![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Zet je het raamke open als je rijdt? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
11 | 45,83% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
8 | 33,33% |
Enkel bij goed weer |
![]() ![]() ![]() |
5 | 20,83% |
Aantal stemmers: 24. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zolang je maar niet vergeet je afval op voorbijrijdende fietsers te gooien. Naar het schijnt spuwen die vuilakken op auto's.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
![]() Citaat:
Neen, mijn auto is echt een mesthoop, ik zwier eerlijk gezegd alles op de achterbank en om de maand maken mn broer en zn vrienden mn auto proper of ik maak em zelf proper samen met een paar vriendinnen (richting de carwash) ![]()
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 10 oktober 2010 om 13:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb dat ook, de raam moet open staan.
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Doe ik ook niet....enkel mijn brandende peukresten mik ik doelbewust tegen de kuiten van wielerterroristen
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen. Ik kan niet tegen sluikstorten. In de winter wanneer al het gras en onkruid zowat is afgestorven zie je pas goed in wat voor een vuilnisbelt we leven. Er is geen halve vierkante meter waar niet onafbreekbaar materiaal ligt en uiteindelijk komt het meeste daarvan in de oceaan terecht waar zich onderhand een nieuw continent is aan het vormen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij warm weer.
En dan AC/DC op zetten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is maar eerst daarna als ik terug vertrokken ben dat ik het afval buiten smijt.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() smijt buiten wat je wil. een half broodje kaas is na twee regenbuien sowieso niet meer te vinden. Ik gooi wel geen peuken meer buiten na het ontdekken van het fenomeen dat als je niet stil staat, die peuk op je achterbank terecht komt. Was niet leuk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik was eens in een straat in Oostende en zo'n 7 meter hoorde ik zo plots een leeg blik vallen. Ik keek vanwaar het geluid kwam en zag daar de ruit van de passagiersdeur terug naar omhoog gaan. Ik keek wat voor soort volk daar in die johnny-wagen zat, en inderdaad. Dat stom wicht had zo'n leeg, vaal, nietszeggend, dom, ongeïnteresseerd uiterlijk. Echt het type van de ware marginale, de marginale marina. Ik zag dan die stupide vent naast haar: een johnny-type, ook met een even dom, ongeïnteresseerd, vaal, stompzinnig gezicht. Die twee zijn elkaar waard, en ik hoop echt dat die niet kweken, want het zal in elk geval geen winst zijn voor onze maatschappij. Als zij al aan hun verantwoordelijkheid verzaken voor zulke kleine zaken, wat moet dat dan niet zijn van de grote zaken? Maar allé zeg, dat wicht smeet zomaar dat blik ongegeneerd door het raam, op de stoep. Dat wicht had echt geen fatsoen. ![]()
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Zet je uw raamke open?
En boven de 90 per uur, dan maakt dat toch keiveel lawaai? Rook je in de auto? Wat als er een brandende peuk tussen je benen op de zetel belandt? Of op de vloerbekleding? Zet je bij mist je mistlamp op? Signaliseer je files met je 4 pinkers? Haal je soms rechts in? Als iemand jou probeert rechts in te halen, ga je dan versnellen? Heb je al te maken gehad met verkeersagressie, zoals iemand die voor je aan 60 per uur blijft rijden? Hoe reageer je dan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds ik het genot van climate control heb ontdekt gaat het raampje alleen open om met anderen te kunnen praten vanuit het comfort van de autozetel.
Natuurlijk, behelst dit ook het uitwisselen van officiele gegevens met ambtenaren.(politie en douane beambten)
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() een raampje? als 't goe weer is gans 't dak der af ja.....
![]() maar als het ECHT warm is liever alles dicht en den airco aan. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() Raampje gaat open als :
1) ik de dag voordien spruiten heb gegeten. 2) ik wil roken zonder dat mijn vrouw ruikt dat ik in de wagen gerookt heb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ook op autostrades. Veiligheid voor alles eh ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik maakte (toen ik nog rookte) mijn assepot altijd leeg als ik op een gehandicaptenparkeerplaats stond. Dan dachten de mensen dat de gehandicapten de smeerlappen waren.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |