![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Op 13 oktober was het voor sommigen al duidelijk : geen nieuwe verkiezingen, geen N-VA, en Leterme andermaal premier...
Misschien begint het inmiddels ook anderen te dagen ? |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En Vlaanderen slaapt inmiddels rustig verder de slaap der onnozelen. België : een schrijnend verhaal van volkse domheid en onmacht, dat ongetwijfeld nog een hele tijd zal duren. Tja, leuk klinkt het niet. Maar de realiteit is nu eenmaal niet anders. Ik ben hier ooit in een andere gedaante voor verrot gescholden omdat ik de dingen al eens durf te zeggen zoals ze zijn. Ik ben door de enen voor slet uitgemaakt omdat ik “te Vlaamsvoelend” zou zijn, en door anderen afgenauwd omdat ik geen buurtkroegentaal weet te gebruiken om de lachwekkende Vlaamse meegaandheid te vergoelijken : de enige ware Vlaamse leeuwen zouden het zaakje zelf wel klaren zonder inmenging van buitenaf. Wel, hun vervaarlijk klauwen en hun schrikwekkend gebrul blijkt zich zoals immer te beperken tot onderdanig muizengedrag. De heldenmoed reikt nooit verder dan de door het regime getrokken lijntje dat niet mag worden overschreden, want anders zouden de Franstaligen wel eens iets minder extra voordeel kunnen genieten, en dat kan natuurlijk niet. Arm Vlaanderen. |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Hallebarde??? Hartelijk welkom!!
Laatst gewijzigd door omaplop : 26 oktober 2010 om 13:34. |
![]() |