![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() ![]() Kzou nogal wa werk hebben. Het halve forum *laadt zijn machinegeweer* Laatst gewijzigd door Cdude : 11 oktober 2010 om 09:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Verbale machinegeweren kunnen geen kwaad. Dus, knal maar.
Laatst gewijzigd door den dinges : 11 oktober 2010 om 09:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Daarbovenop kost een gedetineerde in Amerika veeeeeeel minder dan bij ons. Daar geven ze geen dollar per gedetineerde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat hem zelf zijne put graven en hem dan executeren door ne man of 5 dat mag niet veel meer kosten dan een paar honderd euro, als ge het loon van de soldaten die mogen schieten er nog bij moet tellen. Het kan zelf nog goeiekoper door ze gewoon levend te begraven of op te hangen, maar dan gaan we die eikels van Amnesty weer hebben die komen zeuren over menswaardig executeren enz... ![]() Laatst gewijzigd door Herr Flick : 11 oktober 2010 om 10:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Had ik anders gedacht.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat moet er dan nog geprocedeerd worden, ... als gij gewoon in den bak zit, moet gij toch ook niet voor van alles gaan procederen, wat geeft iemand die in een oranje overall in death row zit meer rechten dan een andere gevangene ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie de doodstraf als gewoon een alternatief voor gevangen zitten, dus dezelfde procedures zijn van toepassing. We kunnen dan trouwens een boompje gaan opzetten over effectief levenslang of de genade van de kogel uit een geweer... Ik denk dat er veel zullen weten wat kiezen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Cdude : 11 oktober 2010 om 10:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De vraag aan jou moet zijn : waarom heeft die minder rechten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want kijk : als morgen iemand een naast familielid van u op gruwelijke wjze afslacht, en die word veroordeeld tot levenslang, dan moet jij zelf nog de rest van zijn leven meehelpen om die te onderhouden. Vind je dat rechtvaardig ? Ik vind dat nog vreselijker als wat de Chinezen doen, die de nabestaanden van een ter dood veroordeelde de kogel doen betalen, waarmee hij gedood werd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Nee, dat is oneerlijke concurrentie voor de vrije mensen. Gevangenissen moeten voor mij geen geld opbrengen, en mensen moeten daar niet verplicht werken, behalve dan voor hun eigen onderhoud te betalen, bvb groenten en fruit kweken, klein vee voor vlees , kippen voor eieren... Ik zou van de gevangenissen boerderijen maken, waar degenen die niets �*l te erg gedaan hebben, mischien gebeterd kunnen worden, en in ieder geval hun eigen voedsel produceren. Voor het ergste tuig, dat té ver gegaan is, de doodstraf. Dan zijn we daar vanaf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik zie in je bericht vooral dat je weer op je geliefkoosde stokpaardje zit :" de vriendjes uit het midden oosten " ... ![]() Laatst gewijzigd door den dinges : 11 oktober 2010 om 10:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In de fruit pluk vb, of reinigingsdiensten. Terug de koolmijnen openen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een soort kibboets dus |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en "verdachte " afknallen met een raket of kogel = geen democratie waardig en wat staad er in de verplichte eed? |
|
![]() |
![]() |