rustig in de combi zitten als er mensen worden beroofd of komen ze gewoon niet opdagen als ze gebeld worden. Intussen worden hun commissariaten in de fik gestoken terwijl ze er als dwazen op staan te kijken.

Maar dan is er die ene dag dat er wat hippies komen protesteren en Brussel, dan trekken ze hun pakjes aan en kunnen alle frustraties botgevierd worden. En dat is precies wat er die dag gebeurd is.
Oud 8 oktober 2010, 16:31   #26
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos Bekijk bericht
Mooi zo, dus als het verhaal in jouw kraam past, is het waar, en anders niet? Een fantastische nieuwe manier van discussiëren.
Dat is toch de methode waarvan (s)links zich al jaren bediend of is u dat ontgaan, verhaaltjes opdisselen.

En zoals blijkt, kunnen we nu nog discussiëren en waarom, omdat een winsord en een arkos en aanverwanten het roer niet in handen hebben hoe graag ze het ook zouden willen. Want, dan zou discussiëren wel gedaan zijn hé arkos dan zong ieder het (s)linkse lied zonder hierbij zich vragen te stellen.

Oud 8 oktober 2010, 16:33   #27
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:

Bedoel je personen die deelnemen aan een ërkende betoging of oproerkraaiers die zich (anoniem) mengen in een erkende betoging ?
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2010, 16:35   #28
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Zoals ik in een andere draad al schreef, je moet dat begrijpen, Txiki. 364 dagen in het jaar verstoppen ze zich, omdat ze anders wel eens wat tikken zouden kunnen krijgen. Daar hebben ze toch niet voor getekend. Ze beperken zich dan tot parkeerboetes schrijven, de stoere uithangen tegen mensen die oversteken door het rode ventje, ruig doen tegen een fietser zonder licht. Tegelijk blijven ze rustig in de combi zitten als er mensen worden beroofd of komen ze gewoon niet opdagen als ze gebeld worden. Intussen worden hun commissariaten in de fik gestoken terwijl ze er als dwazen op staan te kijken.

Maar dan is er die ene dag dat er wat hippies komen protesteren en Brussel, dan trekken ze hun pakjes aan en kunnen alle frustraties botgevierd worden. En dat is precies wat er die dag gebeurd is.
je kent toch het verschil tussen de lokale en federale politie en de 'speciale' afdelingen ?
Oud 8 oktober 2010, 16:43   #29
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:

Hippies bestaan die nog?

Van al die zaken die u hier nu neerzet, bent u daar getuigen van geweest of is het zoals het een goede (s)linske past gewoon wat gebrabbel in het wilde weg?

Oud 8 oktober 2010, 16:49   #30
Steve_M

Standaard

Citaat:
Hippies bestaan die nog?

Van al die zaken die u hier nu neerzet, bent u daar getuigen van geweest of is het zoals het een goede (s)linske past gewoon wat gebrabbel in het wilde weg?
Ik heb een aantal beelden gezien in een andere draad op dit forum. Bovendien heb ik al genoeg betogingen gedaan om te weten hoe het er aan toegaat.
Oud 8 oktober 2010, 17:00   #31
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik heb een aantal beelden gezien in een andere draad op dit forum. Bovendien heb ik al genoeg betogingen gedaan om te weten hoe het er aan toegaat.
Ik heb ook al genoeg betogingen gezien en weet hoe het eraan toe gaat. Het begint met een vreedzame betoging waar er dan hier en daar personen zich mengen die het woord vreedzaam nog nooit hebben gezien of gehoord en die dan over gaan tot hetgeen waar ze volgens hen goed in zijn, geweld tegen ordediensten. Want, ordediensten zij nu eenmaal een fascistische uitvinding nietwaar steve en deze worden toch betaalt om op zich te laten kloppen hé.

Komt dan op zulk geweld een reactie van bv. de ordediensten, spelen de helden de calimero hé steve en lopen ze ermee naar de media van kijk, politiebrutaliteit of, ze verzinnen verhaaltjes zoals bv. een winsord in de hoop de simpele in de samenleving voor hun kar te kunnen spannen.

Oud 8 oktober 2010, 17:02   #32
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:

Je doet wel erg hard je best om dingen te bestempelen als onwaar .... was je er dan bij ??.. Ben jij 1 van de polietiezakken?

http://www.liguedh.be/index.php?opti...010&Itemid=283
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2010, 17:04   #33
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos Bekijk bericht

De VB way ...
Oud 8 oktober 2010, 17:05   #34
Steve_M

Standaard

Citaat:
Ik heb ook al genoeg betogingen gezien en weet hoe het eraan toe gaat. Het begint met een vreedzame betoging waar er dan hier en daar personen zich mengen die het woord vreedzaam nog nooit hebben gezien of gehoord en die dan over gaan tot hetgeen waar ze volgens hen goed in zijn, geweld tegen ordediensten. Want, ordediensten zij nu eenmaal een fascistische uitvinding nietwaar steve en deze worden toch betaalt om op zich te laten kloppen hé.
Heb ik dat nu geschreven?

Citaat:
Komt dan op zulk geweld een reactie van bv. de ordediensten, spelen de helden de calimero hé steve en lopen ze ermee naar de media van kijk, politiebrutaliteit of, ze verzinnen verhaaltjes zoals bv. een winsord in de hoop de simpele in de samenleving voor hun kar te kunnen spannen.
Van ordediensten mag een gepaste reactie verwacht worden. Dat betekent bijv. dat je niet met z'n vieren blijft doorknuppelen als iemand roerloos op de grond ligt. Dat betekent ook dat je geen mensen slaat nadat ze geboeid zijn. Trouwens, die VB-betoging vorig jaar, werd dat toch ook breed uitgesmeerd in zowel de media als op dit forum. Ik heb daar toch maar weinig geknuppel gezien, toen.
Oud 8 oktober 2010, 17:06   #35
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Je doet wel erg hard je best om dingen te bestempelen als onwaar .... was je er dan bij ??.. Ben jij 1 van de polietiezakken?

http://www.liguedh.be/index.php?opti...010&Itemid=283
Als in een betoging zich personen bevinden die zich kleden zoals uw avatar en dezelfde prietpraat beginnen te schelden dan vraag ik een extra matrak aan de pliesie
Oud 8 oktober 2010, 17:14   #36
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Als in een betoging zich personen bevinden die zich kleden zoals uw avatar en dezelfde prietpraat beginnen te schelden dan vraag ik een extra matrak aan de pliesie
Het enige waar jij goed in bent is prietpraat verkopen en dan ga je mij dat verwijten Loooooooooool ... steek uw matrak waar de zon niet schijnt . Als er op een betoging mensen zijn die in elkaar worden geslagen door flikken onder voorbedachte rade dan is het normaal dat we dit aanklagen . Dat er ignorant krapuul zoals jij dit normaal acht doet mij niets . Idioten zijn er altijd geweest en zullen er altijd zijn .
Oud 8 oktober 2010, 17:22   #37
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Laten we dan de politie afschaffen, het zal dan wel veel beter gaan zeker.
Inno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2010, 17:26   #38
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Het enige waar jij goed in bent is prietpraat verkopen en dan ga je mij dat verwijten Loooooooooool ... steek uw matrak waar de zon niet schijnt . Als er op een betoging mensen zijn die in elkaar worden geslagen door flikken onder voorbedachte rade dan is het normaal dat we dit aanklagen . Dat er ignorant krapuul zoals jij dit normaal acht doet mij niets . Idioten zijn er altijd geweest en zullen er altijd zijn .
Een oerdegelijk spreekwoord..als je je gat verbrand moet je op de blaren zitten..
Ik heb zelf ooit meerdere keren betoogt..de dag dat een vreedzame (normale) manifestant in elkaar wordt getimmerd mag je (terecht) komen klagen...

Krapuul..dat zijn diegenen die een vreedzame manifestatie gebruiken om hun anarchistisch vandalisme te kunnen botvieren..
Oud 8 oktober 2010, 17:32   #39
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Een oerdegelijk spreekwoord..als je je gat verbrand moet je op de blaren zitten..
Ik heb zelf ooit meerdere keren betoogt..de dag dat een vreedzame (normale) manifestant in elkaar wordt getimmerd mag je (terecht) komen klagen...

Krapuul..dat zijn diegenen die een vreedzame manifestatie gebruiken om hun anarchistisch vandalisme te kunnen botvieren..

Als jij betoogd hebt en hier deze zever beweert is hetzelfde als beweren dat sinterklaas bestaat ..

Nog een keer c for yourself http://www.youtube.com/watch?v=-IU7PIk6kV4
Oud 8 oktober 2010, 17:44   #40
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Als jij betoogd hebt en hier deze zever beweert is hetzelfde als beweren dat sinterklaas bestaat ..

Nog een keer c for yourself http://www.youtube.com/watch?v=-IU7PIk6kV4
Dat zijn duidelijk geen vakbondsmilitanten..iedereen kan zien dat die nog nooit van ze leven gewerkt hebben....er is daar trouwens geen enkele 'echte' militant/betoger een haar in de weg gelegd..

Trouwens..waarom zijn die onschuldige snoetjes 'onherkenbaar' gemaakt door de videoposter ?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be