Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 15 oktober 2010, 15:34   #21
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AsGardSGO Bekijk bericht
hmmm jij weet meer denk ik
In ieder geval daar komt het allemaal een beetje op neer he.. sinds 2007 durft men ons zelf met de grootste leugens en kluitjes het riet of het oerwoud insturen. Men verbloemt niet veel meer en wat het nog meest schrikbarende is; men slikt het nog steeds en blijkbaar gretiger en gretiger..?!
Begrijpen wie begrijpen kan...
Maandag of dinsdag begint een nieuw hoofdstuk in het boek "Lof der zotheid in Belgie"

Boduo is offline  
Oud 26 oktober 2010, 09:45   #22
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Op 13 oktober was het voor sommigen al duidelijk : geen nieuwe verkiezingen, geen N-VA, en Leterme andermaal premier...

Misschien begint het inmiddels ook anderen te dagen ?
Gwylan is offline  
Oud 26 oktober 2010, 12:23   #23
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Zeg dat het niet waar is, maar mij begint het zo stilaan te dagen : er komen geen nieuwe verkiezingen, de volgende federale regeringscoalitie wordt er weer een met een Vlaamse minderheid en dus zonder het N-VA, en Leterme wordt andermaal premier.

Het staatsbelang, weet u wel.

Ja, ik weet het : het klinkt onzinnig. Maar hou allerhande politieke verklaringen (vooral aan Franstalige kant) van de laatste en komende dagen eens goed in de gaten, en durf ook eens tussen de lijnen lezen : u zult merken dat het met rasse schreden die richting uitgaat…
Ik wou dat ik kon zeggen dat wat ge hier zegt te zot is om rond te lopen, maar helaas, in dit onland...
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline  
Oud 26 oktober 2010, 13:07   #24
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Ik wou dat ik kon zeggen dat wat ge hier zegt te zot is om rond te lopen, maar helaas, in dit onland...
Een land waar een bevolkingsmeerderheid verkiest steeds onderdanig te buigen voor een minderheidsregime, is inderdaad een onland.

En Vlaanderen slaapt inmiddels rustig verder de slaap der onnozelen.

België : een schrijnend verhaal van volkse domheid en onmacht, dat ongetwijfeld nog een hele tijd zal duren.

Tja, leuk klinkt het niet. Maar de realiteit is nu eenmaal niet anders.

Ik ben hier ooit in een andere gedaante voor verrot gescholden omdat ik de dingen al eens durf te zeggen zoals ze zijn. Ik ben door de enen voor slet uitgemaakt omdat ik “te Vlaamsvoelend” zou zijn, en door anderen afgenauwd omdat ik geen buurtkroegentaal weet te gebruiken om de lachwekkende Vlaamse meegaandheid te vergoelijken : de enige ware Vlaamse leeuwen zouden het zaakje zelf wel klaren zonder inmenging van buitenaf.

Wel, hun vervaarlijk klauwen en hun schrikwekkend gebrul blijkt zich zoals immer te beperken tot onderdanig muizengedrag. De heldenmoed reikt nooit verder dan de door het regime getrokken lijntje dat niet mag worden overschreden, want anders zouden de Franstaligen wel eens iets minder extra voordeel kunnen genieten, en dat kan natuurlijk niet.

Arm Vlaanderen.
Gwylan is offline  
Oud 26 oktober 2010, 13:33   #25
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

Hallebarde??? Hartelijk welkom!!

Laatst gewijzigd door omaplop : 26 oktober 2010 om 13:34.
omaplop is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be