Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Anke Van dermeersch (Vlaams Blok) - 24 tot 30 mei
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Anke Van dermeersch (Vlaams Blok) - 24 tot 30 mei "Vroeger Miss België. Eerste politieke stappen bij de VLD. Daarna een overstap naar het Vlaams Blok, waarvoor ze een mandaat waarneemt als senator. Zij steunt de lijst met 18de effectieve plaats voor het Vlaams Parlement." - Maarten Malaise

Discussietools
Oud 25 mei 2004, 12:23   #21
jorisjeroen
Burgemeester

jorisjeroen's schermafbeelding

Standaard

Mijn punt was dat ze daar wel op kon antwoorden hé.
Oud 25 mei 2004, 12:24   #22
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Dat gaat pikken denk ik !

en nu Mimount(spa-) eens gaan bekijken misschien?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 25 mei 2004, 12:28   #23
jorisjeroen
Burgemeester

jorisjeroen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe

Dat gaat pikken denk ik !

en nu Mimount(spa-) eens gaan bekijken misschien?
Doe maar. En kijk dan ook maar bij iedereen en maak een lijstje van meest naar minst productief. En voor de kamer en het Vl parlement ook ineens. Veel plezier.
Dat was mijn punt niet.
Oud 25 mei 2004, 12:33   #24
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Ho, maar dat heb ik gisteren gedaan voor een paar senatoren hoor, gewoon lukraak eruit gepikt!

Moet je eens doen en vergelijken met Van dermeersch.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 25 mei 2004, 12:42   #25
Max
Gouverneur

Max's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jorisjeroen
Nee , ge probeert op een goedkope manier iemand in discrediet te brengen.

Dit is het World Wide Web , een verzameling van linken. Heel dit forum is een verzameling van linken. Het is niet onbeleefd om te zeggen : "Klik even op die link en je komt tot de informatie". Je moet je auto niet instappen voor tot die informatie te komen. Da's heel het punt van Internet.

Trouwens copy/pasten is slordig gedrag op fora's. Look what you made me do!
Max is offline  
Oud 25 mei 2004, 13:06   #26
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
kijk nu wat je gedaan hebt in al je ijver om Van dermeersch in diskrediet te brengen.

Niet alleen ik zal onder de indruk zijn van haar interventies. Ook mensen die normaal niet de moeite zouden doen om te gaan kijken!

Weer wat stemmen bij!

circe is offline  
Oud 25 mei 2004, 13:07   #27
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
kijk nu wat je gedaan hebt in al je ijver om Van dermeersch in diskrediet te brengen.

Niet alleen ik zal onder de indruk zijn van haar interventies. Ook mensen die normaal niet de moeite zouden doen om te gaan kijken!

Weer wat stemmen bij!

(Het in diskrediet brengen en demonizeren van het VB loopt op zijn laatste benen. Net zoals het populisme van Stevaert heeft ook dit politieke spelletje een beperkte houdbaarheidsdatum volgens mij.)

circe is offline  
Oud 25 mei 2004, 14:21   #28
abramis brama
Parlementslid

abramis brama's schermafbeelding

Standaard

Vooral deze is schitterend :

Citaat:
Wetsvoorstel tot opheffing van de wet van 16 november 1993 houdende vaststelling van de civiele lijst voor de duur van de regering van Koning Albert II, tot toekenning van een jaarlijkse en levenslange dotatie aan Hare Majesteit Koningin Fabiola en van een jaarlijkse dotatie aan Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Filip, alsook van de wet van 7 mei 2000 houdende toekenning van een jaarlijkse dotatie aan Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Filip, een jaarlijkse dotatie aan Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Astrid en een jaarlijkse dotatie aan Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Laurent
Ruim voldoende om mijn voorkeurstem op 13 juni te krijgen.
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken".
abramis brama is offline  
Oud 25 mei 2004, 20:50   #29
Kaal
Minister-President

Standaard

Citaat:
Je hebt gelijk maar na die debiele opmerking van Patrice over de foto van Anke vind ik dat haar antwoord passend was.
Kaal is offline  
Oud 25 mei 2004, 21:03   #30
lustige lezer
Parlementslid

lustige lezer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hij stelde een vraag (trouwens een vraag die aan pakweg Vera Dua ongeveer op dezelfde manier is gesteld, en waar zij wel op antwoorde zonder een link te geven).
Mja, maar van dit mag je vanuit gaan dat het waarheidsgetrouw is. Vera Dua heeft lukraak wat opgesomd.
lustige lezer is offline  
Oud 25 mei 2004, 22:04   #31
Patrice
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal
Citaat:
Je hebt gelijk maar na die debiele opmerking van Patrice over de foto van Anke vind ik dat haar antwoord passend was.
Haar antwoord was eerst en ik voelde me nogal op mijn teen getrapt over haar "is toch niet zo moeilijk hé?", maar ik geeft toe dat ik te ver ben gegaan.
Patrice is offline  
Oud 26 mei 2004, 11:23   #32
Anke Van dermeersch
Vreemdeling

Anke Van dermeersch's schermafbeelding

Standaard

Al mijn interpellaties en voorstellen kunt u op de site van de senaat terugvinden. En indien u zo weinig van mij hoort, dan is dit simpelweg te verklaren door het feit dat de pers onze werkzaamheden in het parlement gewoonweg negeert. Cordon sanitaire, weet je wel?!
Anke Van dermeersch is offline  
Oud 26 mei 2004, 11:28   #33
Patrice
Gouverneur

Standaard

Het cordon en haar gevolgen kennen we al. Maar wat waren nu uw bijzondere aandachtspunten? Voor welke wilt u zich nog bijzonder inzetten?
Patrice is offline  
Oud 27 mei 2004, 07:35   #34
S.
Minister

S.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anke Van dermeersch
Al mijn interpellaties en voorstellen kunt u op de site van de senaat terugvinden. En indien u zo weinig van mij hoort, dan is dit simpelweg te verklaren door het feit dat de pers onze werkzaamheden in het parlement gewoonweg negeert. Cordon sanitaire, weet je wel?!
Pff, alsof ander parlementair werk wel het nieuws haalt. Carl Decaluwé heeft volgens de site van het Vlaams Parlement van september 2003 tot de ontbinding van het parlement 48 vragen en interpellaties gedaan. Heeft er één daarvan het nieuws gehaald? Het parlement komt zo weinig in het nieuws omdat de echte macht ergens anders ligt.
7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie.
S. is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be