Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 oktober 2010, 18:51   #21
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Ik geloof in 1 ras en dat ras is de mens ... de natuur is mijn god want de natuur heeft de mens geschapen .
Ge vergist u. De mens is een soort.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2010, 18:53   #22
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Op het vlaamsblok stemmen is debieler. (Kon het niet laten )

U hebt uw eigen opinie daarover, laat een ander dan ook zelf bepalen waar hij/zij in gelooft, wil je?
Tegenhouden kunnen we (spijtig genoeg) niet maar het blijft debiel.
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2010, 18:53   #23
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Meisje, de juistheid van de evolutietheorie is wetenschappelijk al miljoenen keren bewezen.
Voor wat er in het boekske "de avonturen van Mo de pedofiele struikrover", beter bekend als "de Koran" terzake staat zijn er welgeteld 0 wetenschappelijke bewijzen.

Kortom: het is debiel dit laatste te geloven.

De avonturen van " de pedofiele struikrovers " spelen zich '4 real' af in de vlaamse dorpskerkjes . Dat geloof iets oudbolligs is daar heb je gelijk in , maar om daarom te gaan stigmatiseren .... 'wel wel' , de vlaamse inquisitie zijn ze nu aan het uitvinden blijkbaar.
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2010, 18:54   #24
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Meisje, de juistheid van de evolutietheorie is wetenschappelijk al miljoenen keren bewezen.
Voor wat er in het boekske "de avonturen van Mo de pedofiele struikrover", beter bekend als "de Koran" terzake staat zijn er welgeteld 0 wetenschappelijke bewijzen.

Kortom: het is debiel dit laatste te geloven.
Kijk, ge laat uw ware aard weer maar eens zien. Dat u kritiek hebt op mensen die de evolutietheorie gedeeltelijk/volledig ontkennen dat is uw probleem. Maar dat u het weer niet kan laten Mohammed hierbij te betrekken en de profeet te lasteren en te beledigen is het laagste van het laagste. Ik heb er geen probleem mee wanneer iemand kritiek heeft op mijn geloof maar de manier waarop jij uw kritiek uit staat me eerlijk gezegd niet aan. Ge hebt totaal geen respect voor een ander, hier stopt de discussie dan ook tussen ons.
Oud 8 oktober 2010, 18:56   #25
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kijk, ge laat uw ware aard weer maar eens zien. Dat u kritiek hebt op mensen die de evolutietheorie gedeeltelijk/volledig ontkennen dat is uw probleem. Maar dat u het weer niet kan laten Mohammed hierbij te betrekken en de profeet te lasteren en te beledigen is het laagste van het laagste. Ik heb er geen probleem mee wanneer iemand kritiek heeft op mijn geloof maar de manier waarop jij uw kritiek uit staat me eerlijk gezegd niet aan. Ge hebt totaal geen respect voor een ander, hier stopt de discussie dan ook tussen ons.
Waarom ? Het was een struikrover en een pedofiel. De waarheid mag gezegd worden.
Oud 8 oktober 2010, 18:56   #26
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
De avonturen van " de pedofiele struikrovers " spelen zich '4 real' af in de vlaamse dorpskerkjes . Dat geloof iets oudbolligs is daar heb je gelijk in , maar om daarom te gaan stigmatiseren .... 'wel wel' , de vlaamse inquisitie zijn ze nu aan het uitvinden blijkbaar.
Zij worden echter niet aanbeden...stel je voor ....oh juist
Citaat:
In Saoedi-Arabië is een man getrouwd met een 10-jarig meisje. De 34-jarige bruidegom is daarmee toe zijn derde echtgenote. De notaris die het huwelijkscontract opstelde, sjeik Said bin Abdullah al-Djalil, is naar eigen zeggen nog altijd ontzet, ook al dateren de feiten van twee jaar geleden.
>elke dorpskerkjes zei u?
Oud 8 oktober 2010, 18:57   #27
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oei, struikroverij in de Vlaamse dorpskerkjes. Ik zou dat aangeven.
Oud 8 oktober 2010, 18:58   #28
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoe kan je nu een hoop beenderen beledigen?
Historische feiten, net als de SA sjeik : HIJ NEUKTE KINDEREN.
Hoe kan je dat ontkennen?
Oud 8 oktober 2010, 19:04   #29
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Zij worden echter niet aanbeden...stel je voor ....oh juist >elke dorpskerkjes zei u?

Kijk C , islam of katholiek .. in mijn ogen zijn ze beiden ontworpen om mensen onder controle te houden . Die vuile pedo's btw mogen ze van mij openbaar ophangen ...

Laatst gewijzigd door Wisord : 8 oktober 2010 om 19:05.
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2010, 19:04   #30
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Waarom ? Het was een struikrover en een pedofiel. De waarheid mag gezegd worden.
Welke sahih daliel heb jij geraadpleegd om tot die conclusie te komen?

Er is geen enkel koranisch vers waarin staat hoe oud Aicha was toen ze de Profeet huwde. Wat wel bekend is over deze zaak staat in de ahadith boeken. Als u eens wat meer kennis zou opdoen over de islam dan had u geweten hoe oud Aicha was. Maar ik ga hier niet dieper op in want figuren als jij vind ik de moeite niet. Mensen zoals gij daar valt niet mee te spreken, vrees ik.
Oud 8 oktober 2010, 19:07   #31
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Geloven in een god is één, vaststaande feiten ontkennen is iets anders..
Alsof gij alle 'vaststaande feiten' (sic: meest waarschijnlijke verklaringen) zo maar gelooft. We hebben nog eens een draad over de gevolgen van lange gevangenisstraffen of een 'responsabiliserende' politiek van werkloosheidsuitkeringen en kindergeld nodig denk ik. Of eentje over het legaliseren van drugs misschien.

Laatst gewijzigd door Andy : 8 oktober 2010 om 19:07.
Andy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2010, 19:07   #32
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Er is geen enkel koranisch vers waarin staat hoe oud Aicha was toen ze de Profeet huwde. Wat wel bekend is over deze zaak staat in de ahadith boeken. Als u eens wat meer kennis zou opdoen over de islam dan had u geweten hoe oud Aicha was. Maar ik ga hier niet dieper op in want figuren als jij vind ik de moeite niet. Mensen zoals gij daar valt niet mee te spreken, vrees ik.
Het is alom bekend dat ze 9 was. Dat is hier al genoeg aan bod gekomen. De Mo, hij neukte kindjes. Vunzige Mo.
Oud 8 oktober 2010, 19:10   #33
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:

Schandalig hoe ze durft liegen. Typische moslimattitude, liegen al staan ze met het bloed of de autoradio in hun handen.

Hoeveel moetter hebben?
Citaat:
1. Sahih al-Bukhari 810-870 A.D. 256 A.H.

1a. "Narrated Hisham’s father: Khadija died three years before the Prophet departed to Medina. He stayed there for two years or so and then he married ‘Aisha when she was a girl of six years of age, and he consummated that marriage when she was nine years old." Bukhari vol.5 book 58 ch.43 no.236 p.153.

1b. The same points are in Bukhari vol.5 book 58 ch.43 no.234 p.152.

1c. "Narrated ‘Urwa: The Prophet wrote the (marriage contract) with ‘Aisha while she was six year old and consummated his marriage with her while she was nine years old and she remained with him for nine years (i.e. till his death). Bukhari vol.7 book 62 ch.60 no.88 p.65

1d. Narrated 'Aisha: The Prophet was screening me with his Rida' (garment covering the upper part of the body) while I was looking at the Ethiopians who were playing in the courtyard of the mosque. (I continued watching) till I was satisfied. So you may deduce from this event how a little girl (who has not reached the age of puberty) who is eager to enjoy amusement should be treated in this respect. Bukhari vol.7 book 62 ch.115 no.163 p.119

1e. "Narrated 'Aisha: (the wife of the Prophet) I never remembered my parents believing in any religion other than the true religion (i.e. Islam), and (I don't remember) a single day passing without our being visited by Allah’s Apostle in the morning and in the evening." Bukhari vol.5 book 58 ch.44 no.245 p.158. Therefore ‘Aisha either was not born yet or else not very old or not born yet when her parents became Muslims. This is consistent with her being a child when her marriage with Mohammed was consummated.

2. Sahih Muslim 817-875 A.D. 261 A.H.

This is generally considered the second most reliable collection of hadiths.

2a. "(3309) ‘A’isha (Allah be pleased with her) reported: Allah’s Messenger (may peace be upon him) married me when I was six years old, and I was admitted to his house at the age of nine. She further said: We went to Medina and I had an attack of fever for a month, and my hair had come down to the earlobes. Umm Ruman (my mother) came to me and I was at that time on a swing along with my playmates. She called me loudly and I went to her and I did not know what she had wanted of me. She took hold of my hand and took me to the door, and I was saying: Ha, ha (as if I was gasping), until the agitation of my heart was over. She took me to a house, where had gathered the women of the Ansar. They all blessed me and wished me good luck and said: May you have shared in good. She (my mother) entrusted me to them. They washed my head and embellished me and nothing frightened me. Allah’s Messenger (may peace be upon him) came there in the morning, and I was entrusted to him." Sahih Muslim vol.2 book 8 ch.548 no.3309 p.715-716

2b. "(3310) ‘A’isha (Allah be pleased with her) reported: Allah’s Apostle (may peace be upon him) married me when I was six years old, and I was admitted to his house when I was nine years old."

(3311) ‘A’isha (Allah be pleased with her) reported that Allah’s Apostle (may peace be upon him) married here when she was seven years old, and she was taken to his house as a bride when she was nine, and her dolls were with her: and when he (the Holy Prophet) died she was eighteen years old." Sahih Muslim vol.2 book 8 ch.548 no.3310,3311 p.716.

2c. "(5981) ’A’isha reported that she used to play with dolls in the presence of Allah’s Messenger (may peace be upon him) and when her playmates came to her they left (the house) because they felt shy of Allah’s Messenger (may peace be upon him), whereas Allah’s Messenger (may peace be upon him) sent them to her.

2d. (5982) This hadith has been narrated on the authority of Hisham with the same chain of transmitters with a slight variation of wording." Sahih Muslim vol.4 book 29 ch.1005 no.5981-5982 p.1299

Laatst gewijzigd door Cdude : 8 oktober 2010 om 19:12.
Oud 8 oktober 2010, 19:12   #34
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Schandalig hoe ze durft liegen. Typische moslimattitude, liegen al staan ze met het bloed of de autoradio in hun handen.

Hoeveel moetter hebben?
De Mo zou ze nog even laten rijpen hebben, tot ze 9 was, waarna hij haar met volle overgave consumeerde.
Oud 8 oktober 2010, 19:14   #35
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Het is alom bekend dat ze 9 was. Dat is hier al genoeg aan bod gekomen. De Mo, hij neukte kindjes. Vunzige Mo.
Ow is dat zo? Ik heb kennis over een aantal andere islamitische bronnen waarin gesteld wordt dat ze 18jaar was.

"Dat is hier al genoeg aanbod gekomen", zegt ge? Ik zou me echt schamen in uw geval, weet je wel. Maw uw bron is p.be. Lachwekkend dit. Laat me raden, uw bron is SDX of Cdude of was het misschien Grimbergen. Wat een bekrompen zielen, niet te geloven, ik heb er geen woorden voor. Islambashen is in, complexe analyses zijn uit, die uitspraak is helemaal op u van toepassing

Een voorbeeld hadith:

Volgens andere historische bronnen was Aisha 10 jaar jonger dan haar zus Asma, die in het jaar 73 AH op 100 jarige leeftijd stierf. Dit wil zeggen dat Asma in 622, het jaar van de Hijra, 100-73= +/- 27 jaar oud was. Zij was 10 jaar ouder dan Aisha, dus was Aisha op dat moment +/- 17 jaar. Vermits haar huwelijk met de Profeet 1 �* 2 jaar na de Hijra afgesloten werd, was zij, luidens deze bron, toen 18 �* 19 jaar. Referenties voor deze informatie zijn onder meer de volgende:

Ibn Kathir (1301-1373) en Al Zahabi schreven dat Aisha 10 jaar jonger was dan haar zus Asma (Ibn Kathir zou zich daarvoor gebaseerd hebben op Al Zahabi) :

Volgens Abd al-Rahman ibn abi zannaad: « Asma (ra) was tien jaar ouder dan Aisha» (Siyar A`la'ma'l-nubala', Al-Zahabi, Vol. 2, pg. 289, Arabisch, Mu'assasatu'l-risala'h, Beirut, 1992)

Volgens Ibn kathir: « Zij (Asma) was tien jaar ouder dan haar zuster (Aisha). » (Al-Bidaayah wa al-Nihaayah, Ibn Kathir, Vol. 8, pg. 371, Arabisch, Dar al-fikr al-`arabiy, Al-jizah, 1933)

Diezelfde Ibn Kathir, alsook Ibn Hajar al-Asqalani, een shafi'itische Soennietisch islamgeleerde en hadith deskundige, (1372-1448), vermelden dat Asma stierf in het jaar 73 AH:

Volgens Ibn Kathir: « Zij [Asma] was getuige van het doden van haar zoon gedurende dat jaar [dwz 73 AH], zoals we reeds vermeld hebben, en vijf dagen later overleed ze zelf. Volgens de andere narratieven vond haar dood geen 5 maar 20, of een paar dagen meer dan 20, of 100 dagen later plaats. Het best bekende narratief is dat van 100 dagen later. Op het ogenblik van haar dood was ze 100 jaar oud. » (Al-Bidaayah wa al-Nihaayah, Ibn Kathir, Vol. 8, pg. 372, Arabic, Dar al-fikr al-`arabiy, Al-jizah, 1933).

Volgens Ibn Hajar Al-Asqalani: « Zij (dwz. Asma) leefde honderd jaar en stierf in het jaar 73 of 74 AH. »(Taqreeb al-Tehzeeb, Ibn Hajar Al-Asqalaaniy, Pg. 654, Arabic, Bab fi al-nisaa, al-Harf al-alif, Lucknow)
Al-Dhahabi stelt dan weer dan er een groter leeftijdsverschil was tussen beide zussen dan 10 jaar.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 8 oktober 2010 om 19:20.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2010, 19:18   #36
skaldis
Banneling

Standaard

Moslims zijn dinosaurussen. Katholieken trouwens ook.
skaldis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2010, 19:20   #37
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ow is dat zo? Ik heb kennis over een aantal andere islamitische bronnen waarin gesteld wordt dat ze 18jaar was.

"Dat is hier al genoeg aanbod gekomen", zegt ge? Ik zou me echt schamen in uw geval, weet je wel. Maw uw bron is p.be. Lachwekkend dit. Laat me raden, uw bron is SDX of Cdude of was het misschien Grimbergen. Wat een bekrompen zielen, niet te geloven, ik heb er geen woorden voor. Islambashen is in, complexe analyses zijn uit, die uitspraak is helemaal op u van toepassing
Toch niet. Bepaalde volgelingen van Mo menen, omdat Mo het met kindjes deed , zij dat ook mogen doen. In de kranten verschijnen er dan ook op regelmatige tijdstippen foto"s van kerels met soepjurk met aan hun zijde hun kind-bruidje.
Ga je dat ook ontkennen ?
Ik weet het : de waarheid kwetst.
De Mo: hij was een pedofiel en een struikrover. Hij hiekd van mensen kapotmaken.

Laatst gewijzigd door Pericles : 8 oktober 2010 om 19:22.
Oud 8 oktober 2010, 19:23   #38
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Toch niet. Bepaalde volgelingen van Mo menen, omdat Mo het met kindjes deed , zij dat ook mogen doen. In de kranten verschijnen er dan ook op regelmatige tijdstippen foto"s van kerels met soepjurk met aan hun zijde hun kind-bruidje.
Ga je dat ook ontkennen ?
Ik weet het : de waarheid kwetst.
Die mo's die dat doen, mogen ze van mijn part naar de maan schieten. Uw overgrootouders deden waarschijnlijk net hetzelfde (en kom dat nu niet ontkennen hé. U weet evengoed als mij dat ze vroeger jong trouwden) maar dat wilt niet zeggen dat gij het in uw bol moet halen om een klein meisje te pakken.
Oud 8 oktober 2010, 19:28   #39
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die mo's die dat doen, mogen ze van mijn part naar de maan schieten. Uw overgrootouders deden waarschijnlijk net hetzelfde (en kom dat nu niet ontkennen hé. U weet evengoed als mij dat ze vroeger jong trouwden) maar dat wilt niet zeggen dat gij het in uw bol moet halen om een klein meisje te pakken.
Helemaal niet waar. Ik ben historicus. In de middeleeuwen huwden ze zo ongeveer op de leeftijd dat ze nu huwen
Er was een groot taboe op sex met kinderen (op sex in het algemeen trouwens)
Maar dat is niet terzake.
Mo was een pedofiel en een struikrover.
En dat is de waarheid.
Oud 8 oktober 2010, 19:31   #40
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
Alsof gij alle 'vaststaande feiten' (sic: meest waarschijnlijke verklaringen) zo maar gelooft. We hebben nog eens een draad over de gevolgen van lange gevangenisstraffen of een 'responsabiliserende' politiek van werkloosheidsuitkeringen en kindergeld nodig denk ik. Of eentje over het legaliseren van drugs misschien.
Dat is wel wat anders..dat gaat over maatschappelijke issues..

Met een vaststaand feit zitten we in de orde van 'de aarde is rond en niet plat', en er zitten skeletten van grote wezens in de bodem die miljoenen jaren oud zijn...
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be