![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neem die mijn. Die was in 2007 eigenlijk al 'definitief' gesloten wegens doden en te gevaarlijk. 'Greed' opende haar weer. En heb je enig idee hoeveel mijnwerkers in Chili sterven elk jaar? Hebben we geen 'overheid' nodig die veiligheidsvoorschriften opstelt en controleert of is het allemaal maar een 'kontrakt' tussen werknemer en werkgever zoals sommigen zouden willen, met nog meer doden tot gevolg? Dat is waar ik het over heb...'libertijns' denken misschien eerder dan 'liberalisme' alhoewel er te discusiëren is over het onderscheid in de praktijk zoals in Chili. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 14 oktober 2010 om 12:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Uw woordkeuze is dan ook typerend, "exces" duidt op iets dat "buiten" staat en mensen laten creveren als ideale liberale wereld gaan omschrijven, dat vind ik de waarheid geweld aandoen. Uitbuiting en het niets waard achten van de mens zijn van alle tijden, dat vond je terug voor het marxisme bestond, het liberalisme en kapitalisme, de feodaliteit, het Romeinse rijk,... Citaat:
Citaat:
Citaat:
Gesteld dat wij invloed zouden hebben natuurlijk... |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind het een zeer grootse prestatie. Whatever de verhalen er om heen. In dit geval telt uitsluitend het resultaat.
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() heb er eentje zien bovenkomen 'life'... best pakkend zenne, amai.
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Ze hebben al meerdere aanbiedingen gekregen voor hun verhaal te doen. Tegen grote sommen geld natuurlijk.
|
![]() |
![]() |