![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ondersteun niets, ik stel vast. Waar het mij om gaat is hoe de evolutie verliep tussen Vlaanderen en Wallonië. Al zou er bij vermeld zijn dat we ons zouden moeten aansluiten bij China, dat veranderd niets aan de feiten.
|
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen emo-argumenten asjeblieft. Wat is er exact mis met activistische propaganda?
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat het niet op feiten gebaseerd is, misschien?
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar kan ik de weerlegging van de gehanteerde cijfers lezen?
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |