![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De avonturen van " de pedofiele struikrovers " spelen zich '4 real' af in de vlaamse dorpskerkjes . Dat geloof iets oudbolligs is daar heb je gelijk in , maar om daarom te gaan stigmatiseren .... 'wel wel' , de vlaamse inquisitie zijn ze nu aan het uitvinden blijkbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Historische feiten, net als de SA sjeik : HIJ NEUKTE KINDEREN. Hoe kan je dat ontkennen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kijk C , islam of katholiek .. in mijn ogen zijn ze beiden ontworpen om mensen onder controle te houden . Die vuile pedo's btw mogen ze van mij openbaar ophangen ... Laatst gewijzigd door Wisord : 8 oktober 2010 om 19:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
![]() Citaat:
Er is geen enkel koranisch vers waarin staat hoe oud Aicha was toen ze de Profeet huwde. Wat wel bekend is over deze zaak staat in de ahadith boeken. Als u eens wat meer kennis zou opdoen over de islam dan had u geweten hoe oud Aicha was. Maar ik ga hier niet dieper op in want figuren als jij vind ik de moeite niet. Mensen zoals gij daar valt niet mee te spreken, vrees ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Alsof gij alle 'vaststaande feiten' (sic: meest waarschijnlijke verklaringen) zo maar gelooft. We hebben nog eens een draad over de gevolgen van lange gevangenisstraffen of een 'responsabiliserende' politiek van werkloosheidsuitkeringen en kindergeld nodig denk ik. Of eentje over het legaliseren van drugs misschien.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 8 oktober 2010 om 19:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoeveel moetter hebben? Citaat:
Laatst gewijzigd door Cdude : 8 oktober 2010 om 19:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
![]() Citaat:
"Dat is hier al genoeg aanbod gekomen", zegt ge? Ik zou me echt schamen in uw geval, weet je wel. Maw uw bron is p.be. Lachwekkend dit. Laat me raden, uw bron is SDX of Cdude of was het misschien Grimbergen. Wat een bekrompen zielen, niet te geloven, ik heb er geen woorden voor. Islambashen is in, complexe analyses zijn uit, die uitspraak is helemaal op u van toepassing ![]() Een voorbeeld hadith: Volgens andere historische bronnen was Aisha 10 jaar jonger dan haar zus Asma, die in het jaar 73 AH op 100 jarige leeftijd stierf. Dit wil zeggen dat Asma in 622, het jaar van de Hijra, 100-73= +/- 27 jaar oud was. Zij was 10 jaar ouder dan Aisha, dus was Aisha op dat moment +/- 17 jaar. Vermits haar huwelijk met de Profeet 1 �* 2 jaar na de Hijra afgesloten werd, was zij, luidens deze bron, toen 18 �* 19 jaar. Referenties voor deze informatie zijn onder meer de volgende: Ibn Kathir (1301-1373) en Al Zahabi schreven dat Aisha 10 jaar jonger was dan haar zus Asma (Ibn Kathir zou zich daarvoor gebaseerd hebben op Al Zahabi) : Volgens Abd al-Rahman ibn abi zannaad: « Asma (ra) was tien jaar ouder dan Aisha» (Siyar A`la'ma'l-nubala', Al-Zahabi, Vol. 2, pg. 289, Arabisch, Mu'assasatu'l-risala'h, Beirut, 1992) Volgens Ibn kathir: « Zij (Asma) was tien jaar ouder dan haar zuster (Aisha). » (Al-Bidaayah wa al-Nihaayah, Ibn Kathir, Vol. 8, pg. 371, Arabisch, Dar al-fikr al-`arabiy, Al-jizah, 1933) Diezelfde Ibn Kathir, alsook Ibn Hajar al-Asqalani, een shafi'itische Soennietisch islamgeleerde en hadith deskundige, (1372-1448), vermelden dat Asma stierf in het jaar 73 AH: Volgens Ibn Kathir: « Zij [Asma] was getuige van het doden van haar zoon gedurende dat jaar [dwz 73 AH], zoals we reeds vermeld hebben, en vijf dagen later overleed ze zelf. Volgens de andere narratieven vond haar dood geen 5 maar 20, of een paar dagen meer dan 20, of 100 dagen later plaats. Het best bekende narratief is dat van 100 dagen later. Op het ogenblik van haar dood was ze 100 jaar oud. » (Al-Bidaayah wa al-Nihaayah, Ibn Kathir, Vol. 8, pg. 372, Arabic, Dar al-fikr al-`arabiy, Al-jizah, 1933). Volgens Ibn Hajar Al-Asqalani: « Zij (dwz. Asma) leefde honderd jaar en stierf in het jaar 73 of 74 AH. »(Taqreeb al-Tehzeeb, Ibn Hajar Al-Asqalaaniy, Pg. 654, Arabic, Bab fi al-nisaa, al-Harf al-alif, Lucknow) Al-Dhahabi stelt dan weer dan er een groter leeftijdsverschil was tussen beide zussen dan 10 jaar.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 8 oktober 2010 om 19:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Moslims zijn dinosaurussen. Katholieken trouwens ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga je dat ook ontkennen ? Ik weet het : de waarheid kwetst. ![]() De Mo: hij was een pedofiel en een struikrover. Hij hiekd van mensen kapotmaken. Laatst gewijzigd door Pericles : 8 oktober 2010 om 19:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er was een groot taboe op sex met kinderen (op sex in het algemeen trouwens) Maar dat is niet terzake. Mo was een pedofiel en een struikrover. En dat is de waarheid. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met een vaststaand feit zitten we in de orde van 'de aarde is rond en niet plat', en er zitten skeletten van grote wezens in de bodem die miljoenen jaren oud zijn... |
|
![]() |
![]() |